Iines sanoi:Että näin tällä kertaa..
Solmu Salminen @SolmuSalminen 5 min5 minuuttia sitten
Tyrväinen ei siirry #HIFK-paitaan. Pahoittelen virhettä lukijoille ja Tuokkolalle. Oikaisu tulee julki kohta. #Ilves #Liiga
Solmu Salminen @SolmuSalminen 5 min5 minuuttia sitten
On syytä epäillä, että uutinen oli tarkoituksellinen harhautus joukkueen sisältä. #Ilves #Liiga
Aamulehden korjausuutinen
http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1195004136114/artikkeli/antti+tyrvainen+ei+ole+siirtymassa+hifk+hon.html
Mikä antaa olettaa, ettei tämäkin ole vain samojen janarien tai sen "luotettavan toisen käden lähteen" keksimää paskapuhetta? Solmu Salmisella on ainakin omat tarkoitusperänsä koittaa turvata omaa asemaansa.HeGe41 sanoi:Kyseessä on mahdollisesti ollut seuran sisältä lähtenyt jallitus. Näin Aamulehti antaa ymmärtää. Tänne kirjoittaneet nimimerkit ovat saaneet nämä samat tarkoituksella eteenpäin laitetut virheelliset tiedot kuin Aamulehti.
Tästähän on about 2 viikkoo kun nää kyseiset jampat laittoi nää huhut liikkeelle. En usko että seuran sisällä kukaan tällasta paskaa laittaa liikkeelle ihan ilman mitään syytä.HeGe41 sanoi:Ajatellaas asiaa näin:
Kyseessä on mahdollisesti ollut seuran sisältä lähtenyt jallitus. Näin Aamulehti antaa ymmärtää. Tänne kirjoittaneet nimimerkit ovat saaneet nämä samat tarkoituksella eteenpäin laitetut virheelliset tiedot kuin Aamulehti.
Kysymys kuuluu: Jos tällainen jekku on laitettu eteenpäin "luotettavasta lähteestä", niin miksi näitä nimimerkkejä tulisi rangaista?
Mansesteri sanoi:Ikurin vire, Liigaax ja Solmu, miten meni niinku noin omasta mielestä.
Kyllä täälläkin allekirjoittanut oli aika "paskana", jos toi "huhu" ois toteutunu.
Olet myös mm. väittänyt, ettei Tyrväisellä ole mitään vammaa, joka estäisi pelaamisen.Ikurin Vire sanoi:Olen puhunut, vain Tuokkolan ja Tyrväisen välisestä kismasta, en mielestäni sanallakaan siirrosta Hifkiin.
HeGe41 sanoi:Kyseessä on mahdollisesti ollut seuran sisältä lähtenyt jallitus. Näin Aamulehti antaa ymmärtää.
HeGe41 sanoi:Kysymys kuuluu: Jos tällainen jekku on laitettu eteenpäin "luotettavasta lähteestä", niin miksi näitä nimimerkkejä tulisi rangaista?
VP sanoi:Olet myös mm. väittänyt, ettei Tyrväisellä ole mitään vammaa, joka estäisi pelaamisen.Ikurin Vire sanoi:Olen puhunut, vain Tuokkolan ja Tyrväisen välisestä kismasta, en mielestäni sanallakaan siirrosta Hifkiin.
Selitäpä nyt vielä, että miten tällainen olisi edes mahdollista? Siis onko Tyrävinen itse jättäytynyt riitojen takia loukkaantuneeksi, onko Tuokkola keksinyt vammoja, vai onko lääkärit tehneet vika-analyysejä? Mikä ihmeen järki tällaisessa edes olisi kenenkään kannalta?Ikurin Vire sanoi:Kyllä olen. Lähdettä joka asiasta kertoi olen pitänyt 100% luotettavana, joten en nähnyt mitään syytä olla uskomatta tähän.
jalkakynä sanoi:Tuokkolan vastainen koalitio alkaa ottamaan entistä järeämpiä aseita käyttöönsä. Tämä tuskin jää vielä tähän.
VP sanoi:Selitäpä nyt vielä, että miten tällainen olisi edes mahdollista? Siis onko Tyrävinen itse jättäytynyt riitojen takia loukkaantuneeksi, onko Tuokkola keksinyt vammoja, vai onko lääkärit tehneet vika-analyysejä? Mikä ihmeen järki tällaisessa edes olisi kenenkään kannalta?Ikurin Vire sanoi:Kyllä olen. Lähdettä joka asiasta kertoi olen pitänyt 100% luotettavana, joten en nähnyt mitään syytä olla uskomatta tähän.
Eli "100% varma" lähteesi ei tiedä, kun pitää vain asettaa kysymykseen vastakysymys ja viitata vihjaillen johonkin muuhun tapaukseen.Ikurin Vire sanoi:Miksi tämä ei olisi mahdollista? Järjen kanssa ei siinä kohtaa ole tekemistä, jos pelaajan ja valmentajan välit ovat tulehtuneet.
VP sanoi:Eli "100% varma" lähteesi ei tiedä, kun pitää vain asettaa kysymykseen vastakysymys ja viitata vihjaillen johonkin muuhun tapaukseen.Ikurin Vire sanoi:Miksi tämä ei olisi mahdollista? Järjen kanssa ei siinä kohtaa ole tekemistä, jos pelaajan ja valmentajan välit ovat tulehtuneet.