Ilveksen kannattajat

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 483
Vs: Ilveksen fanit

ILV sanoi:
Kiitoksia huikeasta tunnelmasta!
Mun mielestä oli tosi vaisu tunnelma. Jännitys taisi viedä terän kun Kaitsukin jo huuteli herätystä kuuluttamosta.
 

MP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
174
Vs: Ilveksen fanit

-sk- sanoi:
ILV sanoi:
Kiitoksia huikeasta tunnelmasta!
Mun mielestä oli tosi vaisu tunnelma. Jännitys taisi viedä terän kun Kaitsukin jo huuteli herätystä kuuluttamosta.

Kiitän joukkuetta ja faneja erittäin hyvästä kiekkopelistä! Näin Kaitsu huuteli kyllä, mutta kukaan ei nukkunut. Huikea tunnelma ja ennen kaikkea tavoitteet täytettiin: naapurilla puolivälierien avausottelussa 4900 katsojaa, meillä 6300!
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Ilveksen fanit

Ikävä kyllä en hirveästi keulisi sen suhteen, että Ilveksen ottelussa oli enemmän katsojia kuin Tapparan. Jaa miksi? No sen takia, että toinen peli oli keskellä viikko ja toinen viikonloppuna, ja myös sen takia, että Ilves pelaa kauden tärkeimpiä otteluita, jopa olemassaolostaan, kun taas Tapparan paras seitsemästä ei vielä hirveästi innosta 'huonoa' liigajoukkuetta vastaan. Itse en ainakaan koe HIFK:tä niin seksikkäänä joukkueena, että heidän pelinsä kiinnostaisivat jotenkin erityisesti. Hyvän verrokin eiliselle saa Tapparan tämän päivän ottelusta.

Ilveksen ja sen fanien olisi nyt syytä katsoa totuutta silmiin! Ilves voi olla matkalla omaan tuhoonsa tai ottaa askeleita menestystä kohti. Kummassakaan ei ole varaa ylimielisyyteen!
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Ilveksen fanit

No jotta Kirvesmiehen uhoamasta kiekkobuumista/-huumasta voitaisiin puhua, niin kyllä siihen pitäisi playoffeissa saada arki-iltanakin 5000 kevyesti rikki.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
986
Vs: Ilveksen fanit

Meillä on liigan uskollisimmat fanit.
Niin kauan on rämmitty,mutta yleisökeskiarvo tälläkin kaudella yli 5000.
Jos ensi kaudella taistellaan play-off paikasta,buumi on valmis.
 

Toni Hakulinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
191
Vs: Ilveksen fanit

Eilinen meni muuten hienosti, mutta aivan hallin jo ollessa lähes tyhjä, piti alkaa huutelemaan Sarvis-jengille. JA siinä ottelun aikana jonkun idarin piti alkaa viskomaan niitä kolikoita!!???!

Mikä helveti siinä on ettei ne rahat pysy lompakossa? MITÄ se hyödyttää heittää niitä, kysyn vaan?

Tuossa kohtaa se tuomari oli jo varmasti niistä huudoista päätellyt, että yleisö ei ole tyytyväinen nyt. Ei ne kolikot sitä MITENKÄÄN enää selkeämmäksi tuo.

Hienosti tuntui halli heräävän "Kuka voittaa? - ILVES!" -huutoon 8)
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
427
Vs: Ilveksen fanit

Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes sieltä Sarvis klubista joku huuteli meille megafonilla jotain. Itse ainakin halusin vain kysellä että mitä ne sieltä vinkuu kun ei saanut selvää?
 

lake79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
226
Vs: Ilveksen fanit

Ilvesfan sanoi:
Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes sieltä Sarvis klubista joku huuteli meille megafonilla jotain. Itse ainakin halusin vain kysellä että mitä ne sieltä vinkuu kun ei saanut selvää?

No ihan varmaan kertoi suosikkipizzansa ainesosia ja mitä tykkää juoda kun syö suosikkipizzaansa.

Mitä sitten mitä huuteli, anna huudella. Itseni vihaama sanonta sopii tähän: Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Ollaan me siis se karavaani ja annetaan vastapuolen haukkua. Hau hau.

Kolikot omaan taskuun, kuten kaikki muukin mahdollinen heitettävä. Idiootti heittää toista jollain muulla, kuin rantapallolla ja senkin ymmärrän vain ja ainoastaan puolivälierissä ja jotenkin sääliplayoffeissa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 849
Vs: Ilveksen fanit

Ilvesfan sanoi:
Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes sieltä Sarvis klubista joku huuteli meille megafonilla jotain. Itse ainakin halusin vain kysellä että mitä ne sieltä vinkuu kun ei saanut selvää?

Kyllä koko provosoinnin aloitti Osasto huutamalla kuorossa jo ennen peliä että "Mikkelin Jukurit ei nouse koskaan".
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 663
Vs: Ilveksen fanit

Battery sanoi:
Kyllä koko provosoinnin aloitti Osasto huutamalla kuorossa jo ennen peliä että "Mikkelin Jukurit ei nouse koskaan".
Tosi kypsää ja aikuista oman joukkueen kannustusta.
Tuollaisten huutelu on varmaan kivaa ja nostaa omaa itsetuntoa, mutta jälkeenpäin on pystyttävä ottamaan vastaan samalla mitalla ja vähän kovemminkin. Yleensä: Sitä saa mitä tilaa.
Edit:
Minulla on kesämökki Mikkelin seudulla ja olen kertonut mökkinaapureille kuinka hieno seura Ilves on ja miten hienoa sen kannustustoiminta on. Eiköhän meillä taas kesällä puheenaihetta riitä.
 

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
532
Vs: Ilveksen fanit

olin katsomassa sekä ilves-jukurit että tappara-hifk ja kyllä ilveksen pelissä oli parempi tunnelma kiitos siitä!!!
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 666
Vs: Ilveksen fanit

Veikkaan että toteutuu, muuten olisi varmaan jo ilmoitettu ettei toteudu.

Mutta kaikki hallille torstaina kannustamaan Ilves voittoon. ::)
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 946
Vs: Ilveksen fanit

Battery sanoi:
Toteutuuko huominen fanimatka vai ei!? Hyvää tiedottamista taas...

Ei Ilves-Hockey Oy ole missään vastuussa fanimatkan tiedottamisesta. Lisäksi ilves.comissa kerrotaan suoraan, että päivitykset julkaistaan Ilves Tampere-facebook ryhmässä.
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Ilveksen fanit

Jons vaikka sitten toivottaisiin, että huomenna olisi kauden viimeinen kotipeli ja sen kunniaksi keskityttäisiin kannustamaan omia. Ja ihan siinäkin tapauksessa, että "mutku, äiti, ne alotti!". Hyvää fiilistä, ääntä ja kannustusta halliin.
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
427
Vs: Ilveksen fanit

Omia kannustetaan aina loppuun asti. Mutta ilmeisesti pitäisi silitellä vastustajan päätä? Ehei, näistä peleistä ei olla hakemassa kavereita ei kaukalosta eikä vastustajan faneista. Ja joo kukkahattutädit hyökkää kohta mun kimppuun, mutta näin tämä asia on eikä muuksi muutu. Voinen kertoa että samaa mieltä on useampi muukin henkilö.
 

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
741
Vs: Ilveksen fanit

Mun mielestä vastustajaa ei tartte noteerata millään lailla, nehän vaihtuu pelistä toiseen (paitsi nyt karsinnoissa). Ainoa joka merkitsee on Ilves!
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Ilveksen fanit

Ilvesfan sanoi:
Omia kannustetaan aina loppuun asti. Mutta ilmeisesti pitäisi silitellä vastustajan päätä? Ehei, näistä peleistä ei olla hakemassa kavereita ei kaukalosta eikä vastustajan faneista. Ja joo kukkahattutädit hyökkää kohta mun kimppuun, mutta näin tämä asia on eikä muuksi muutu. Voinen kertoa että samaa mieltä on useampi muukin henkilö.

Kuka on pyytänyt silittelemään vastustajan päätä? Se, että siellä ryhmä sakkia, joilla on kassien laskeutuminen vielä kesken, piipittää "hurjia" vastustajan faneille, ei ole mitenkään "kovaa" touhua. Jos sieltä joku jotain Ilves-faneille inisee, niin ei se nyt ole niin vaikeaa jättää omaan arvoonsa ja keskittyä kannattamaan omia. Voinen kertoa että samaa mieltä on useampi muukin henkilö.

Hassu juttu, että sitä apinointia puolustelee palstalla vuodesta toiseen sama nimimerkki. Fanikulma tekee paljon hyvää. Pitäkää siitä kiinni ja jättäkää hölmöily sikseen.
 
Ylös