tammerforce sanoi:En tiedä onko tätä ehdotettu aiemmin mutta tuli vaan mieleen kun kerran fanikatsomo pitää nykyään niin hyvin ääntä ja laulaa. Olisiko siis mahdollista "tilata biisiä" fanikatsomolta - sävel olisi Quantanamera ja siihen vaan laulettaisiin Tam-pe-reen ILVES jne... jonkun täytehuudonkin siihen saisi mahtumaan.
Ilvesfan sanoi:Se että nää muutamat menivät sinne fanikatsmoon ei ehkä ollut ihan korrektia, mutta tunnetta oli niin paljon pelissä, etenkin sen kerhon kaverin takia, niin ilmeisesti päättivät sit kännissä tehdä tämmöisen tempun.
Kyllä Mikko siitä facebookissa ilmoitti siihen ketjuun sekä itse Osaston tapuhtumassa. Syynä on se että joudutaan käyttämään ulkopuolisia bussifirmoja, koska suurin osa busseista on hakemassa abeja satamasta kotiin. Sekä se että Jaffalassa on kalliit liput vaikka olemme 500 lippua varanneet sieltä. Pahoittelut hinnan noususta, mutta tämä on ainakin tällä hetkellä pakon sanelema tilanne. Muuten tulee pers nettoa. Tietenkin jos jokin sponsori lähtisi rahoittamaan reissua, voitaisiin hintaa laskea.Battery sanoi:Mitäs kusetusta tämä on!? Kun ilmoitin itseni ja kaverini Stadingradin Valloitukseen, matkan hinnan ilmoitettiin olevan 27€ per henkilö. Nyt hinta on pompsahtanut yhtäkkiä ilman mitään ilmoitusta 30 euroon.
Battery sanoi:Kannattaa jatkossa ensin selvittää ja varmistaa ennen kuin lähtee mitään ilmoittelemaan. Ei ole iso summa mutta periaatteesta.
Ja olisi todella suotavaa että asiasta ilmoitettaisiin sielä missä pitää eli Ilveksen sivuilla. Kaikki ei kuulu mihinkään Osastoon ja vielä vähemmän mihinkää feispuukkiin.
Battery sanoi:Minä en kuulu Ilves-Perheeseen. Olen ilmoittautunut Ilves nimisen jääkiekkojoukkueen fanimatkalle heidän omilla sivuillaan.
Aivan sama kuka matkan järjestää, mutta olisi erittäin suotavaa ilmoittaa samassa paikassa matkan muutoksista kuin missä ilmoittautuminen on. Lisäksi tulisi lähettää tekstiviesti ja/tai sähköpostia jos näin radikaali asia kuin hinta muuttuu lennosta. Näin toimisi edes vähän itseään kunnioittava taho. Erittäin kyseenalaista ilmoittaa vain jossain facebookissa kun mm. fanimatkalaisten ikärakenne on mitä on. Olis ihan kiva tietää miksi sitä puhelinnumeroa ja sähköpostia kysellään jos ei tällaisiä tilanteita varten?
Samanlaista puuhastelua tämä case kuin seuran muu opetatiivinen toiminta.