Ja kaveri ilmoittaa twitterissä että "Off to Finland!", eli eiköhän homma ole varma. Sanotaan nyt kerrankin näin päin, että ei ois kelvannu tänne. ;DPok sanoi:EliteProspects siis ilmoittaa omaksi lähteekseen tämän puolalaisen artikkelin:
http://hokej.net/pl/news,artykul,5,37063,mahbod-przenosi-sie-do-finlandii.html
Voi sanoa varmasti tästä kaverista,että ei ole liigatasoa,joten menköön vaan Bluesiin
Itse veikkaan Jukka Jalosta.Jikomn sanoi:Nyt kun Marjamäki lähtee Kärpistä kauden päätteeksi, uskaltaisin lyödä vetoa että Tuokkolasta tulee seuraava kärppävalmentaja, varsinkin jos Ilveksen kausi menee nappiin. Tuokkola sopii hyvin Kärppien nuoreen muottiin ja pelitapakin on jokseenkin samanlainen Marjamäen kanssa. Sanokaa minun sanoneeni.
cace6969 sanoi:Terve kaikille! Sanotaan nyt heti kärkeen, että olen Tapparaa kannustava henkilö. Mitään trollausta ei ole luvassa, vaan ihan asiallisia kirjoituksia aion tänne kirjoitella.
bulftrik sanoi:Lukko ilmeisesti julkaisee huomenna klo 12 jonkun kanukin sopimuksen, Kelly Zajac pyörii huhuissa. Lähde: Jatkoaika/Twitter
VP sanoi:Itse veikkaan Jukka Jalosta.Jikomn sanoi:Nyt kun Marjamäki lähtee Kärpistä kauden päätteeksi, uskaltaisin lyödä vetoa että Tuokkolasta tulee seuraava kärppävalmentaja, varsinkin jos Ilveksen kausi menee nappiin. Tuokkola sopii hyvin Kärppien nuoreen muottiin ja pelitapakin on jokseenkin samanlainen Marjamäen kanssa. Sanokaa minun sanoneeni.
toskala sanoi:VP sanoi:Itse veikkaan Jukka Jalosta.Jikomn sanoi:Nyt kun Marjamäki lähtee Kärpistä kauden päätteeksi, uskaltaisin lyödä vetoa että Tuokkolasta tulee seuraava kärppävalmentaja, varsinkin jos Ilveksen kausi menee nappiin. Tuokkola sopii hyvin Kärppien nuoreen muottiin ja pelitapakin on jokseenkin samanlainen Marjamäen kanssa. Sanokaa minun sanoneeni.
Kärppien budjetilla voidaan hankkia muunkinlaisia pelaajia kuin Joonas Riekkistä ja Tommi Välimaata ja kun tiedetään kuinka "hyvin" Tuokkola tulee toimeen vähänkään hankalamman pelaajan kanssa niin enpä usko että Tuokkola kovin korkealla Junnon papereissa on.
Itse veikkaan Jukka Rautakorpea (jos on saatavilla) tai Pekka Tirkkosta
wasama sanoi:Jokohan se Ilveksen kanukki tulis ensi viikolla.
Vai menikö se Raumalle.
Veikkaisin Ässiä. Ilveskin sentteriä hakee ilmeisesti, mutta Pajuoja lomaillut Sveitsissä joukkueen mukana joten tuskin ehtinyt ketään signailla.Jk90 sanoi:Scott Timmins niminen herra on saapunut mailojen kanssa Suomen maaperälle. Mikä seura on hänen perässä ollut? Tuskin ainakaan ilves.
Jk90 sanoi:Scott Timmins niminen herra on saapunut mailojen kanssa Suomen maaperälle. Mikä seura on hänen perässä ollut? Tuskin ainakaan ilves.