Ilveksen kannattajat

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 602
Vs: Ilveksen fanit

Battery sanoi:
Onko joku löytänyt netistä kuvia Ratinan tifosta?

BbicbbECIAA3yYH.jpg:large
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 947
Vs: Ilveksen fanit

Battery sanoi:
Onko joku löytänyt netistä kuvia Ratinan tifosta?

Mitä muuten lauloitte siinä jossa menitte välillä kyykkyyn?

Kuule Ilves, vannon sen,
Ikinä mä sua jättäis en!

----

Vaikutelmaa haettu USA:n puolelta.
https://www.youtube.com/watch?v=IQK4zzQQ7JY
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
Vs: Ilveksen fanit

Oon tässä pitkin syksyä kuunnellu ja lukenu erilaisia juttuja kuinka jääkiekko on vain urheilua tai Ilves on vain seura.

Aikoinaan tapasin yhden parhaimmista kavereistani lätkämatsissa, täysin sattumalta hyvänolon tunteesta johtuen. Elettiin kevättä 1998 ja Ilves johti ensimmäistä välierää Jokereita vastaan ekan erän jälkeen 3-0. Päätin erätauolla hakee limpparia. No siinä jonotellessa tuli sanottua edellä olevalle saman ikäiselle pojanklopille, että oli muuten Burakovskyn lämäri aika napakka. Ei jääny Sulolle mitään palaa. Tää edellä oleva poika oli samaa mieltä vaikka tykkäsikin Larssonin maalista enemmän. No ruvettiin käymään peleissä yhdessä. Meistä tuli hyvät kaverit. Niin hyvät, että olin myös bestmanina hänen häissään muutama vuosi sitten.

Mitä jos peli olisi ollut 0-2 Jokereille? Olisinko mennyt juttelemaan täysin tuntemattomalle ihmiselle kioskijonossa? Tuskin.

Samaan tapaan tapasin pitkäaikaisen tyttöystäväni. Ilves oli ottanut arvokkaan vierasvoiton Jokereista ja luonnollisesti minä menin hieman juopuneena vittuilemaan parille jokerihuiviin sonnustautuneelle neidolle. No en tiä mitä siinä oikeen kävi, puriko juopuneen tamperelaisen charmi vai mitä siinä oli. Seurusteltu on kuitenkin jo pitkään ja häistäkin on viime aikoina puhuttu.

Mitäpä jos Jokerit olisi voittanut? Olisinko mennyt vittuilemaan?


Kummatkin ihmissuhteet alkanu hyvänolon tunteesta jonka Ilves on saanut aikaan. Mulle on kenenkään turha sanoo, että tää on vaan urheilua.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 947
Vs: Ilveksen fanit

Osasto 41 oli eilen antamassa tukensa myös A-nuorille. Tässä hieman maistiaisia tunnelmasta:
http://www.youtube.com/watch?v=GNnU0jwP_4Y
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen fanit

jalkakynä sanoi:
Osasto 41 oli eilen antamassa tukensa myös A-nuorille. Tässä hieman maistiaisia tunnelmasta:
http://www.youtube.com/watch?v=GNnU0jwP_4Y

Hyvä että jaksatte kannustaa! Jatkakaa samaan tahtiin!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 694
Vs: Ilveksen fanit

Ilves potkupallo sanoi:
Se on totta. Häviämisessä Ilves on loistava. Myös ensi kaudella. :) Niin ja olen kahvara kylkyl, harminsuti kun meidän kausi alkoi niin hyvin että edettiin aina finaaleihin! :) sitten on se Ilves joka on rämpiny liigakarsinnoissa 3 kertaa viimeisen 4 vuoden aikana. Mahtaa harmittaa kun ensi keväänä tulee yksi Tapparan mestaruusviiri lisää Hakametsän kattoon. Ja ihan tampereella olen syntynyt ja täältä että ei hätää kusiviiksi.

Sitten onkin vielä kaksi mestaruutta matkaa, että pääsette mestaruusviireissä tasoihin ;)
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen fanit

Baloun sanoi:
Ilves potkupallo sanoi:
Se on totta. Häviämisessä Ilves on loistava. Myös ensi kaudella. :) Niin ja olen kahvara kylkyl, harminsuti kun meidän kausi alkoi niin hyvin että edettiin aina finaaleihin! :) sitten on se Ilves joka on rämpiny liigakarsinnoissa 3 kertaa viimeisen 4 vuoden aikana. Mahtaa harmittaa kun ensi keväänä tulee yksi Tapparan mestaruusviiri lisää Hakametsän kattoon. Ja ihan tampereella olen syntynyt ja täältä että ei hätää kusiviiksi.

Sitten onkin vielä kaksi mestaruutta matkaa, että pääsette mestaruusviireissä tasoihin ;)

Tyypillistä Tapparan alaikäisen kannattajan ala-arvoista kirjoitusta. Rima alittuu kovin kovin alhaalta! :(
 

honkkeli

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen fanit

Ilves potkupallo sanoi:
Mites tuo 2000 luvun menestys, siä ollaa käyty jo muutamaa otteesee mestis jokkuetta vastaa x) Ainiin! SM Liigan Mestarit, eikös me pelata sm-liigassa ;)

Jääkiekon SM-liigan mestarit
Joukkue Mestaruudet
Turun Palloseura 10
Tappara 8
Oulun Kärpät 5
Helsingin Jokerit 5
HIFK 4
Porin Ässät 3
JYP 2
Tampereen Ilves 1
Hämeenlinnan Pallokerho 1


Baloun sanoi:
Ilves potkupallo sanoi:
Se on totta. Häviämisessä Ilves on loistava. Myös ensi kaudella. :) Niin ja olen kahvara kylkyl, harminsuti kun meidän kausi alkoi niin hyvin että edettiin aina finaaleihin! :) sitten on se Ilves joka on rämpiny liigakarsinnoissa 3 kertaa viimeisen 4 vuoden aikana. Mahtaa harmittaa kun ensi keväänä tulee yksi Tapparan mestaruusviiri lisää Hakametsän kattoon. Ja ihan tampereella olen syntynyt ja täältä että ei hätää kusiviiksi.

Sitten onkin vielä kaksi mestaruutta matkaa, että pääsette mestaruusviireissä tasoihin ;)
Meneppä nyt pois :D Enkä ole edes provoutunut ipalainen vaan toinen tapparalainen. Toi on noloa
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 694
Vs: Ilveksen fanit

Ilves potkupallo sanoi:
U mad? Taidat olla niitä kuuluisia takinkääntäjiä, sitäpaitti yhtälailla niitä ipa-faneja on tapparan foorumeilla noloilemassa

:D. Mistä näitä provoajia sikiää :D. Mees nyt kahvaamaan muualle.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 858
Vs: Ilveksen fanit

[quote author=Ilves potkupallo]
Kaikki turha jauhanta
[/quote]

Mees haukkaan happea välillä.
 

honkkeli

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen fanit

Ilves potkupallo sanoi:
U mad? Taidat olla niitä kuuluisia takinkääntäjiä, sitäpaitti yhtälailla niitä ipa-faneja on tapparan foorumeilla noloilemassa
Mikä tekee minusta takinkääntäjän? tappara.infossa saa muuten bannit samantien tämmöisestä pelleilystä.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen fanit

Ilves kiinnostaa edelleen "sitä toista Tamperelaista" enemmän myös naapurin kannattajia.
 

honkkeli

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Ilveksen fanit

No ei toi nyt mieshuoraamista ole.
Toivottavasti kannanotto saa mahdollisimman paljon mediahuomiota. Loistava juttu, että Red Army on saatu mukaan, kun ovat se todennäköinen kabinettinousija. BB07:lla ilmeisesti jokin tifo asiaan liittyen
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen fanit

honkkeli sanoi:
No ei toi nyt mieshuoraamista ole.
Toivottavasti kannanotto saa mahdollisimman paljon mediahuomiota. Loistava juttu, että Red Army on saatu mukaan, kun ovat se todennäköinen kabinettinousija. BB07:lla ilmeisesti jokin tifo asiaan liittyen
En ymmärrä tätä itkua kabinettinousijasta. Nousijalta siis edellytetään jatkossakin Mestiksen voittoa jaa sen lisäksi riittäviä edellytyksiä pärjätä liigassa. Juuri tuolla perusteella Sport siis on nyt todennäköisesti nousemassa Liigaan.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
6 007
Vs: Ilveksen fanit

Artsi sanoi:
En ymmärrä tätä itkua kabinettinousijasta. Nousijalta siis edellytetään jatkossakin Mestiksen voittoa jaa sen lisäksi riittäviä edellytyksiä pärjätä liigassa. Juuri tuolla perusteella Sport siis on nyt todennäköisesti nousemassa Liigaan.

Jätät tosin näppärästi huomioimatta sen Liigan ilmoittaman seikan, että mahdollisella täydennysmenettelyllä jokin Mestis-seura (eli Sport) voidaan varsin hyvin nostaa alkuvuodesta Liigaan ensi kaudeksi ilman, että ko. seuran menestykselle Mestiksessä tänä keväänä on mitään vaatimuksia. Jos tuo ei olisi kabinettinousu, niin sitten sellaista ei kai olekaan. Tuo edellytys Mestiksen voitosta koskee vasta tulevaa kevättä 2014 (ja mahdollinen nousu siis kautta 2015-16).

Tässä uudistuksessa on kaikkineen aineksia aikamoisiin urheilullisiin farsseihin. Täysin mahdollistahan on esimerkiksi se, että Sport tippuu keväällä jo ensimmäisellä playoff-kierroksella mutta on sitä ennen jo saanut liigapaikan - samoin kuin se, että vaikkapa TuTo voittaa tämän kauden Mestis-mestaruuden, mutta jää viimeiseksi kaudella 2014-15 ja keväällä 2015 näin ollen sekä nousee Liigaan että (teoriassa) putoaa Suomi-sarjaan.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Ilveksen fanit

Carabasin Markiisi sanoi:
Artsi sanoi:
En ymmärrä tätä itkua kabinettinousijasta. Nousijalta siis edellytetään jatkossakin Mestiksen voittoa jaa sen lisäksi riittäviä edellytyksiä pärjätä liigassa. Juuri tuolla perusteella Sport siis on nyt todennäköisesti nousemassa Liigaan.

Jätät tosin näppärästi huomioimatta sen Liigan ilmoittaman seikan, että mahdollisella täydennysmenettelyllä jokin Mestis-seura (eli Sport) voidaan varsin hyvin nostaa alkuvuodesta Liigaan ensi kaudeksi ilman, että ko. seuran menestykselle Mestiksessä tänä keväänä on mitään vaatimuksia. Jos tuo ei olisi kabinettinousu, niin sitten sellaista ei kai olekaan. Tuo edellytys Mestiksen voitosta koskee vasta tulevaa kevättä 2014 (ja mahdollinen nousu siis kautta 2015-16).

Tässä uudistuksessa on kaikkineen aineksia aikamoisiin urheilullisiin farsseihin. Täysin mahdollistahan on esimerkiksi se, että Sport tippuu keväällä jo ensimmäisellä playoff-kierroksella mutta on sitä ennen jo saanut liigapaikan - samoin kuin se, että vaikkapa TuTo voittaa tämän kauden Mestis-mestaruuden, mutta jää viimeiseksi kaudella 2014-15 ja keväällä 2015 näin ollen sekä nousee Liigaan että (teoriassa) putoaa Suomi-sarjaan.
Ja sinä unohdat sen, että tuossa sopimuksessa on juurikin kohta, missä nousu tulee jatkossakin tapahtumaan vuoden viiveellä, jotta seura ehtii sopeutua nousuun. Sport, tai kuka se nousija sitten onkin, nousee siis nytkin vuoden viiveellä. Tuolla vuoden sopeuttamisellahan siis juurikin mahdollistetaan joukkueelle valmistautuminen nousuun, eikä sarjasijoituksen metsästyksellä Mestiksessä pilata sitä. Itse pidän ratkaisua parhaana mahdollisena.
 
Ylös