ipa83 sanoi:Jos Niinimäki menee Tapparaan, kuka tulee ipaan? itelle kelpaisi sentteri Jan-Mikael Järvinen, Antti Hölli on kyllä hyvä kokeilu tähän väliin.
jäsen J sanoi:Itse olen myös kuullut tästä niinis huhusta tapparaan. Huhu puheiden mukaan ilves ja tappara on tekemässä jonkin näköistä vaihtokauppaa. Elikkä Niinimäki tapparaan, koskiranta ilvekseen..tai sitten se on Lucenius.
No aika näyttää ;D
nestikka sanoi:Tappara ei varmasti vaihda ykkössentteriään Koskirantaa Jesseen, enkä usko Luceniukseenkaan. Hiukan valoja päälle näissä huhuissa.
Baloun sanoi:nestikka sanoi:Tappara ei varmasti vaihda ykkössentteriään Koskirantaa Jesseen, enkä usko Luceniukseenkaan. Hiukan valoja päälle näissä huhuissa.
Ei Ilveksessäkään niin tyhmiä olla että Niinimäki -> Lucenius vaihto tehtäisiin .
Minä olen kuullut että näin tehtäisiin ja Tappara maksaisi 100000 euroo väliä.jäsen J sanoi:Itse olen myös kuullut tästä niinis huhusta tapparaan. Huhu puheiden mukaan ilves ja tappara on tekemässä jonkin näköistä vaihtokauppaa. Elikkä Niinimäki tapparaan, koskiranta ilvekseen..tai sitten se on Lucenius.
No aika näyttää ;D
Jep, ihan samaa mieltä: hiukan realismia mukaan näihin "huhuihin". Taitavat nykyisellään olla enemmänkin märkiä päiväunia. Ihan kun joku näistä nykyisistä Ilveksen pelaajista muka olisi Rautakorven näköinen pelaaja.Ross Teri sanoi:Ps. Varma tieto ,kuulin sen Tiistain raveissa.