Ilveksen kannattajat

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen fanit

Topi sanoi:
Siksi pitäisi fanienkin keksiä jotakin ihan muuta!
Keksi sitten, äläkä valita että pitäisi keksiä, ottaen surkuhupaisia esimerkkejä joukolla väkivaltaa harjoittavista anarkisteista. Jos ei tule mitään edes etäisesti järjellistä mieleen, niin aina voi olla kirjoittamatta. Eräiden tapauksessa se voisi olla paras ratkaisu.
 

IpA_FaNi

Guest
Vs: Ilveksen fanit

Minä ite en tiedä kuinka voinsin auttaa joukkuetta? Minä huudan ja kannustan! Entäs ulosmarssi lähteekö joku? Adressi missä voin laittaa nimeni? Lakana joko tehdään? Minä haluan auttaa ilvestä!
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
2 057
Vs: Ilveksen fanit

Topi sanoi:
Ellet ole huomannut niin "Kiakkovieraat" saivat aikaan valtavan mediamylläkän. Jos sen avulla saadaan yhteiskunta enemmän kiinnostumaan eliitin ja "köyhien" välisestä kuilusta, syrjäytyneiden, lasten ja sotaveteraanien asioista se on mielestäni hyvä asia!

Hmmm.... oliskos Sjoblom kiekkovieraiden takana? Kosto Tamperelaisille.

Eivätpä nuo "kiakkovieraat" ainakaan lasten ja soteveteraanien asialla olleet. Kunhan vastustavat yhteiskuntaa....ainiin taitavat vaan kaikki nauttia samaisen yhteiskunnan tuista ja muista rahoista mitä meidän töissäkäyvien maksamista veroista heille syydetään. Sääli että sotaveteraanit hoitivat asiansa aikoinaan niin hyvin, saattaisi nyt Siperiassa olla monta jutilanaamaria jota pantaisiin parhaillaan ......
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen fanit

VP sanoi:
Topi sanoi:
Siksi pitäisi fanienkin keksiä jotakin ihan muuta!
Keksi sitten, äläkä valita että pitäisi keksiä, ottaen surkuhupaisia esimerkkejä joukolla väkivaltaa harjoittavista anarkisteista. Jos ei tule mitään edes etäisesti järjellistä mieleen, niin aina voi olla kirjoittamatta. Eräiden tapauksessa se voisi olla paras ratkaisu.

Ottaapa se nyt koville. Minähän vastasin vain kahden palstalaisen epätoivoiseen huutoon että jotakin "radikaalia" pitäisi tehdä.
Muistutukseksi vielä:

Battery valitti:
Nyt pitäis painostaa näitä suhareita sellaisella volyymillä ja joka tavalla ettei ole ennen nähty!
Suuria muutoksia tarvitaan mutta säälittävää näyttää olevan fanien toiminta. Surkutellaan hallissa toisille kuinka asiat on huonosti mutta mitään ei tehdä.

Ja Hank Da Silva säesti:
Meidän olis pitänyt ottaa itsenäisyyspäivästä kaikki irti ja pitää oikea kiekkovieraat mielenosoitus. Oltais marssittu Vincent- ja Jössenaamarit päässä mailojen ym. varusteiden kanssa ensin Tampere-talolle ja sieltä takojankadun toimistolle huutaen iskulauseita, joissa vaaditaan edes jonkinlaista kohtuutta tähän Ilveksen ikuiselta näyttävään kurjuuteen ja alennustilaan
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen fanit

Topi sanoi:
Ottaapa se nyt koville. Minähän vastasin vain kahden palstalaisen epätoivoiseen huutoon että jotakin "radikaalia" pitäisi tehdä.
Da Silvan viestin nyt voi ottaa huumorilla. Sen sijaan itse tartuit tuohon kiakkovieras -läppään ja rupesit heittämään bensaa liekkeihin. Kyllä minusta on varsin arvelluttavaa toimintaa kirjoittaa esimerkiksi tällaista (sontaa):

Topi yllytti:
"Mitkään lakanat tai ulosmarssit eivät auta. Sehän on jo nähty. Suora toiminta voisi herättää Ilveksen johdon. Ilveksen fanit kaipaavat nyt "Kiakkovieraiden" henkeä!"

Asioita voi koittaa ratkaista nopeasti junttiudella ja tyhmyydellä, jolloin usein ollaan kauempana tavoitteesta - tai sitten vaikuttaa mielipiteisiin, asenteisiin ja käyttäytymiseen pitkällä aikavälillä. Näistä jälkimmäistä edustaa mm. Share Ilves ja taannoin järjestetty ulosmarssi.
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Vs: Ilveksen fanit

VP sanoi:
Da Silvan viestin nyt voi ottaa huumorilla.

Epäselvyyksien välttämiseksi selvennettäköön, että oma kiekkovieraskirjoitukseni oli todellakin tarkoitettu vain humoristiseksi kevennykseksi, kuten jäsen VP yllä toteaakin.
Kannatan silti kyllä, että seurajohtoa hiostetaan ja muistutetaan heille kannattajien mielipidettä tästä nykyisestä tilanteesta, jotta se uuden omistuspohjan löytyminen pysyy heillä kirkkaana mielessä. Pyritään kuitenkin pysymään näissä mahdollisissa mielenilmauksissa asialinjalla ja annetaan johtoportaan olevan ainoa taho joka pilaa Ilveksen nimen.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen fanit

VP sanoi:
Topi sanoi:
Ottaapa se nyt koville. Minähän vastasin vain kahden palstalaisen epätoivoiseen huutoon että jotakin "radikaalia" pitäisi tehdä.
Da Silvan viestin nyt voi ottaa huumorilla. Sen sijaan itse tartuit tuohon kiakkovieras -läppään ja rupesit heittämään bensaa liekkeihin. Kyllä minusta on varsin arvelluttavaa toimintaa kirjoittaa esimerkiksi tällaista (sontaa):

Topi yllytti:
"Mitkään lakanat tai ulosmarssit eivät auta. Sehän on jo nähty. Suora toiminta voisi herättää Ilveksen johdon. Ilveksen fanit kaipaavat nyt "Kiakkovieraiden" henkeä!"

Asioita voi koittaa ratkaista nopeasti junttiudella ja tyhmyydellä, jolloin usein ollaan kauempana tavoitteesta - tai sitten vaikuttaa mielipiteisiin, asenteisiin ja käyttäytymiseen pitkällä aikavälillä. Näistä jälkimmäistä edustaa mm. Share Ilves ja taannoin järjestetty ulosmarssi.

"Kiakkovieraiden henki" voi tarkoittaa muutakin kuin ikkunoiden ja verkkoaitojen rikkomista. Jonkinlainen kansalaistottelemattomuus voisi edesauttaa fanien mielipiteen perillemenoa kun ulosmarssit, lakanat ja hautakynttilät eivät tunnu auttavan!
Jos kirjoittaa jotakin huumorilla niin olisi hyvä panna se "iskee silmää" sinne viestin perään että tällainen tosikkokin ymmärtää! ;)
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen fanit

Topi sanoi:
"Kiakkovieraiden henki" voi tarkoittaa muutakin kuin ikkunoiden ja verkkoaitojen rikkomista.
Mielestäni sanoihin "tyhmyys" ja "junttius" tiivistyy juurikin "kiakkovieraiden henki". En siis osta tuota termiä missään yhteydessä ainakaan omaan Ilveksen kannattamiseeni. Tuskin onneksi ostaa moni muukaan.

Topi sanoi:
Jonkinlainen kansalaistottelemattomuus voisi edesauttaa fanien mielipiteen perillemenoa kun ulosmarssit, lakanat ja hautakynttilät eivät tunnu auttavan!
Jälleen olen täysin eri mieltä kanssasi. Kaikki nuo ovat auttaneet tuomaan esille ja julkisuuteen Ilveksen ongelmia paljon paremmin ja tehokkaammin kuin joidenkin yksittäisten idioottien kansalaistottelemattomuus esimerkiksi mainitsemassasi tapauksessa.

Kansalaistottelemattomuuteen kehottaminen on naurettavaa ja edesvastuutonta, etenkin kun et taida itse kuulua näihin "Ilves faneihin", joiden asiaa tässä pitäisi nyt ajaa. Onko jalkapallohuliganismilla saavutettu enemmän hyvää, vai pahaa? Palstatilalla ei ajeta asioita, vaan terveillä argumenteilla.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 036
Vs: Ilveksen fanit

Topi, sinun vankkumaton positiivisuutesi piristää näitä palstoja. Toisille taas ihana purkautumisen lähde, kun suurennuslasilla etsitään virheitä kirjoituksistasi, ja tehdään sinusta kansalaistottelemattomuuteen yllyttävää häirikköä.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen fanit

VP sanoi:
Topi sanoi:
"Kiakkovieraiden henki" voi tarkoittaa muutakin kuin ikkunoiden ja verkkoaitojen rikkomista.
Mielestäni sanoihin "tyhmyys" ja "junttius" tiivistyy juurikin "kiakkovieraiden henki". En siis osta tuota termiä missään yhteydessä ainakaan omaan Ilveksen kannattamiseeni. Tuskin onneksi ostaa moni muukaan.

Topi sanoi:
Jonkinlainen kansalaistottelemattomuus voisi edesauttaa fanien mielipiteen perillemenoa kun ulosmarssit, lakanat ja hautakynttilät eivät tunnu auttavan!
Jälleen olen täysin eri mieltä kanssasi. Kaikki nuo ovat auttaneet tuomaan esille ja julkisuuteen Ilveksen ongelmia paljon paremmin ja tehokkaammin kuin joidenkin yksittäisten idioottien kansalaistottelemattomuus esimerkiksi mainitsemassasi tapauksessa.

Kansalaistottelemattomuuteen kehottaminen on naurettavaa ja edesvastuutonta, etenkin kun et taida itse kuulua näihin Ilves faneihin, joiden asiaa tässä pitäisi nyt ajaa. Onko jalkapallohuliganismilla saavutettu enemmän hyvää, vai pahaa? Palstatilalla ei ajeta asioita, vaan terveillä argumenteilla.

Jokainen meistä syyllistyy päivittäin kansalaistottelemattomuuteen ilman että siihen kukaan kehottaa. Me ajamme ylinopeutta, kävelemme punaisia päin, tupakoimme paikoissa joissa se on kielletty ym. Rauhoitu nyt VP ja katso tuonne minun viestini loppuun! Huomasitko mikä se siellä killuu? Eihän kai kukaan tänne tosissaan kirjoita, eihän?
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen fanit

Okafani sanoi:
Toisille taas ihana purkautumisen lähde, kun suurennuslasilla etsitään virheitä kirjoituksistasi, ja tehdään sinusta kansalaistottelemattomuuteen yllyttävää häirikköä.
En ole kyllä tähän mennessä suurennuslasia tarvinnut. Lähinnä asiavirheet tulee silmille sitä tahtia, että terve agumentointi alkaa olla haastavaa.

Minä en ota kirjoituksiasi tosissani, mutta tiedän, että joku 16 vuotias teiniporukka saattaa viinaspäissään ottaa. Vastuu on vaikea laji.
----

Ai niin ja itse aiheeseen: Hienoa kannustusta fanikatsomolta tänäänkin, vaikka taisi olla kuvista päätellen hieman tilaa D1:ssäkin.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen fanit

VP sanoi:
Okafani sanoi:
Toisille taas ihana purkautumisen lähde, kun suurennuslasilla etsitään virheitä kirjoituksistasi, ja tehdään sinusta kansalaistottelemattomuuteen yllyttävää häirikköä.
En ole kyllä tähän mennessä suurennuslasia tarvinnut. Lähinnä asiavirheet tulee silmille sitä tahtia, että terve agumentointi alkaa olla haastavaa.

Minä en ota kirjoituksiasi tosissani, mutta tiedän, että joku 16 vuotias teiniporukka saattaa viinaspäissään ottaa. Vastuu on vaikea laji.
----

Ai niin ja itse aiheeseen: Hienoa kannustusta fanikatsomolta tänäänkin, vaikka taisi olla kuvista päätellen hieman tilaa D1:ssäkin.

Olen samaa mieltä jäsen "VP" kanssa! Oli tosiaan hyvää kannustusta! :)
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 849
Vs: Ilveksen fanit

Jos Ratinassa soi Olli Palolan Zambonilta vasemmalle jossa lauletaan mm. "Tappara ainoo Tampereella" niin toivottavasti lauletaan aina biisin soidessa se "On vain yksi, on vain yksi seura, yksi seura Tampereelta, se on Ilves ainiaan."
 

crowli

Guest
Vs: Ilveksen fanit

Onko kellään tietoa tosta 21.12 olevasta ilv - tap fani matsista?
 

Juza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
272
Vs: Ilveksen fanit

Toteutuuko muuten tänään tifo, josta oli taannoin puhetta? Ei ole kuulunut mitään.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 666
Vs: Ilveksen fanit

Juza sanoi:
Toteutuuko muuten tänään tifo, josta oli taannoin puhetta? Ei ole kuulunut mitään.
Kysyin asiasta tuossa pari sivua sitten ja "on, mutta ei siitä sen enempää" kuului vastaus. Eli tarkoituksena lienee pitää se "salassa" ennen ottelua. Sivu 24:n alussa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 849
Vs: Ilveksen fanit

Onko joku löytänyt netistä kuvia Ratinan tifosta?

Mitä muuten lauloitte siinä jossa menitte välillä kyykkyyn?
 
Ylös