toskala
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen fanit
Komppaan. Lisäksi en minä pysty yhtäkään fania siitä syyllistämään ettei katso Ilveksen ottelutapahtumaa tällä hetkellä siihen käytetyn ajan, vaivan ja rahan arvoiseksi. Ei se asiakkaan vika ole jos tuote ei ole tällä hetkellä kiinnostava. Eikä se paska siitä kiinnostavammaksi muutu vaikka sen kuinka komeaan kääreeseen laittaisi. Asia joka lienee itsestäänselvyys mutta Ilveksen hallituksessa tätä ei vain tunnuta tajuavan.
Ilveksenmiäs sanoi:jalkakynä sanoi:Itse tulkitsen, että yksittäinen protesti. Ja toisaalta tämä ei jää tähän.
Sitten asiaan. Vähemmän yllättäen entinen Fan Clubin vetäjä, tai siis Ilves-Hockey Oy:n mandaatin perusteella päätetty "tosifani" ja vierasreissujen järjestäjä ei pitänyt Osaston tempauksesta. Myös ilves.comin palstan moderaattori pahoitti mielensä tempauksesta. Lisäksi kuuluttaja Heinosen Kaitsu ei tykännyt tempauksesta.
Henkilökohtaisesti annan täyden tuen Osaston tempaukselle. Joku teki kerrankin Ilveksessä jotakin, eikä odottanut, että joku muu tekee.
Tuntuu olevan vallalla omituinen käsitys, että fanit on jotenkin itsestäänselvyys ja että se on heidän velvollisuutensa.
Toki voidaan vääntää siitä, että mitä tarkoittaa olla tosifani, mutta ehkä oli hyvä välillä muistuttaa, ettei asiat ole niin yksinkertaisia. Mikään laki ei pakota tulemaan otteluihin, ei sitä tee edes hankittu kausikortti. Fanikin voi ja saa väsyä.
Entä jos sillä fanillakin on heikko taloudellinen tilanne ?
Ilveksellä saa olla rahat loppu, mutta fanilla pitää sitä aina olla ?
Varsinkin kausikorttimyyntiin varmasti vaikuttaa tämä maan taloustilanne ja siihen sitten päälle tämä Ilveksen tilanne.
Ostaako juuri lomautettu mieluummin leipää perheelleen, kun tulee hallille saamaan lisää turpiinsa.
Jos tilanne olisikin toinen, että Ilves toisi lohtua monelle vaikeassa tilanteessa olevalle, niin sepä vasta mahtavaa olisikin.
Komppaan. Lisäksi en minä pysty yhtäkään fania siitä syyllistämään ettei katso Ilveksen ottelutapahtumaa tällä hetkellä siihen käytetyn ajan, vaivan ja rahan arvoiseksi. Ei se asiakkaan vika ole jos tuote ei ole tällä hetkellä kiinnostava. Eikä se paska siitä kiinnostavammaksi muutu vaikka sen kuinka komeaan kääreeseen laittaisi. Asia joka lienee itsestäänselvyys mutta Ilveksen hallituksessa tätä ei vain tunnuta tajuavan.