Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dirty deed sanoi:Näissä huhuissa on se paha puoli että kun/jos ne eivät toteudukaan niin pettymyksen on suuria kun/jos vahvistukset on jotain "arsipiispasia". Näillä huhuilla kun on paha tapa muotoutua totuuksiksi vaikka ne olisi vain toiveikasta spekulaatiota.
ipana sanoi:Myös HPK kiinnostunut Järvenpään Juhasta.
alakkriP sanoi:Huhut ovat huhuja ja tässä ovat ne mitä (ja mistä) itse olen kuullut, ja niitä tähän voisin kerrata:
Lindgren - Sisäpiiri
Riekkinen - Hakamettästä
Sandell - Sisäpiiri
Anttila - Sisäpiiri
Järvenpää - Ässä fanilta
Pesonen - Sisäpiiri
Lee - Tältä palstalta
Noma sanoi:alakkriP sanoi:Huhut ovat huhuja ja tässä ovat ne mitä (ja mistä) itse olen kuullut, ja niitä tähän voisin kerrata:
Lindgren - Sisäpiiri
Riekkinen - Hakamettästä
Sandell - Sisäpiiri
Anttila - Sisäpiiri
Järvenpää - Ässä fanilta
Pesonen - Sisäpiiri
Lee - Tältä palstalta
Lisätään tähän, että itse olen kuullut Riekkisestä nimenomaan Kuopion suunnalta. Järvenpäähän nyt oli jo Ilta-Sanomissakin ja samoin Satakunnan Kansan toimittaja kertoi että hänen Ilves-sopimuksensa on varma juttu, joten siinä nyt ei taida olla kyseenalaistettavaa.
Ikurin Vire sanoi:Riekkisellähän on sopimus Kalpan kanssa ensi kaudesta.
Noma sanoi:Ikurin Vire sanoi:Riekkisellähän on sopimus Kalpan kanssa ensi kaudesta.
On niitä ennenkin pelaajia siirtynyt kesken sopimuskauden, eikä se aina vaadi edes mitään ulosostosummia kohdejoukkueen puolelta jos toisessa päässä on sopivasti mennyt sukset ristiin. (Ei ole siis Riekkisen tilanteesta mitään sen enempää tietoa, kunhan teorioin.)
näsinneula sanoi:Pesonen, Anttila, Lee, Sandell.... jos mm. vain nämä herrat ovat tulevassa roosterissa, olen pettynyt. Ipalla on kauraa kolmos, nelos- kenttiin ihan tarpeeksi. Paljon toki riippuu Tuokkolan metodeista taikoa nippu toimivaksi kokonaisuudeksi.
Jos kesällä saisi itsensä kuntoon ja olisi halpa niin itse kyllä ottaisin. Marjamäki - Lee - Ruuttu olisi ihan hyvä 3/2 kenttä. Mikäs on muuten Toni ja Niko Kallelan tilanne? Tulossa meille vai ei?Baloun sanoi:Toivotaan, ettei nykyjohto + Tuokkola ole niin tyhmä, että ne Leen ottaisi..
Goutsi6 sanoi:Jos kesällä saisi itsensä kuntoon ja olisi halpa niin itse kyllä ottaisin. Marjamäki - Lee - Ruuttu olisi ihan hyvä 3/2 kenttä. Mikäs on muuten Toni ja Niko Kallelan tilanne? Tulossa meille vai ei?
Eikös Tonin soppari Allsvenskaniin ollut vain tämän kevään mittainen ?Peltinen sanoi:Ei kiitos Leetä, mieluummin saman hintainen arpalippu josta voisi kehittyä jotain kuin takuuvarma 3-4 ketjun mies joita meillä alkaa olla jo yhden Mestis-joukkueen verran. Nuorempi Kallela meni jo Allsvenskaniin ja vanhemmalle liiga on liian kova sarja.
Goutsi6 sanoi:Eikös Tonin soppari Allsvenskaniin ollut vain tämän kevään mittainen ?Peltinen sanoi:Ei kiitos Leetä, mieluummin saman hintainen arpalippu josta voisi kehittyä jotain kuin takuuvarma 3-4 ketjun mies joita meillä alkaa olla jo yhden Mestis-joukkueen verran. Nuorempi Kallela meni jo Allsvenskaniin ja vanhemmalle liiga on liian kova sarja.