Ipa41 sanoi:Mitä helvettiä Noma sää selität? Minä mukamas JK? Huhhuh...jaa sen perusteella, kun olen 2-3 kertaa kertonut huhun, joka ei ole toteutunut ja Timonss ei ole uskottava huhu eli se olen minä?? On tää uskomatonta...
Taitaa Noma olla moderaattoreita ja IP-osotteen perusteella voinee yhdistellä käyttäjänimiä. Ihan hyvä yritys tosin...Ipa41 sanoi:Mitä helvettiä Noma sää selität? Minä mukamas JK? Huhhuh...jaa sen perusteella, kun olen 2-3 kertaa kertonut huhun, joka ei ole toteutunut ja Timonss ei ole uskottava huhu eli se olen minä?? On tää uskomatonta...
Ilveksenmiäs sanoi:Kyllä se VVV-projekti kuulemma hengissä on ja hyvä niin. Nimittäin..jos ei parin kauden päästä ole rosteri sellainen, jolla on realistiset mahdollisuudet se mestaruus ottaa, niin voidaan todeta - Kiitos Ilves, kusetitte fanejanne oikein huolella.
Tekeminen ratkaisee kaiken, näin on luvattu toimia ja ainakin itse pidä siitä kiinni.
Se miten lupaus lunastetaan ei ole minun ongelmani, eikä mitään syitä hyväksytä selitykseksi. Mestaruutta ei voi kukaan luvata, oli rosteri millainen tahansa, mutta sen siis pitää olla uskottava ja sellainen, jolla on edes mahdollisuus mestaruutta tavoitella.
Mistä päättelet, että näin olisi käynyt? Euroopassa on muitakin jääkiekkoseuroja.Ilveksenmiäs sanoi:Huhujen mukaan lähdössä Epinalista..kaappasiko Ilves ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=178864
DAVID KLÍMEK
Ilveksenmiäs sanoi:Huhujen mukaan lähdössä Epinalista..kaappasiko Ilves ?
DAVID KLÍMEK
Ajattelin, että Juupe näki pelaajan läheltä..pelattiinhan samassa turnauksessa ja vieläpä kertaalleen vastakkainkin. Puhdasta mutuilua...Taverney sanoi:Mistä päättelet, että näin olisi käynyt? Euroopassa on muitakin jääkiekkoseuroja.Ilveksenmiäs sanoi:Huhujen mukaan lähdössä Epinalista..kaappasiko Ilves ?
DAVID KLÍMEK
Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...Ilveksenmiäs sanoi:Puhdasta mutuilua...
Eikös tässä ole enemmän huhua, mitä monessa viestissä tällä sivulla ?Tero sanoi:Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...Ilveksenmiäs sanoi:Puhdasta mutuilua...
Ilveksenmiäs sanoi:Eikös tässä ole enemmän huhua, mitä monessa viestissä tällä sivulla ?Tero sanoi:Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...Ilveksenmiäs sanoi:Puhdasta mutuilua...
On sitä paitsi huhu, että kyseinen pelaaja jättää seuransa. Mitä meillä on tässä Timmins tapauksessa ? ..juu, toki moni haluaa, että tälläinen huhu olisi, mutta onko ? Eli siis jostain Klimekistä ei haluta edes keskustella, mutta heitäppä hatusta peliin joku AHL-jyrä, niin 2-3 sivua tulee juttua hetkessä...
Huom. en keksinyt mitään itse !
Asia harvinaisen selvä..odotellaan siis uusia " Timmins huhuja ". Pitäisiköhän pistää pystyyn myös provo-ketju, jonne voisi laittaa näitä itse keksityitä huhuja... itse en niitä edes huhuina pidä.Noma sanoi:Ilveksenmiäs sanoi:Eikös tässä ole enemmän huhua, mitä monessa viestissä tällä sivulla ?Tero sanoi:Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...Ilveksenmiäs sanoi:Puhdasta mutuilua...
On sitä paitsi huhu, että kyseinen pelaaja jättää seuransa. Mitä meillä on tässä Timmins tapauksessa ? ..juu, toki moni haluaa, että tälläinen huhu olisi, mutta onko ? Eli siis jostain Klimekistä ei haluta edes keskustella, mutta heitäppä hatusta peliin joku AHL-jyrä, niin 2-3 sivua tulee juttua hetkessä...
Huom. en keksinyt mitään itse !
Näitä haaveiluja varten palstalla on jo erikseen Skouttausketju, jossa voi käydä tätä mainitsemaasi keskustelua. Tämä ketju on huhuja varten.
Koikkaaja sanoi:John Ramage Ilvekseen?
Lähde: http://www.acmesports.com/current-clients/ (painakaa ctrl + f ja hakekaa joko Ilves tai John Ramage)