Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä oli tosi vaisu tunnelma. Jännitys taisi viedä terän kun Kaitsukin jo huuteli herätystä kuuluttamosta.ILV sanoi:Kiitoksia huikeasta tunnelmasta!
-sk- sanoi:Mun mielestä oli tosi vaisu tunnelma. Jännitys taisi viedä terän kun Kaitsukin jo huuteli herätystä kuuluttamosta.ILV sanoi:Kiitoksia huikeasta tunnelmasta!
Ilvesfan sanoi:Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes sieltä Sarvis klubista joku huuteli meille megafonilla jotain. Itse ainakin halusin vain kysellä että mitä ne sieltä vinkuu kun ei saanut selvää?
Ilvesfan sanoi:Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes sieltä Sarvis klubista joku huuteli meille megafonilla jotain. Itse ainakin halusin vain kysellä että mitä ne sieltä vinkuu kun ei saanut selvää?
Tosi kypsää ja aikuista oman joukkueen kannustusta.Battery sanoi:Kyllä koko provosoinnin aloitti Osasto huutamalla kuorossa jo ennen peliä että "Mikkelin Jukurit ei nouse koskaan".
Battery sanoi:Toteutuuko huominen fanimatka vai ei!? Hyvää tiedottamista taas...
Ilvesfan sanoi:Omia kannustetaan aina loppuun asti. Mutta ilmeisesti pitäisi silitellä vastustajan päätä? Ehei, näistä peleistä ei olla hakemassa kavereita ei kaukalosta eikä vastustajan faneista. Ja joo kukkahattutädit hyökkää kohta mun kimppuun, mutta näin tämä asia on eikä muuksi muutu. Voinen kertoa että samaa mieltä on useampi muukin henkilö.