Ilves97
Luottopelaaja
Voihan se ollakin, että näistä ulkomaanjunnuista joku pelimieskin tulee maailmalle. Yleensäkin koko juniorijääkiekko on, varsinkin Ilveksessä, jotenkin kieroutunut kun se koittaa kehittää vierasjunnuja eteenpäin. Nämähän eivät ole täällä kuin vain käymässä ja keräämässä peliaikaa, joka esim omilta junnuilta pois. Ja kyllähän sitä joskus joku kasvattajakorvauskin voi seuran tilille tipahtaa. Saadaan taas pyörittää toimintaa,siinä toivossa, että joku suojatti saa änärivarauksen?
Perimmäinen ongelma lienee oma juniori organisaation kyvyttömyys. korotetaan houkutella valmiita pelimiehiä kun itse ei kyetä. Toki voihan olla kyse myös siitä, että nämä tuovat mukanaan muutakin kuin itsensä? Itse olen sitä mieltä vahvasti, että omista junnuista se ei ole kiinni.
Mistä sinä tiedät, että nämä ovat täällä vain käymässä ja keräämässä peliaikaa, ja päteekö sama myös Suomalaisiin ulkopuolelta tulleisiin junnuihin kuten vaikkapa Jarkko Parikkaan? Kovasti kaikissa viesteissäsi nostat esille kuinka huonosti Ilvestä johdetaan niin edustus- kuin junioripuolellakin, mitään faktapohjaisia esimerkkejä ei ole tullut. Pelkkää huutelua kuinka suhteilla saa pelipaikkoja ja roudataan kirurgin palkalla kiekollisia junioreita ketjullinen rotaatioon. Kerro nyt ketkä ovat suhteilla saaneet pelipaikan, ja miten sinun mielestäsi näillä "kirurgin palkalla" pelaavilla Maccellilla, Päkkilällä ja Saarelalla on mielestäsi mennyt.
Tärkeää junnuihin on saada kilpailuakin. Onko neljä tshekkipelaajaa siihen liikaa ja hidastavatko olennaisesti jonkun kehitystä?