Torski
Tähtipelaaja
HPK?Jaahas tuo viittaisi sitten siihen, että joku toinen Liigajoukkue on värvännyt Myttysen. Ei kai nyt sentään Tappara.
HPK?Jaahas tuo viittaisi sitten siihen, että joku toinen Liigajoukkue on värvännyt Myttysen. Ei kai nyt sentään Tappara.
punakone trollaaLuulenpa ettei kumpaakaan Ilveksessä tulla näkemään..Ilves itse tiedottaa asioista kun näkee oikean ajan koittavan..mutta näin lopuksi meillä on hyvin pullat uunissa..kilpailukykyinen joukkue
Sitä pettymyksen määrää kun sieltä tuleekin pari a junnuaHaiskahtaa vahvasti siltä, että ensi viikolla otetaan palstan väeltä niin sanotusti äänet pihalle.
Jep ja yritetään rämpiä noilla ketä on,luulis että viime kauden alusta on opittu,ettei harkka pelit riitä.Ilman dostya ja arttua olis ollu onnetonta,sit tuli onneks viä mese.Sitä pettymyksen määrää kun sieltä tuleekin pari a junnua
Alan jo availeen palkeita ja suunnitteleen vitutusviestejä valmiiksi.Haiskahtaa vahvasti siltä, että ensi viikolla otetaan palstan väeltä niin sanotusti äänet pihalle.
Tähän ei kyllä ole mitään lisättävää täyttä faktaa kaikki.Jep ja yritetään rämpiä noilla ketä on,luulis että viime kauden alusta on opittu,ettei harkka pelit riitä.Ilman dostya ja arttua olis ollu onnetonta,sit tuli onneks viä mese.
Luulenpa ettei kumpaakaan Ilveksessä tulla näkemään..Ilves itse tiedottaa asioista kun näkee oikean ajan koittavan..mutta näin lopuksi meillä on hyvin pullat uunissa..kilpailukykyinen joukkue
No jos näin olisi, niin eipä siinä mitään - Ilves voittaa tässä skenaariossa! Are > MydeNaapuripalstalla "varmana" huhuna kerrotaan että Myttynen porkkanoihin ja Are jatkaa meillä - elämme mielenkiintoisia aikoja huhujen suhteen.
Niin no. Jäsen Punakoneen kirjoituksenNaapuripalstalla "varmana" huhuna kerrotaan että Myttynen porkkanoihin ja Are jatkaa meillä - elämme mielenkiintoisia aikoja huhujen suhteen.
Luulenpa ettei kumpaakaan Ilveksessä tulla näkemään..Ilves itse tiedottaa asioista kun näkee oikean ajan koittavan..mutta näin lopuksi meillä on hyvin pullat uunissa..kilpailukykyinen joukkue
Sitten minä heräsin unestani!Hyvät kiekkojumalat, antakaa Aren korvaajan olla nimenomaan Are. Tässä kohtaa tämä ruletti olisi syytä lopettaa ja lukita vastaus. Sen nyt on jokainen jo nähnyt, että Area parempaa sentteriä ei Ilvekseen löydy, eikä kyllä koko Liigassakaan ole montaa parempaa, jos yhtään. Kaikkien huhujen ja koronoiden jälkeen tuo olisi niin kaunis päätös.
Ruotsalainen-Roman-Ikonen-Vainionpää olisi likimain täydellisen tuntuinen sentterinelikko tähän sarjaan. Liigan Top 3-sentteri, kokenut ja meritoitunut Tsekki-taituri, superlupaus Ikonen sekä kiekkoja syövä oma kasvatti Vainari nelosessa. Kolmella ensimmäisellä nimellä olisi muuten erinomainen laukaus.
Pro Suomi-Ruotsalainen-Meskanen.