Julle
Rivipelaaja
Itse kanssa samoilla linjoilla noiden ulkomaisten hankintojen kohdalla.se on kuitenkin selvä kun noita tänne raahataan niin se on omilta junnuilta pois.Kun Eipä sieltä juuri ole mitään sateentekijöitä löytynyt.Taitaa myös mv Bizon ( -04 )olla edelleen U20 mukana vai onko sitten liigaringissä. Liiga-U20/U18 yhteensä 5 ulkomaalaista maalivahtia ja ulkomaalaisia kenttäpelaajia junnuissa myös 5. Onko suunta oikea joidenkin mielestä varmasti on mutta itse olen sitä mieltä että juniorisarjat pitäisi sulkea kokonaan ulkomaalaisilta. Ammattilaissarjat asia erikseen, junnuissa kuitenkin jääkiekko pojille ja tytöille pelkästään harrastus
Mutta bisnestähän tämä näyttää olevan jo juniori tasolta,kun haetaan noilla ulkomaalaisilla NHL varausta josta tietenkin Ilves hyötyy.Pitää kuitenkin muistaa ettei esim. nuo Tsekit ole Ilvekselle mitään halpoja.Ainakin oletan että niille maksetaan asuminen,vakuutukset,varusteet,mailat sekä mahd. myös ruokailut? Tuolla laskutavalla se on äkkiä 5-10000e/poika/kausi.Jollain voi noista kuluista olla ihan faktaakin?