Rouhija
Luottopelaaja
Niko Ojamäki sanoo Aamulehdessä, ettei ensi kauden seura ole vielä selvillä.
Samaa sanoi Leino, vaikka se tiedossa onkin.
Ei kai kukaan luule ettei tuon tason pelaajat tiedä mikä suunta on?Ainoa poikkeus voi olla NHL.
Tiedän liigastakin pelaajan joka teki KHL sopimuksen jo marraskuussa et olen kyl tästä erimieltä mutta on toki poikkeuksia olemassa varsinkin jos on hyvä pelaaja ni selvää että tarjouksia tulee joka suunnalta.Ruotsissa ja Venäjällä itse asiassa yllättävän usein tehdään sopimuksia vielä keväällä. Nämä jo edellisen vuoden puolella tehdyt diilit on pitkälle Suomen ja Sveitsin ilmiö.
Tiedän liigastakin pelaajan joka teki KHL sopimuksen jo marraskuussa et olen kyl tästä erimieltä mutta on toki poikkeuksia olemassa varsinkin jos on hyvä pelaaja ni selvää että tarjouksia tulee joka suunnalta.
Saarisen Pasi ja Marko Ojanen ilmeisesti Myrrän apurit.
Ei mitään käryä, mitä Ojanen on naapurin valmennusryhmässä tehnyt. Hetken ollut osittain myös liiton kirjoilla, mutta se nyt ei vielä tarkoita mitään. Rautakorven ja Tapolan ryhmään kuitenkin mahtunut, joten mikään kiekkojen kerääjä ei Ojanen voi olla. Lähtökohtaisesti voisin kuvitella Ojasen olevan Meidän Pelin kannattaja.
Tyler Vesel - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Tyler Vesel, 1994-04-14 Duluth, MN, USA USA. Most recently in the SHL with Brynäs IF. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tämmönen väkkärä menossa ilmeisesti Pelsuihin. Voi olla hyväkin haku.
Hieman mietityttää tuo kolmikko, mutta ei minulla varsinaisesti heistä mitään pahaakaan sanottavaa ole. Antaa siis yrittää.Ojanen toisi tullessaan ainakin rutkasti kokemusta pleijareista, joten sen puolesta ainakin olisi hyvä valinta
En minäkään oo koskaan kuullu ja samas rytäkäs Mikko Salmio menee Jypiin...Eetu kuka -jouduin oikein googlaan
Eikös tämän pitänyt tulla ulkomailta? Tähän en kyllä usko, tai ennemminkin toivon ettei näin ole.Eetu Laurikainen on ens kauden mokena Mäkkärin kanssa.Näin kertoi pikkulinnut.
Jos osa laskee Jyväskylää ulkomaaks.... Onneks Ruusu jäi kasvaan hippokselle.... On nämä huhut toisinaan korkea lentoisia jos tämäkään nyt paikkansa pitää....Eikös tämän pitänyt tulla ulkomailta? Tähän en kyllä usko, tai ennemminkin toivon ettei näin ole.
Mortal kertoi toisin. Kariutuiko se?Eetu Laurikainen on ens kauden mokena Mäkkärin kanssa.Näin kertoi pikkulinnut.