Soho
Tähtipelaaja
En ymmärrä miksi ”tietäjät” eivät voi kertoa nimiä? Saavatko siitä hyvänolontunnetta kun ihmiset palvovat heitä?
Hyvä se vaan on ettei kaikkea paljasteta. Saa Ilves maksimaalisen julkisuuden julkaisuille.
En ymmärrä miksi ”tietäjät” eivät voi kertoa nimiä? Saavatko siitä hyvänolontunnetta kun ihmiset palvovat heitä?
Minä tykkään vihjeistä. Nimen kuulen mieluiten virallista reittiä.Voin toki lopettaa vihjeiden antamisen, jos niin väki toivoo.
Muista en tiedä, mutta minulle on annettu selvät säännöt joita on noudatettava.
Minä veikkaan p-amerikkalaista tai suomalaistaMun tunne kertoo, että se on kova kaveri... veikkaan siis Ruotsalaista
Minä veikkaan p-amerikkalaista tai suomalaista
Jatka toki. Nykyinen linja riittää.Voin toki lopettaa vihjeiden antamisen, jos niin väki toivoo.
En tiedä, mutta olisiko niin, ettei heillekkään välttämättä tiedoteta ihan kaikkea.. tai että asia ei ole vielä täysin varma. Jos nimittäin asia olisi julkaisu valmis, niin kai se sitten jo julkaistaisiinkin.En ymmärrä miksi ”tietäjät” eivät voi kertoa nimiä? Saavatko siitä hyvänolontunnetta kun ihmiset palvovat heitä?
Blegi, meidän syvä kurkku! Voisipa omaa viestiä peukuttaa.Voin toki lopettaa vihjeiden antamisen, jos niin väki toivoo.
Hyvin harva asia on tietysti mahdotonta, mutta en kyllä pidättäisi hengitystä että se mahdollinen tuleva hankinta olisi nimenomaan Kontiola.
En tiedä, Konnakin tuntuu jollain tasolla jopa mahdolliselta. Näin jo unta, että olin Helsinki-Vantaalla maski päässä kädessäni kyltti, jossa luki Ruotsalainen. Herätessäni pyyhin onnen kyyneleet tyynyliinaan ja laitoin kahvit porisemaan.Vaikea uskoa, että Konnaan olisi varaa. Eiköhän sieltä tule joku lainapelaaja.