Carabasin Markiisi
Luottopelaaja
Ennen oli tämäkin hurjempaa ja Viktor Glusenkov heitti katsomoon koko pullon.
Käsittääkseni kyllä yhtään Osaston lauluista ei sisällä kirosanoja."Olen Oulusta mutta asun Treellä. Oma joukkue pelasi siis lappeenrannassa eilen mutta hakametsään vei tie kavereiden kanssa viihteen vuoksi. Eka paikallispeli itselleni ikinä. En ole kummankaan puolella joten mentiin kavereiden perässä ilveksen seisomakatsomoon. Lauluissa kiroiltiin kuin merimiehet ja tapparan kirves käskettiin työntää nätisti ilmaistuna takapuoleen. Lisäksi tuomari teki kokoajan kaiken väärin ja kukaan kirvespaitainen ei osannut edes luistella. Aikuiset ihmiset. No sain viihdettä mutta fanikulttuuri oli se mikä teki vaikutuksen 41 vuotiaaseen. Ei sitä oikein jaksanut kuunnella ja vaihdoimmekin ekan erän jälkeen paikkaa."
Siinäpä vähän mietittävää...
Käsittääkseni kyllä yhtään Osaston lauluista ei sisällä kirosanoja.
Ilmeisesti myös ensimmäinen peli ikinä 41 vuotiaalle kun tuli noinkin yllätyksenä, että tuomareihin fanit koittaa vaikuttaa ja vastustajaa mollataan.
Saattaa tulla yllätyksenä jos menee vaikka Ouluun peliin ja hoksaa, että samaa tapahtuu sielläkin.
Käsittääkseni kyllä yhtään Osaston lauluista ei sisällä kirosanoja.
Ilmeisesti myös ensimmäinen peli ikinä 41 vuotiaalle kun tuli noinkin yllätyksenä, että tuomareihin fanit koittaa vaikuttaa ja vastustajaa mollataan.
Saattaa tulla yllätyksenä jos menee vaikka Ouluun peliin ja hoksaa, että samaa tapahtuu sielläkin.
Kai olit tänään pelissä?Vielä kaipaisin vanhaa laulua Ilves tekee kohta maalin jnejne.
Kannattaa jäädä tulevaisuudessa kotiin, kuten kaikki muutkin jotka tuosta mouhijärvi-chantista pahoitti mielensä. Ei teitä ja teidän mielten pahoittamista ihan oikeasti kukaan siellä hallilla kaipaa saati tarvi.Kyllä tämä yksi paikallispelien ”suosikki” sisältää kirosanoja: ”...hassut hatut, peruukit ja joku v*tun kirves, tunkekaa ne perseeseenne, täällä huutaa Ilves”. Todella nolo laulu.
Minä kaipaan kaikkia Ilveksen kannattajia hallille, tosin paikallinen oli vieraspeli ja ne katson Telia-TV:stä.Kannattaa jäädä tulevaisuudessa kotiin, kuten kaikki muutkin jotka tuosta mouhijärvi-chantista pahoitti mielensä. Ei teitä ja teidän mielten pahoittamista ihan oikeasti kukaan siellä hallilla kaipaa saati tarvi.
Maailma on täynnä idiootteja, tarviiko niitä kaikkia matkia? Tai ottaa mallia?Olin viime vuonna ”Borussia Derbyssä” Dortmundissa. Eli siis katsomassa paikallispeliä bundesliigassa (jalkapallo)
Voin käsi sydämellä sanoa, että siellä hoilattiin astetta rumempia chantteja. Taisi myös lentää muutama kirosana puolin sun toisin. Ei taida mielensä pahoittajia olla noilla leveysasteilla, kun kaikki ymmärsivät, että homma kuuluu pelin henkeen.
Maailma on täynnä idiootteja, tarviiko niitä kaikkia matkia? Tai ottaa mallia?
Kannattaa jäädä tulevaisuudessa kotiin, kuten kaikki muutkin jotka tuosta mouhijärvi-chantista pahoitti mielensä. Ei teitä ja teidän mielten pahoittamista ihan oikeasti kukaan siellä hallilla kaipaa saati tarvi.
Teitä muutamaa mielensäpahoittajaa ei kyllä kaipaa kukaan. Kotipelien yleisökeskiarvo tällä hetkellä 5555. Mulle sopii vallan mainiosti jos se olisi "vain" 5550.Istumapaikoista saatuja (isompia) rahoja seura kuin seura varmasti kaipaa. Se, että tarvitseeko tuollaista laulua ja kielenkäyttöä hyväksyä on jokaisen henkilökohtainen asia. 15 vuotiaalle teinille varmaan siistiä laulaa vituista ja perseistä mutta että aikuset ihmiset?
Teitä muutamaa mielensäpahoittajaa ei kyllä kaipaa kukaan. Kotipelien yleisökeskiarvo tällä hetkellä 5555. Mulle sopii vallan mainiosti jos se olisi "vain" 5550.