k44p0 sanoi:Gmoo sanoi:Vaikka tämä toteutuisikin ja sopisi hienosti meidän haliltuksen sirkuksen kuvioihin, niin huhun aloittaja on joku 16v Jonne ja lähde on "kohtalaisen luotettava", joten pysytään nyt housuissa kuitenkin.
Olen toki iloinen, että noin luulet. Mutta pyytäisin sinua selvittämään taustoja ennen kuin huutelet tuollaisia
Gmoo sanoi:k44p0 sanoi:Gmoo sanoi:Vaikka tämä toteutuisikin ja sopisi hienosti meidän haliltuksen sirkuksen kuvioihin, niin huhun aloittaja on joku 16v Jonne ja lähde on "kohtalaisen luotettava", joten pysytään nyt housuissa kuitenkin.
Olen toki iloinen, että noin luulet. Mutta pyytäisin sinua selvittämään taustoja ennen kuin huutelet tuollaisia
Mitä taustoja pitäisi selvittää, jos lukee Ilveksen Facebook-ryhmästä x-henkilön kirjoituksia? Kaveri ei vaikuttanut miltään tietotoimistolta, jonka huhuissa olisi perää. Kerro toki sinä taustat jos tiedät ne paremmin.
Tämä Tappara.infon huhuketjusta.SashaBarkov sanoi:Michael Keränen on Tapparan mies ens kaudella, jos KHL ja NHL ei vie.... Eli esteitä on paljon...Mutta paluu kotiin on silti lähellä...
Sama täällä, jäi se kommentti vähän vaivaamaan. Mutta ei tuo seurauskollisuus ole enää niin kiveen hakattua kuin joskus ennen. Nykypäivänä pelaajat vaihtavat seuroja ihan samoilla periaatteilla kuin muutkin ihmiset vaihtavat työpaikkojaan. Sinne mennään missä on mm. parempi palkka, paremmat mahdollisuudet voittaa ja saavuttaa jotain suurta, paremmat/mukavammat valmentajat+pelikaverit.ifor74 sanoi:Kyllähän mulle noi Keräsen "Tapparan kasvatti" jutut särähti korvaan sillai että siteitä sinne päin
edelleen on ja mahdollisesti jo ensi kaudella kun on niin monesta suusta
sopimuksen jo tehnyt.....
Ikurin Vire sanoi:Jatkoajan puolella puhuvat, että Sextonin myynti olisi ratkennut, mutta seurasta ei vielä tietoa. Toivotaan parasta.
Lisätään vielä, että Vaihtoaitio sivustolla huhutaan Artturi Lehkosen olevan ensi kaudella Ilveksen mies, kelpaa!
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Voi sitä vitutuksen määrää, jos Keränen liigassa jatkaa jossain muussa, kuin Ilveksen paidassa. Varsinkin Tapparan paidassa jos pelaa, niin ei voi muuta tehä ku olla kiitollinen Ilveksen upeasti johdetusta organisaatiosta.