Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 644
Vs: Huhuketju

Viime talvena Umpisolmu uutisoi Aamulehdessä Rauman Lukon Ville Niemisen siirtyvän Ilvekseen. Klikkijournalisti mikä klikkijournalisti. En ihmettele, että AL:n kaltainen paskamedia on miehen palkannut.
 

Iines

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Vs: Huhuketju

Että näin tällä kertaa..

Solmu Salminen ‏@SolmuSalminen 5 min5 minuuttia sitten
Tyrväinen ei siirry #HIFK-paitaan. Pahoittelen virhettä lukijoille ja Tuokkolalle. Oikaisu tulee julki kohta. #Ilves #Liiga

Solmu Salminen ‏@SolmuSalminen 5 min5 minuuttia sitten
On syytä epäillä, että uutinen oli tarkoituksellinen harhautus joukkueen sisältä. #Ilves #Liiga

Aamulehden korjausuutinen
http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1195004136114/artikkeli/antti+tyrvainen+ei+ole+siirtymassa+hifk+hon.html
 

JK

Guest
Vs: Huhuketju

Iines sanoi:
Että näin tällä kertaa..

Solmu Salminen ‏@SolmuSalminen 5 min5 minuuttia sitten
Tyrväinen ei siirry #HIFK-paitaan. Pahoittelen virhettä lukijoille ja Tuokkolalle. Oikaisu tulee julki kohta. #Ilves #Liiga

Solmu Salminen ‏@SolmuSalminen 5 min5 minuuttia sitten
On syytä epäillä, että uutinen oli tarkoituksellinen harhautus joukkueen sisältä. #Ilves #Liiga

Aamulehden korjausuutinen
http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1195004136114/artikkeli/antti+tyrvainen+ei+ole+siirtymassa+hifk+hon.html

Lainaus uutisesta : "Aamulehti teki uutisen julkaisupäätöksen normaalein journalistisin perustein."

Onko Aamulehti ottanut käyttöön huomiohakuisen klikkijournalismin? Tämän harjoittelijan historia Aamulehdessä kertoo kyllä ihan selkeästi mihin suuntaan kyseinen lehti on menossa.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 303
Vs: Huhuketju

"Toimittaja" Salmisesta nyt ei jaksa enempää sanoa kuin ressukka mikä ressukka..

Summasummarum,pääasia että Tyrsky jatkaa!!
Toki näin sekaisin olevaan organisaatioon liittyvät "läpät" aiheuttaa turhaa paniikkia varsinkin meissä kannattajissa. Itsekin olin suhteellisen kettuuntunut Tyrskyn mahdollisen siirron suhteen!

Hyvänmaun rajoihin kuitenkin tämän heiton pistän,ja saatiinpahan taas palstatilaa useammassa isossa julkaisussa..

Rauha maassa ja taukoa pukkaa hyvään aikaan. Eteenpäin!
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 481
Vs: Huhuketju

Ikurin vire, Liigaax ja Solmu, miten meni niinku noin omasta mielestä.

Kyllä täälläkin allekirjoittanut oli aika "paskana", jos toi "huhu" ois toteutunu.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Huhuketju

Ajatellaas asiaa näin:

Kyseessä on mahdollisesti ollut seuran sisältä lähtenyt jallitus. Näin Aamulehti antaa ymmärtää. Tänne kirjoittaneet nimimerkit ovat saaneet nämä samat tarkoituksella eteenpäin laitetut virheelliset tiedot kuin Aamulehti.

Kysymys kuuluu: Jos tällainen jekku on laitettu eteenpäin "luotettavasta lähteestä", niin miksi näitä nimimerkkejä tulisi rangaista?
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

HeGe41 sanoi:
Kyseessä on mahdollisesti ollut seuran sisältä lähtenyt jallitus. Näin Aamulehti antaa ymmärtää. Tänne kirjoittaneet nimimerkit ovat saaneet nämä samat tarkoituksella eteenpäin laitetut virheelliset tiedot kuin Aamulehti.
Mikä antaa olettaa, ettei tämäkin ole vain samojen janarien tai sen "luotettavan toisen käden lähteen" keksimää paskapuhetta? Solmu Salmisella on ainakin omat tarkoitusperänsä koittaa turvata omaa asemaansa.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
727
Vs: Huhuketju

HeGe41 sanoi:
Ajatellaas asiaa näin:

Kyseessä on mahdollisesti ollut seuran sisältä lähtenyt jallitus. Näin Aamulehti antaa ymmärtää. Tänne kirjoittaneet nimimerkit ovat saaneet nämä samat tarkoituksella eteenpäin laitetut virheelliset tiedot kuin Aamulehti.

Kysymys kuuluu: Jos tällainen jekku on laitettu eteenpäin "luotettavasta lähteestä", niin miksi näitä nimimerkkejä tulisi rangaista?
Tästähän on about 2 viikkoo kun nää kyseiset jampat laittoi nää huhut liikkeelle. En usko että seuran sisällä kukaan tällasta paskaa laittaa liikkeelle ihan ilman mitään syytä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

Mansesteri sanoi:
Ikurin vire, Liigaax ja Solmu, miten meni niinku noin omasta mielestä.

Kyllä täälläkin allekirjoittanut oli aika "paskana", jos toi "huhu" ois toteutunu.

Olen puhunut, vain Tuokkolan ja Tyrväisen välisestä kismasta, en mielestäni sanallakaan siirrosta Hifkiin.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Ikurin Vire sanoi:
Olen puhunut, vain Tuokkolan ja Tyrväisen välisestä kismasta, en mielestäni sanallakaan siirrosta Hifkiin.
Olet myös mm. väittänyt, ettei Tyrväisellä ole mitään vammaa, joka estäisi pelaamisen.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

"Tarkoituksellinen harhautus joukkueen sisältä?"

Minkä ihmeen takia kukaan Ilveksen joukkueessa olisi halunnut harhauttaa jotakuta freelancertoimittajaa ja muutamaa netin keskustelupalstoilla operoivaa tyyppiä? Ihan vaan Halloween-fiiliksissä? Ihan vaan saadakseen seuralle kielteistä julkisuutta?

"Tavallisesti luotettava lähde" ei sekään merkitse mitään, ei ainakaan niin kauan, kunnes se lähde nimetään. Kuka tahansa voi satuilla mitä tahansa omasta päästään ja vedota lähdesuojaan.

Mutta keskustelupalstoilla rangaistuksia jaetaan käsittääkseni vain siinä tapauksessa, että on rikkonut palstan sääntöjä.
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
352
Vs: Huhuketju

HeGe41 sanoi:
Kyseessä on mahdollisesti ollut seuran sisältä lähtenyt jallitus. Näin Aamulehti antaa ymmärtää.

Jallitus ei varmastikaan ole alunperin lähtenyt seuran sisältä, vaan täältä foorumilta. Kun Tyrsky on tämän huomannut ja toimittaja tullut asiasta kysymään, niin Tyrsky on päättänyt koijata Salmisen tapaista "laatu journalistia".

HeGe41 sanoi:
Kysymys kuuluu: Jos tällainen jekku on laitettu eteenpäin "luotettavasta lähteestä", niin miksi näitä nimimerkkejä tulisi rangaista?

Riippuu siitä halutaanko täällä foorumilla pitää minkäänlaisesta, edes matalasta tasosta kiinni ja onko kirjoittajilla mitään vastuuta kirjoituksistaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Olen puhunut, vain Tuokkolan ja Tyrväisen välisestä kismasta, en mielestäni sanallakaan siirrosta Hifkiin.
Olet myös mm. väittänyt, ettei Tyrväisellä ole mitään vammaa, joka estäisi pelaamisen.

Kyllä olen. Lähdettä joka asiasta kertoi olen pitänyt 100% luotettavana, joten en nähnyt mitään syytä olla uskomatta tähän.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 945
Vs: Huhuketju

Tuokkolan vastainen koalitio alkaa ottamaan entistä järeämpiä aseita käyttöönsä. Tämä tuskin jää vielä tähän.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Ikurin Vire sanoi:
Kyllä olen. Lähdettä joka asiasta kertoi olen pitänyt 100% luotettavana, joten en nähnyt mitään syytä olla uskomatta tähän.
Selitäpä nyt vielä, että miten tällainen olisi edes mahdollista? Siis onko Tyrävinen itse jättäytynyt riitojen takia loukkaantuneeksi, onko Tuokkola keksinyt vammoja, vai onko lääkärit tehneet vika-analyysejä? Mikä ihmeen järki tällaisessa edes olisi kenenkään kannalta?

Pelaajallahan on käsittääkseni kaikki oikeudet tällaisissa vamma-asioissa, eikä seura saa mitä tahansa niistä tiedottaa. Tyrväisen itsensä kannalta ei puolestaan olisi mitään järkeä olla "loukkaantuneena" vailla syytä.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 450
Vs: Huhuketju

jalkakynä sanoi:
Tuokkolan vastainen koalitio alkaa ottamaan entistä järeämpiä aseita käyttöönsä. Tämä tuskin jää vielä tähän.

Ketähän tähän koalitioon oikein mahdollisesti kuuluu?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Kyllä olen. Lähdettä joka asiasta kertoi olen pitänyt 100% luotettavana, joten en nähnyt mitään syytä olla uskomatta tähän.
Selitäpä nyt vielä, että miten tällainen olisi edes mahdollista? Siis onko Tyrävinen itse jättäytynyt riitojen takia loukkaantuneeksi, onko Tuokkola keksinyt vammoja, vai onko lääkärit tehneet vika-analyysejä? Mikä ihmeen järki tällaisessa edes olisi kenenkään kannalta?

Miksi tämä ei olisi mahdollista? Järjen kanssa ei siinä kohtaa ole tekemistä, jos pelaajan ja valmentajan välit ovat tulehtuneet.

Tästä tulikin mieleen tapaus Toni Kallela, kun pelasi Tapparassa.

Toni kallela@tonikallela 8. lokakuuta 2014

"Kovaa hommaa tää jääkiekko, tänään aamulla luin Aamulehdestä että oon pitkään sivussa loukkaantumisen takia.."
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Ikurin Vire sanoi:
Miksi tämä ei olisi mahdollista? Järjen kanssa ei siinä kohtaa ole tekemistä, jos pelaajan ja valmentajan välit ovat tulehtuneet.
Eli "100% varma" lähteesi ei tiedä, kun pitää vain asettaa kysymykseen vastakysymys ja viitata vihjaillen johonkin muuhun tapaukseen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Miksi tämä ei olisi mahdollista? Järjen kanssa ei siinä kohtaa ole tekemistä, jos pelaajan ja valmentajan välit ovat tulehtuneet.
Eli "100% varma" lähteesi ei tiedä, kun pitää vain asettaa kysymykseen vastakysymys ja viitata vihjaillen johonkin muuhun tapaukseen.

No tällä kertaa ei näköjään sitten tiennyt. Täytynee jatkossa suhtautua varauksilla kyseisen henkilön huhuihin.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Huhuketju

Sellainen mahdollisuus tuli mieleen, että jospa tässä onkin takana yritys selvittää kuka vuotaa tietoja sisäpiiristä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös