HeGe41 sanoi:Mites tota...Corso-Rajala...maistuisko? Olisko mitään täh?
Ilveksenmiäs sanoi:" Ihan hyvä peli " ei riitä ammattilaisjoukkueen ykkösketjuun.. Sitä Ruuttu voi pelata vaikkapa kolmosen laidassa...
no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?parkano79 sanoi:ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
suitsuke sanoi:no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?parkano79 sanoi:ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
Joku jenkki lukenut sanat Ilves ja Rajala samassa lauseessa, ja vetää omia johtopäätöksiä...suitsuke sanoi:no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?parkano79 sanoi:ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
Lätty#41 sanoi:suitsuke sanoi:no mikäs tää si o jos ei ois ipaan tulossa?parkano79 sanoi:ericrsports: Another Toni Rajala and Ilves connection seen today, upping speculation he may be signing there. #OKCBarons #Oilers
No se vähän mitä lontoota ymmärrän, niin tuossa sanotaan aika selvästi, et ehkä tekee sopimuksen Ilvekseen.. Olen kuullut että oma halu Tonilla on nimenomaan ulkomailla...
Ja edelleen korostan: itse toivon, et Toni ipaan tulisi, mutta tällä hetkellä en siihen jaksa uskoa...
Itse kuulin naapurileiristä että olis saanut joukkueen reeneissä salibandypallosta silmään Mcraen toimesta jonka vuoksi sivussa, ei siirtymässä minnekkään.Dunkkius sanoi:Käytävän toisesta päästä:
Muuan Connolly siirtymässä.
Ei myöskään tänään ole kokoonpanossa.
Summasen Raato sanoi:Taitaa Lucenius olla siirtymässä meille.