Ilveksen erikoistilannepelaaminen

Henry78

Luottopelaaja
Tämä on nyt vain ja ainoastaan minun mielipide, mutta Lööke on valovuoden Gazdaa edellä tällä hetkellä oikeastaan ihan tasan kaikessa.
Gazdalla on selvästi heikko jakso meneillään eikä saa oikein syöttöjä lähtemään lavastaan, syöttöjä vastaan, kiekkoja maalille ja kiekko vähän niinkuin polttelee koko ajan.

Muista nyt, että Lööke on "ihan vähän" taitavampi myös pitämään kiekkoa ja suojaamaan sitä, että jos Gazda olisi pointilla niin pienikin paine sinne voisi aika nopeasti tukahduttaa koko ylivoiman.
Kun Eemeli on sivussa niin Lööke on liipaisimella EFM:n listalla seuraavana. On vaan ymmärtämättömyyttä nostaa yksilöitä tikun nokkaan jatkuvasti. Joukkue ui syvissä vesissä ja tätä kautta myös ne huippuyksilöt "taantuvat". Mikään ketju/yksittäinen pelaaja ei voi kannatalle joukkuetta määräänsä enempää ja nyt se piste on Ilveksessä tullut.

Ihan jokaisen pelaajan on nyt nostettava tasoaan ja muutamalla onnistuneella pelaajahankinnalla toivottavasti saadaan ne toimivat ketjut, jotka takovat pisteitä myös ykkösketjun lisäksi.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Kun Eemeli on sivussa niin Lööke on liipaisimella EFM:n listalla seuraavana. On vaan ymmärtämättömyyttä nostaa yksilöitä tikun nokkaan jatkuvasti. Joukkue ui syvissä vesissä ja tätä kautta myös ne huippuyksilöt "taantuvat". Mikään ketju/yksittäinen pelaaja ei voi kannatalle joukkuetta määräänsä enempää ja nyt se piste on Ilveksessä tullut.

Ihan jokaisen pelaajan on nyt nostettava tasoaan ja muutamalla onnistuneella pelaajahankinnalla toivottavasti saadaan ne toimivat ketjut, jotka takovat pisteitä myös ykkösketjun lisäksi.
Viesti on sellainen perus vastaus viesti joita mulle usein tulee.

Kun pelaajalla menee helvetin hyvin glooria ja suitsutus on kovaa. Kun samainen pelaaja painaa vielä hyvää putkea pidempää täyttä lamaputkea on kritisointi naurettavaa ja tikun nokaan nostamista.

Oli myös ymmärtämättömyyttä kun Ilveksen ketjuista puhuin kun vielä meni kohtuullisesti.
Oli ymmärtämättömyyttä suitsia peliä kun oltiin sarjakärjessä. En ymmärtänyt peliruuhkaa yms. Sanottiin, että kohta lähtee taas kun päästään reenaan ja lepään ja ja ja. Sanottiin että ykköspelurit raiskaa vastustajan ja mun typerät mielipiteet.
Ei lähtenyt vaan sama lama jatkui ja syveni.

Nyt kun tekosyitä ei enään ole on ymmärtämättömyyttä kritisoida koska kaikilla menee huonosti.

Jens Lööke ei suinkaan ole yksin tikun nokassa. Olen antanut aika paljon rapaa myös esim Kalle Väisäselle, mutta ei ole neloskentän janarin tehtävä painaa verkkoa tötterölle. Olen ostanut myös Adam Najmanille lentoliput, Löökelle en niitä ostaisi.
Löökeltä odotan nimen omaan sitä oman joukkueen kannattelua kun on vaikeaa, samaa Suomelle ja Mäntykivelle.

Henry78

Luottopelaaja
Viesti on sellainen perus vastaus viesti joita mulle usein tulee.

Kun pelaajalla menee helvetin hyvin glooria ja suitsutus on kovaa. Kun samainen pelaaja painaa vielä hyvää putkea pidempää täyttä lamaputkea on kritisointi naurettavaa ja tikun nokaan nostamista.

Oli myös ymmärtämättömyyttä kun Ilveksen ketjuista puhuin kun vielä meni kohtuullisesti.
Oli ymmärtämättömyyttä suitsia peliä kun oltiin sarjakärjessä. En ymmärtänyt peliruuhkaa yms. Sanottiin, että kohta lähtee taas kun päästään reenaan ja lepään ja ja ja. Sanottiin että ykköspelurit raiskaa vastustajan ja mun typerät mielipiteet.
Ei lähtenyt vaan sama lama jatkui ja syveni.

Nyt kun tekosyitä ei enään ole on ymmärtämättömyyttä kritisoida koska kaikilla menee huonosti.

Jens Lööke ei suinkaan ole yksin tikun nokassa. Olen antanut aika paljon rapaa myös esim Kalle Väisäselle, mutta ei ole neloskentän janarin tehtävä painaa verkkoa tötterölle. Olen ostanut myös Adam Najmanille lentoliput, Löökelle en niitä ostaisi.
Löökeltä odotan nimen omaan sitä oman joukkueen kannattelua kun on vaikeaa, samaa Suomelle ja Mäntykivelle.
Ei tarvi hermostua. Ei tarvi uhriutua joka kerta kun lähdet viesteihin vastaamaan. En millään saa selkoa kirjoituksistasi kun hetki sitten olit laittamassa Väisästä ykkösketjuun tekemään sitä mihin mies on hommattu, nyt mies onkin nelosen laituri jolta ei voi odottaakaan tehoja. Ilmeisesti nämä heitot on huumoria ollut sitten?

Tottakai jokainen odottaa Löökeltä ja Suomelta sitä joukkueen kannattelua mutta rajat tulee väkisin vastaan. Ei noi äijät mitään koneita ole jotka suorittaa illasta toiseen huipputasolla. Varsinkin nyt, kun pelillinen umpisolmu on päällä. Kyllä Lööke ja Suomi tasolleen palaa varmasti. Se suurin pelko itselläni on, ettei joukkuetta pystytä vahvistamaan tarpeeksi, jolloin mennään koko kausi näiden muutaman ykköshepan varassa. Ilveksen kärkiosaaminen on todella kapea ja tässä on menty joukkueen rakennuksessa pahasti metsään.

Itse seuraan nimenomaan joukkueen tekemistä enemmän kuin yksilöiden, tästä syystä en ymmärrä tapaasi nostaa heikolla hetkillä yksilöitä esiin.
Tällä hetkellä tuolta voi nostaa kenet vaan esiin eikö paljon positiivista ole sanottavana. Meillä on täysin erilaiset näkemykset pelistä ja sen puutteista mutta ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että jompi kumpi meistä on kokoajan väärässä.

Odotetaan nyt rauhassa ja katsotaan mikä tuo lopullinen rosteri tulee olemaan, omissa toiveissa on sentteri + 1-2 laituria.

Viimeksi muokattu:

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Ei tarvi hermostua. Ei tarvi uhriutua joka kerta kun lähdet viesteihin vastaamaan. En millään saa selkoa kirjoituksistasi kun hetki sitten olit laittamassa Väisästä ykkösketjuun tekemään sitä mihin mies on hommattu, nyt mies onkin nelosen laituri jolta ei voi odottaakaan tehoja. Ilmeisesti nämä heitot on huumoria ollut sitten?

Tottakai jokainen odottaa Löökeltä ja Suomelta sitä joukkueen kannattelua mutta rajat tulee väkisin vastaan. Ei noi äijät mitään koneita ole jotka suorittaa illasta toiseen huipputasolla. Varsinkin nyt, kun pelillinen umpisolmu on päällä. Kyllä Lööke ja Suomi tasolleen palaa varmasti. Se suurin pelko itselläni on, ettei joukkuetta pystytä vahvistamaan tarpeeksi, jolloin mennään koko kausi näiden muutaman ykkoshepan varassa. Ilveksen kärkiosaaminen on todella kapea ja tässä on menty joukkueen rakennuksessa pahasti metsään.

Itse seuraan nimenomaan joukkueen tekemistä enemmän kuin yksilöiden, tästä syystä en ymmärrä tapaasi nostaa heikolla hetkillä yksilöitä esiin.
Tällä hetkellä tuolta voi nostaa kenet vaan esiin eikö paljon positiivista ole sanottavana. Meillä on täysin erilaiset näkemykset pelistä ja sen puutteista mutta ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että jompi kumpi meistä on kokoajan väärässä.

Odotetaan nyt rauhassa ja katsotaan mikä tuo lopullinen rosteri tulee olemaan, omissa toiveissa on sentteri + 1-2 laituria.
Joo koitetaan jatkossa välttää uhriutumissävyä.

Tuo Väisänen Najman teksti oli täysin sarkastinen viesti kieliposkella. Ehkä typerää, mutta vitutti silloin rankasti :)

Muutoin hyvä ja järkevä sisältöinen/perusteinen viesti sinulta jota en lähde vänkäämään vastaan, kiitos hyvästä vastauksesta siis.

Henry78

Luottopelaaja
Joo koitetaan jatkossa välttää uhriutumissävyä.

Tuo Väisänen Najman teksti oli täysin sarkastinen viesti kieliposkella. Ehkä typerää, mutta vitutti silloin rankasti :)

Muutoin hyvä ja järkevä sisältöinen/perusteinen viesti sinulta jota en lähde vänkäämään vastaan, kiitos hyvästä vastauksesta siis.
Juu koitetaan molemmat olla kuitenkin ihmisiksi. Välillä läikkyy yli ja niin kuuluukin, tunteita tää seura ainakin osaa tuottaa, välillä jopa positiivisia.

Mennään eteenpäin ja jatketaan sapelien kalistelua kun aika on!

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
On kyllä vaikeaa yv eikö Merikivi ole viime kaudesta opetellut mitään muita kuvioita vittu kiekon ylöstuominenkin näyttää vaikealta... ja koutsit jotka vastaa puolustuksesta niin mitä helvettiä kuinka monta kautta putkeen meillä on ollut liigan kärki puolustus ja anti on tuota vaihtoon vaan kuka lie vastaa puolustuksesta...