Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

sniper

Rivipelaaja
Vs: Huhuketju

Tuo Mattson on ainakin Niinimäen agentti, joten voihan tuo tarkoittaa myös Jessen siirtoa naapurikoppiin...

B

Luottopelaaja

Ite ajattelin samaa.. Mutta tosiaan kun "ovet" on monikossa niin varmaan joku vaihto tai sitten Niinimäki naapuriin ja Hölli meille..

levokivi

Vakiokokoonpanossa

Aamulehdessä Leinonen kertoi Tapparan etsivän pakkia eli Näppilä olisi ehkä sinnekin sopiva. Toisaalta Pajuoja taitaa olla mieltynyt entisiin ilvesjunnuihin - menihän sinne jo Nestori Lähdekin.
Hölliä olisi kyllä kiva kokeilla. Vahva vääntäjä, joka osaa tehdä maalejakin.

nestikka

Vakiokokoonpanossa

Tota Jesse hommaa kyselin pari päivää sit aikas läheltä naapuri joukkuetta, niin vastaukseksi tuli vain hymähdys ja, ettei ole oikein Rautakorven näköinen pelaaja. Ja, että lahjoja on jos vain sitousuisi reenaamaan kesän kunnolla. Itse siitä päättelin, ettei ainakaan tällä kaudella, mutta, mutta...

B

Luottopelaaja

Vaihtoaitiossa joku osaa kertoa että Hölli on tulossa meille ja Näppilän sopimus tepsiin julkaistaan huomenna. Se, että kuinka varmaa tuo tieto on niin en tiedä.

ipa83

Vakiokokoonpanossa

Jos Niinimäki menee Tapparaan, kuka tulee ipaan? itelle kelpaisi sentteri Jan-Mikael Järvinen, Antti Hölli on kyllä hyvä kokeilu tähän väliin.

Asylum

Luottopelaaja

ipa83 sanoi:
Jos Niinimäki menee Tapparaan, kuka tulee ipaan? itelle kelpaisi sentteri Jan-Mikael Järvinen, Antti Hölli on kyllä hyvä kokeilu tähän väliin.

Niinimäki ulos ja Järvinen&Hölli kaksikko sisään olisi aika kova. Kiva nykyajan Ilves-fanina unelmoida Mestis-pelaajista... ;D

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Juu kyllä se siltä vaikuttaa, että Antti Hölli on tänään askissa Kärppiä vastaan, ilolla otan vastaan.

jäsen J

Vakiokokoonpanossa

Itse olen myös kuullut tästä niinis huhusta tapparaan. Huhu puheiden mukaan ilves ja tappara on tekemässä jonkin näköistä vaihtokauppaa. Elikkä Niinimäki tapparaan, koskiranta ilvekseen..tai sitten se on Lucenius.

No aika näyttää ;D

merkkari

Guest

Eipä olis tällä hetkellä pöllömpi vaihtokauppa toteutuessaan. Niinimäen arvo joukkueelle kuitenkin kyseenalainen ja sentteriä tarvitaan. Toivottavasti toteutuu.

Ikurin Vire

jäsen J sanoi:
Itse olen myös kuullut tästä niinis huhusta tapparaan. Huhu puheiden mukaan ilves ja tappara on tekemässä jonkin näköistä vaihtokauppaa. Elikkä Niinimäki tapparaan, koskiranta ilvekseen..tai sitten se on Lucenius.

No aika näyttää ;D

Koskiranta vaihdossa Niinimäkeen, ei Tapparassakaan noin tyhmiä olla :)

nestikka

Vakiokokoonpanossa

Tappara ei varmasti vaihda ykkössentteriään Koskirantaa Jesseen, enkä usko Luceniukseenkaan. Hiukan valoja päälle näissä huhuissa.

Torski

Tähtipelaaja

nestikka sanoi:
Tappara ei varmasti vaihda ykkössentteriään Koskirantaa Jesseen, enkä usko Luceniukseenkaan. Hiukan valoja päälle näissä huhuissa.

Ei Ilveksessäkään niin tyhmiä olla että Niinimäki -> Lucenius vaihto tehtäisiin :D.

Ikurin Vire

Baloun sanoi:
nestikka sanoi:

Ei Ilveksessäkään niin tyhmiä olla että Niinimäki -> Lucenius vaihto tehtäisiin :D.

Eikö ;)

Ross Teri

Guest

jäsen J sanoi:

No aika näyttää ;D
Minä olen kuullut että näin tehtäisiin ja Tappara maksaisi 100000 euroo väliä.
Ps. Varma tieto ,kuulin sen Tiistain raveissa.

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen

Ross Teri sanoi:
Ps. Varma tieto ,kuulin sen Tiistain raveissa.
Jep, ihan samaa mieltä: hiukan realismia mukaan näihin "huhuihin". Taitavat nykyisellään olla enemmänkin märkiä päiväunia. Ihan kun joku näistä nykyisistä Ilveksen pelaajista muka olisi Rautakorven näköinen pelaaja.
Mutta joo, jos kelpaa niin otetaan Nieminen ja Barkov tänne ja laitetaan vaikka Uuno vaihdossa.
Ja jotta olisi palstan linjan mukaisesti huhun näköinen niin laitetaan lähteeksi: kuultu akkojen puhuvan maitokaupan kalatiskillä.

hyppyri

Vakiokokoonpanossa

Niinimäen vois vaihtaa tapparassa kenee tahansa ja aina voitettais.

Näppilän ottaisin kyllä meille...

nestikka

Vakiokokoonpanossa

Kalpalle pahoja menetyksiä??

http://plaza.fi/stadion/jaakiekko/kalpa-menettaa-tahtensa-venajalle

Status
Viestiketju on suljettu.