Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

-teppo-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
100
Vs: Huhuketju

Dirty deed sanoi:
Näissä huhuissa on se paha puoli että kun/jos ne eivät toteudukaan niin pettymyksen on suuria kun/jos vahvistukset on jotain "arsipiispasia". Näillä huhuilla kun on paha tapa muotoutua totuuksiksi vaikka ne olisi vain toiveikasta spekulaatiota.

Oon miettiny ihan samaa. Mä uskon kyllä, että Ilves pyrkii ihan tosissaan hankkimaan kovia pelimiehiä ensi kaudeksi, mutta siitä tavoittelusta on pitkä matka sopimuksen syntyyn. Kovien nimien perässä kun tuppaa olemaan muitakin seuroja. Tämän takia on tuntunut aika hurjalta hahmotelmat joissa on lähes/täysin uudet 1. ja 2. kentän miehet.

Itse olisin tyytyväinen jo kahteen hyvään sentteriin ja hyvään laituriin.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
525
Vs: Huhuketju

Osittain varmasti tästä kirjeestä, minkä Ilves lähetti kausikottilaisille:

Hyvä Kausikorttiasiakkaamme, Ilves ystävät,

Kausi 2012-13 on karsintaotteluita vaille valmis. Kiitos koko joukkueen ja Ilves-Hockey Oy:n puolesta kannustuksesta ja mukana olemisesta. Kiivas kausi 2012-13 NHL:n työsulkuineen, kurinpitopäätöksineen, Ilveksen organisaatio- ja valmennusmuutoksineen on vaatinut paljon. Mediapyörityskään ei ole aina säästellyt Ilvestä ja SM-Liigaa. Kausi kaikkine käänteineen on vaatinut teiltä uskollisilta kannattajilta ja ilvesläisiltä paljon uskollisuutta sekä toivoa tulevasta -Paluusta Menestykseen


Uuden valmentajan Tuomas Tuokkolan johdolla katse on ollut loppukaudessa karsintoineen ja Ilveksen joukkueen rakentamisessa tulevaisuuteen. Tulevat karsinta pelit ovat kiihkeitä, ja niihin tulemme menemään hyvin valmistautuneina tavoitteena karsintasarjan voittaminen. Karsintaotteluihin ja itse ottelupäivän tapahtumaan (alkaen 22.3) tullaan myös panostamaan ja niitä elävöittämään. Ohjelma alkaa jo tuntia ennen peliä, ja ottelun aikana mm. Ilves Ice Girls-ryhmä palaa jäälle. Pienimpiä ilvesläisiäkään ei tulla unohtamaan - yllätyksiä odotettavissa!


Paluu Menestykseen kaudella 2013-14 tarkoittaa mm. joukkueen pelaajamateriaalin vahvistumista, huippuvalmennusta ja valmennusjärjestelmää. Se tarkoittaa myös Ilves-ilmeen kirkastamista yhteistyökumppaneihin päin, fanikulttuurin elävöittämistä, sekä ottelu- ja elämyskulttuurien kehittämistä. Paluu Menestykseen keskiössä on urheilumenestyksen palauttaminen! Pelaajapuolella olemme tehmeet jo rakennustyötä, mutta koska kausi on vielä kesken, emme voi vielä kaikkia pelaaja- ja valmennuspuolen valintoja kertoa.


Yhden uudistuksen ensi kauteen voimme paljastaa, ja se on paljon odotettu seisomakatsomo! Tämän kauden kokeilujen ja palautteen perusteella olemme päättäneet tehdä seisomakatsomon D2-katsomoon riveille1-16.


Kaikille kausikorttilaisille tarjoamme makean erikoisedun. Kun tilaat karsintakortin yhteydessä kausikortin kaudelle 2013-2014, hyvitämme karsintapelikortin hinnan täysimääräisesti kausikortin hinnasta! Lisäksi kausikortin hinta on sitä edullisempi, mitä aikaisemmin sen tilaa ja maksaa. Ensimmäisen tarjouksen mukaiset laskutetaan toukokuun loppuun mennessä ja toisen tarjouksen mukaiset kesäkuun loppuun mennessä. Karsinta- ja kausikorttihinnaston löydät tämän kirjeen kääntöpuolelta.


Vanhat meriitit eivät meitä auta, mutta ne velvoittavat meitä kohti parempaa tulevaisuutta
-paluuta menestykseen


Tämä siis Heikin kynästä.


Huhut ovat huhuja ja tässä ovat ne mitä (ja mistä) itse olen kuullut, ja niitä tähän voisin kerrata:

Lindgren - Sisäpiiri
Riekkinen - Hakamettästä
Sandell - Sisäpiiri
Anttila - Sisäpiiri
Järvenpää - Ässä fanilta
Pesonen - Sisäpiiri
Lee - Tältä palstalta
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 602
Vs: Huhuketju

alakkriP sanoi:
Huhut ovat huhuja ja tässä ovat ne mitä (ja mistä) itse olen kuullut, ja niitä tähän voisin kerrata:

Lindgren - Sisäpiiri
Riekkinen - Hakamettästä
Sandell - Sisäpiiri
Anttila - Sisäpiiri
Järvenpää - Ässä fanilta
Pesonen - Sisäpiiri
Lee - Tältä palstalta

Lisätään tähän, että itse olen kuullut Riekkisestä nimenomaan Kuopion suunnalta. Järvenpäähän nyt oli jo Ilta-Sanomissakin ja samoin Satakunnan Kansan toimittaja kertoi että hänen Ilves-sopimuksensa on varma juttu, joten siinä nyt ei taida olla kyseenalaistettavaa.
 

ipana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
142
Vs: Huhuketju

Jatkoajalla vaan juttua ,että olisi maalivahtivalmentajan Lehtosen vanhoja tuttuja Ässien ajoilta, joka HPKoon maaliin tulisi. Voi siis olla myös Jussi Rynnäs.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
alakkriP sanoi:
Huhut ovat huhuja ja tässä ovat ne mitä (ja mistä) itse olen kuullut, ja niitä tähän voisin kerrata:

Lindgren - Sisäpiiri
Riekkinen - Hakamettästä
Sandell - Sisäpiiri
Anttila - Sisäpiiri
Järvenpää - Ässä fanilta
Pesonen - Sisäpiiri
Lee - Tältä palstalta

Lisätään tähän, että itse olen kuullut Riekkisestä nimenomaan Kuopion suunnalta. Järvenpäähän nyt oli jo Ilta-Sanomissakin ja samoin Satakunnan Kansan toimittaja kertoi että hänen Ilves-sopimuksensa on varma juttu, joten siinä nyt ei taida olla kyseenalaistettavaa.

Riekkisellähän on sopimus Kalpan kanssa ensi kaudesta.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 602
Vs: Huhuketju

Ikurin Vire sanoi:
Riekkisellähän on sopimus Kalpan kanssa ensi kaudesta.

On niitä ennenkin pelaajia siirtynyt kesken sopimuskauden, eikä se aina vaadi edes mitään ulosostosummia kohdejoukkueen puolelta jos toisessa päässä on sopivasti mennyt sukset ristiin. (Ei ole siis Riekkisen tilanteesta mitään sen enempää tietoa, kunhan teorioin.)
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Riekkisellähän on sopimus Kalpan kanssa ensi kaudesta.

On niitä ennenkin pelaajia siirtynyt kesken sopimuskauden, eikä se aina vaadi edes mitään ulosostosummia kohdejoukkueen puolelta jos toisessa päässä on sopivasti mennyt sukset ristiin. (Ei ole siis Riekkisen tilanteesta mitään sen enempää tietoa, kunhan teorioin.)

Näinhän se on.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 907
Vs: Huhuketju

Lainaus käyttäjältä: alakkriP - tänään kello 13:06
Huhut ovat huhuja ja tässä ovat ne mitä (ja mistä) itse olen kuullut, ja niitä tähän voisin kerrata:

Lindgren - Sisäpiiri
Riekkinen - Hakamettästä
Sandell - Sisäpiiri
Anttila - Sisäpiiri
Järvenpää - Ässä fanilta
Pesonen - Sisäpiiri
Lee - Tältä palstalta

Hyvin on huhuttu Taitaapi hyvällä tuurilla 4/7 toteutua..mut varmaan ollaan viisaampia sit huhtikuun puolella..tilanteet elää joka päivä suuntaan tai toiseen..
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 695
Vs: Huhuketju

Pesonen, Anttila, Lee, Sandell.... jos mm. vain nämä herrat ovat tulevassa roosterissa, olen pettynyt. Ipalla on kauraa kolmos, nelos- kenttiin ihan tarpeeksi. Paljon toki riippuu Tuokkolan metodeista taikoa nippu toimivaksi kokonaisuudeksi.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Vs: Huhuketju

näsinneula sanoi:
Pesonen, Anttila, Lee, Sandell.... jos mm. vain nämä herrat ovat tulevassa roosterissa, olen pettynyt. Ipalla on kauraa kolmos, nelos- kenttiin ihan tarpeeksi. Paljon toki riippuu Tuokkolan metodeista taikoa nippu toimivaksi kokonaisuudeksi.

Toivotaan, ettei nykyjohto + Tuokkola ole niin tyhmä, että ne Leen ottaisi..
 

Goutsi6

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
117
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
Toivotaan, ettei nykyjohto + Tuokkola ole niin tyhmä, että ne Leen ottaisi..
Jos kesällä saisi itsensä kuntoon ja olisi halpa niin itse kyllä ottaisin. Marjamäki - Lee - Ruuttu olisi ihan hyvä 3/2 kenttä. Mikäs on muuten Toni ja Niko Kallelan tilanne? Tulossa meille vai ei?
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Huhuketju

Goutsi6 sanoi:
Jos kesällä saisi itsensä kuntoon ja olisi halpa niin itse kyllä ottaisin. Marjamäki - Lee - Ruuttu olisi ihan hyvä 3/2 kenttä. Mikäs on muuten Toni ja Niko Kallelan tilanne? Tulossa meille vai ei?

Ei kiitos Leetä, mieluummin saman hintainen arpalippu josta voisi kehittyä jotain kuin takuuvarma 3-4 ketjun mies joita meillä alkaa olla jo yhden Mestis-joukkueen verran. Nuorempi Kallela meni jo Allsvenskaniin ja vanhemmalle liiga on liian kova sarja.
 

Goutsi6

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
117
Vs: Huhuketju

Peltinen sanoi:
Ei kiitos Leetä, mieluummin saman hintainen arpalippu josta voisi kehittyä jotain kuin takuuvarma 3-4 ketjun mies joita meillä alkaa olla jo yhden Mestis-joukkueen verran. Nuorempi Kallela meni jo Allsvenskaniin ja vanhemmalle liiga on liian kova sarja.
Eikös Tonin soppari Allsvenskaniin ollut vain tämän kevään mittainen ?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Vs: Huhuketju

Goutsi6 sanoi:
Peltinen sanoi:
Ei kiitos Leetä, mieluummin saman hintainen arpalippu josta voisi kehittyä jotain kuin takuuvarma 3-4 ketjun mies joita meillä alkaa olla jo yhden Mestis-joukkueen verran. Nuorempi Kallela meni jo Allsvenskaniin ja vanhemmalle liiga on liian kova sarja.
Eikös Tonin soppari Allsvenskaniin ollut vain tämän kevään mittainen ?

Jep, eivätkä jatkaneet sopimusta.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 991
Vs: Huhuketju

Ottaisiko joku tosiaan jonkun kallelan ipan rosteriin. Eiköhän meillä ole näitä kavereita tarpeeksi omasta takaa, ja enemmänkin.
 

Hondo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
Vs: Huhuketju

Mark Lee ei kuulu Ilveksen suunnitelmiin. Riekkistäkään ei kannata ketjuihin suunnitella, koska sille ei ole edes pelipaikkaa vapaana.
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
984
Vs: Huhuketju

Onhan siellä mukavan kuuloisia nimiä noissa huhuissa. Toivoa sopii että Tuokkolalle oikesti annetaan rahallin mahdollisuus rakentaa pläy off joukkue.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös