Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 343
Vs: Huhuketju

Kyllähän Lucenius olisi kelvannut try outin kera vallan hyvin. Kuten edellä on tuotu jo ilmi, päättyy Ilveksen liito jossain vaiheessa. Edessä on talven mittaan vaikea jakso jos toinenkn ja silloin kaivataan sitä henkilökohtaista taitoa ratkoa pelejä. Luceniukselta löytyy näitä kykyjä. Nythän ollaan puksutettu eteenpäin pääasiallisesti loistavan maalivahtipelin, laadukkaan puolustamisen ja erinomaisen alivoimapelin turvin. Hyökkäysten päättäminen ja maalinteon tehokkuus ovat olleet perin vaatimattomalla tasolla.
 

weho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
310
Vs: Huhuketju

Sorry ei huhuja.

Tulkoon Lucenius ja Rajala tai ei, jostakin syystä mulla on täysi luotto siihen, että Tuokkola & kumppanit tietää tarkalleen että mitä kannattaa tehdä ja ketä tänne tarvitaan!
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: Huhuketju

Tänään Sjöblom totesi nelosen haastattelussa että tällä hetkellä ei haeta vahvistuksia - paitsi sellasia jotka voivat auttaa ilvestä pidemmällä tähtäimellä. Heräsi heti itellä mieleen että onko tuossa ehkä syy siihen että Tonilla ei ole vielä sopparia Ilvekseen.. Samalla kävi mielessä että Lucelle tarjottaisiin pidempää sopparia mutta näköjään sekään ei oo vaihtoehto eli miksi toni intuitionikaan olisi paikkaansa pitävä.

Kuitenkin Rajalan kaipaisin maalinsylkijäks joukkueeseen.. Luceniuksen tulo itelle olisi aivan se ja sama.
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

Itte ottaisin Luccen ilomielin joukkueeseen. Ja eikö mies itsekkin tulisi joukkueeseen joka on runkosarjassa toisena eikä toiseksiviimeisenä.. Eiköhän Tukkolan pelityyli ole Luccellekkin parempi ku rautakorven kahvakiekko. Ja eikö ne asenneongelmat ole menneen talven lumia.. Kovaa Ilves fiilistelyä/kehumista on ollut lähiviikkoin twitterissäkin koskien Ilvestä, tuskin muuten vaan kehuu naapuria :eek:
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

Joukkueessa on nyt niin hyvä henki, että pelaajahankinnat on varmaan senkin vuoksi laitettu jäihin.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
Joukkueessa on nyt niin hyvä henki, että pelaajahankinnat on varmaan senkin vuoksi laitettu jäihin.

Ei pidä paikkaansa....Virolainen ja Sjöblom höpöttelevät hallitusti. Verkot ovat vesillä, ja agentit hierovat käsiään, tosin Lucenius lienee töpsyköitten kauraa.
 

Dunkkius

Guest
Vs: Huhuketju

iiipaaa sanoi:
Itte ottaisin Luccen ilomielin joukkueeseen. Ja eikö mies itsekkin tulisi joukkueeseen joka on runkosarjassa toisena eikä toiseksiviimeisenä.. Eiköhän Tukkolan pelityyli ole Luccellekkin parempi ku rautakorven kahvakiekko. Ja eikö ne asenneongelmat ole menneen talven lumia..
Mun mielestä se ainakin kertoo jostain asenneongelmasta, kun ei sopimusta jatka siksi, että valmentaja vaatii "liikaa."
 

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

Dunkkius sanoi:
iiipaaa sanoi:
Itte ottaisin Luccen ilomielin joukkueeseen. Ja eikö mies itsekkin tulisi joukkueeseen joka on runkosarjassa toisena eikä toiseksiviimeisenä.. Eiköhän Tukkolan pelityyli ole Luccellekkin parempi ku rautakorven kahvakiekko. Ja eikö ne asenneongelmat ole menneen talven lumia..
Mun mielestä se ainakin kertoo jostain asenneongelmasta, kun ei sopimusta jatka siksi, että valmentaja vaatii "liikaa."

Onko Lucce muka itse sanonu jossain ettei sen takia Tapparassa jatkaisi että valmentaja vaatisi liikaa ?
 

Dunkkius

Guest
Vs: Huhuketju

Eki sanoi:
Tuli nähtyä rajalan toni ja kaveri kyseli tän kauden suunitelmia ja vastasi ei salaisuuden että kärkkyy khl sopimusta mut jos ei tärppää niin liigaan kaikki muut seurat mahdollisia paitsi ilves näin mies itse sanoi tiedä sitten onko sukset ristissä sinne päin vai hämmensikö vaan...
Näin siis Tapparan foorumilta. Mitähän ihmettä?
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 698
Vs: Huhuketju

Dunkkius sanoi:
Eki sanoi:
Tuli nähtyä rajalan toni ja kaveri kyseli tän kauden suunitelmia ja vastasi ei salaisuuden että kärkkyy khl sopimusta mut jos ei tärppää niin liigaan kaikki muut seurat mahdollisia paitsi ilves näin mies itse sanoi tiedä sitten onko sukset ristissä sinne päin vai hämmensikö vaan...
Näin siis Tapparan foorumilta. Mitähän ihmettä?
Olisiko mahdollista, että Tonille sanottu "ei kiitos" mikäli ei koko kautta suostu pelaamaan, josta on sitten suuttunut? Voihan toki myös olla kyllästynyt näihin kysymyksiin niin halusi sitten vain antaa hämmentävän vastauksen:)
 

Raatikka

Guest
Vs: Huhuketju

Ilves sanoi:
Dunkkius sanoi:
Eki sanoi:
Tuli nähtyä rajalan toni ja kaveri kyseli tän kauden suunitelmia ja vastasi ei salaisuuden että kärkkyy khl sopimusta mut jos ei tärppää niin liigaan kaikki muut seurat mahdollisia paitsi ilves näin mies itse sanoi tiedä sitten onko sukset ristissä sinne päin vai hämmensikö vaan...
Näin siis Tapparan foorumilta. Mitähän ihmettä?
Olisiko mahdollista, että Tonille sanottu "ei kiitos" mikäli ei koko kautta suostu pelaamaan, josta on sitten suuttunut? Voihan toki myös olla kyllästynyt näihin kysymyksiin niin halusi sitten vain antaa hämmentävän vastauksen:)

Tai sitten voitaisiin vaikka käyttää lähdekritiikkiä tuollaisen kirjoitusasun ja tuon foorumin kohdalla.
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
731
Vs: Huhuketju

Dunkkius sanoi:
Eki sanoi:
Tuli nähtyä rajalan toni ja kaveri kyseli tän kauden suunitelmia ja vastasi ei salaisuuden että kärkkyy khl sopimusta mut jos ei tärppää niin liigaan kaikki muut seurat mahdollisia paitsi ilves näin mies itse sanoi tiedä sitten onko sukset ristissä sinne päin vai hämmensikö vaan...
Näin siis Tapparan foorumilta. Mitähän ihmettä?
Tässsä tulee sjöblomin ajan ensimmäinen imago tappio. Tarvii vaan toivoa että toni saa sopparin khl tai sveitsiin niin ei tarvi katella toni naapurissa tai pohjoisessa...
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Huhuketju

Ei tuu Sjöblomille kyl mitään imagotappioo. Jos nyt niin on että joku pelaaja rupee liikaa laittaan ehtoja millä tulee ja millä ei niin semmosta miestä ei tarvita. Pilaa vaan joukkuehengen ja nyt moneen aikaan meillä on joukkue joka taistelee voitosta joka ilta. Kyllähän se vituttas jos Tapparaan menis, mutta kyllä sillon myös ittensä tekis naurettavaks ja tosi halvaksi.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 643
Vs: Huhuketju

Perjantain ottelussa joku jamppa selitti käytävillä jotain että Rajala olis jo tehny jonkinlaisen "esisopimuksen" Ilveksen kanssa, joka tulee voimaan jos KHL-kortti osoittautuu tyhjäksi. Jokainen voi itse päätellä kuinka luotettavia noi hallihuhut on, mutta kyllähän toi ihan mahdollista on. Ellei sitten tuossa porkkanan huhussa ole jotain perää, mitä itse epäilen.
 

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Vs: Huhuketju

bulftrik sanoi:
Jokainen voi itse päätellä kuinka luotettavia noi hallihuhut on, mutta kyllähän toi ihan mahdollista on.

Yhtä luotettavia kuten kaikki muutkin Rajalaan kohdistuneet. Joidenkin mielestä teki sopimuksen jo ajat sitten, joidenkin mielestä tehnyt juuri sopparin ja pelaa kohta, jotkut huutelevat varmasta KHL-sopparista ja niin edelleen ja nyt tämä "ei varmasti tule Ilvekseen -kortti". Yhtä tyhjän kanssa, aika näyttää. Huhut on yksi hieno osa jääkiekkoa, mutta nyt on mennyt keskustelulta pohja Rajalan osalla sillä siitä on huhuiltu jo turhan pitkään.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 033
Vs: Huhuketju

Ei yhden kauden pistepörssin sijoitus Ilveksessä vielä riitä avaamaan tietä KHL- liigaan. Ei riittänyt rapakon takanakaan, siellä etsitään
kuitenkin potentiaalisia kykyjä ja jaksetaan odottaa. KHL on lyhytjännitteinen rahaliiga, joka tarvitsee "valmiita tähtiä", pelaajia jotka ovat taitonsa jo osoittaneet kansainvälisillä areenoilla. Toni tarvitsisi näyttöjä kansainvälisiltä kentiltä, mieluummin Leijonista, ennenkuin
osaaminen vaihtuu pysyvästi dollareiksi. Jäitä hattuun ja rajusti töitä vielä kotimaisessa liigassa, ettei tarvitse heti tulla maitojunalla takaisin.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 907
Vs: Huhuketju

bulftrik sanoi:
Perjantain ottelussa joku jamppa selitti käytävillä jotain että Rajala olis jo tehny jonkinlaisen "esisopimuksen" Ilveksen kanssa, joka tulee voimaan jos KHL-kortti osoittautuu tyhjäksi. Jokainen voi itse päätellä kuinka luotettavia noi hallihuhut on, mutta kyllähän toi ihan mahdollista on. Ellei sitten tuossa porkkanan huhussa ole jotain perää, mitä itse epäilen.

käyttihän tänä vuonnakin "esisopimuksia" kyseiset pelaajat Karalahti, Lahti ja Rynnäs jos sopimuksia ei tiettyyn päivämäärän mennessä saa KHL tai NHL joukkueisiin.Mut näitä nyt ei voi Rajalaan verrata.Mitä mystiseen KHL:llä tulee niin Melkeen valmis sopimus voi käden käänteessä jäädä kirjoittamatta tai yhtä nopeesti saada vartissa loparit kertoo karua kieltään organisaatioista.
 

Hartsa

Rivipelaaja
Viestejä
41
Vs: Huhuketju

sämpylä sanoi:
Ei tuu Sjöblomille kyl mitään imagotappioo. Jos nyt niin on että joku pelaaja rupee liikaa laittaan ehtoja millä tulee ja millä ei niin semmosta miestä ei tarvita. Pilaa vaan joukkuehengen ja nyt moneen aikaan meillä on joukkue joka taistelee voitosta joka ilta. Kyllähän se vituttas jos Tapparaan menis, mutta kyllä sillon myös ittensä tekis naurettavaks ja tosi halvaksi.

Näin on. Jos kerran Ilves on ilmoittanut kiinnostuneensa Rajalasta, niin se tekee Rajalan kanssa sopimuksen, ellei Rajala löydä paikka ulkomailta, paitsi jos hänen vaatimukset ovat kohtuuttomat. Liikaa ansaitsevista on tarpeeksi huonoja kokemuksia joukkuehengelle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös