Vs: Huhuketju
Eiköhän se Niinimäki ole. Tällä kaudella eri medioissa ollut parikin juttua, joissa ollut pientä flirttailua Ilveksen suuntaan (Jonkun lahtelaisen lehden haastattelu, jossa kertoi omaavansa aina Ilves-Sydämmen ja ulkojäämatsi-juttu Iltasanomissa Tappara vs Ilves)
Agentti soittaa Juupelle Jessen tulevan Ilvekseen 99k ja työsuhdeautolla. Juupe muistaa kauden 2010-2011 ja miettii mielessään "No sainhan minä Jessen silläkin kaudella pelaamaan tosissaan". Juupe pyytää vielä varmistukseksi Jessen kahden väliseen keskusteluun Kalevan Prisman Pressoon ja kysyy tältä "Onko mies valmis tekemään taas vähän töitäkin?". Jesse katselee vähän aikaa ympärilleen "No juummm..... Kaippa minä olen ja onhan mulla aina ollu kumminki Ilves-sydän". Juupe pohtii hetken ja muistaa lukeneensa yksilön tunneperäisen sitoutumisen organisaatioon olevan yksi olennaisimmista portaista menestykseen. "No eiköhän me tehdä tämä diili, TERVETULOA ILVEKSEEN JESSE!"
Juupe kaivaa sopimuksen laukustaan olevasta kansiosta ja pyytää Jesseltä siihen allekirjoituksen Prisman veikkauspisteeltä lainatulla Veikkauksen kynällä. Samalla hän nappasee älypuhelimellaan kuvan Jessen kädestä tämän allekirjoittaessa sopimustaan. Kohta Ilveksen FB-feedissä on uusi päivitys, jossa on kuva kädestä ja kuvan otsikkona "Ilves-sydän voittaa aina,,,,, t. UTJ"