Mutta kaikki kuusi leftin pakkeja. Nopeuttaa ja helpoittaa avaamista huomattavasti kun se rightin kaveri on siellä oikealla.
Jospa Maalahden optioita ei käytetä ja tilalle yritetään Erosta.
Itse toivon jokatapauksessa, että Maalahti jatkaisi matkaa tämän kauden jälkeen ja siihen upgrade.
Vaikka Maalahti on suht kiekkovarma, hyvä avaan ja hyvä tuomaan kiekon ylös, niin silti viivamiehenä ei kummonenkaan mun mielestä. Ei minkäänlaista uhkaa laukauksella eikä oikein osaa syöttää Meskasen puolelle ikinä niin, että siitä voi laukoa suoraan syötöstä.
Mahtaakohan löytyä montaakaan pakkia koko liigasta, joka pelaa ykkösyyveessä ja jolla yhtä vähän tehopisteitä, kuin Maalahdella. Saatika maaleja tasan 0 Ilveksen tasoisella ylivoimalla. Kumminkin Ilveksen ylivoima edelleen todella tehokas reilut 27% ja liigan toiseksi tehokkain.
Plus Maalahti melko lapanen omassa omassa päässä, tosin niin Eronenkin, mutta mun mielestä Eronen olisi aivan eri tason uhka hyökkäyspään, kuin Maalahti.
Mutta siihen Maalahden tilalle toivoisin ehkä halvempia vaihtoehtoja tyyliin Rindell/Elmeri Eronen, kuin Teemu Eronen, jos nämä nyt ylipäätään sulkevat toisiaan pois. Jos siis ensi kautta mietitään.
Omasta mielestä Ilves tarvitsee ykkösylivoimaan suuremman uhkan, kuin Maalahden.