Mr. Torrance
Vakiokokoonpanossa
Nyt kopissa sitten katsotaan toisiamme silmiin ja todetaan, että näillä mennään. Saadaan se turvallinen olo joukkueelle. Toivotaan ehjää loppukautta!
Suurin uhkakuva on laitureiden taso TOP-6 joukkueita vastaan. Pystyvätkö he luomaan maalintekopaikkoja kun lyödään liinat kiinni lopullisesti? Viime vuonna hävittiin TPS:lle kun ei pystytty tuottamaan juuri yhtään mitään hyökkäyssuuntaan.
En itse keksi Tapparan lisäksi kamalan montaa joukkuetta joka puolustaa yhtä hyvin kuin Ilves.Toimii nyt myös toiseen suuntaan, saako vastustajat mitään aikaan kun Ipan (viisikko)puolustus lyö liinat kiinni ja King Marek toimii viimeisenä tulppana? Tuohon sitten lisäksi Ipan kyky nopeisiin vastahyökkäyksiin ja toivottavasti taas piristyvä ylivoima, nyt ollaankin tilanteessa notta Ipa on se joka hoitaa tiukat maalin pelit kotiin.
En itse keksi Tapparan lisäksi kamalan montaa joukkuetta joka puolustaa yhtä hyvin kuin Ilves.
Ja Tapparalla huonompi maalivahti, eli aika omassa seurassaan Ipa nyt majailee.. Milläs ne poffit muutes yleisen käsityksen mukaan voitetaan
Tekemällä maalin enemmän kuin vastustaja
Isot pojat kerto kylillä, että Lukko saattaa huutaa "Hep!"En itse keksi Tapparan lisäksi kamalan montaa joukkuetta joka puolustaa yhtä hyvin kuin Ilves.
Sentteriosaston vahvistustarpeista on puhuttu. Pohdintaan kuitenkin, että mikä kärkitrion sentteriosastoista on vahvin. Fontaine on Lukossa siirretty laitaan ja Tapparalla Virta ja Rauhala ilmeisen pitkään sivussa.
Ilves: Kontiola, Sebök, Tikka, Koskiranta
Lukko: Mattila, Ervasti, Somppi, Kainulainen
Tappara: Lehterä, Davidsson, Ikonen, Platt
Rauhalan pitäisi palata. Voisi sanoa jopa että naapurin menestys on siitä kiinni. Lukolla on hyvät laiturit, keskikaista heikompi kuin Ipalla. Lukko kestää muutenkin huonoiten loukkeja näistä kolmesta. Marginaalit ovat todella pienet mielestäni.Sentteriosaston vahvistustarpeista on puhuttu. Pohdintaan kuitenkin, että mikä kärkitrion sentteriosastoista on vahvin. Fontaine on Lukossa siirretty laitaan ja Tapparalla Virta ja Rauhala ilmeisen pitkään sivussa.
Parhaillaan Lukolla on aivan erinomainen puolustus, mutta nyt on hetken aikaa ollut vähän heikompaa.Isot pojat kerto kylillä, että Lukko saattaa huutaa "Hep!"
Tällä hetkellä kyllä. Toivottavasti sama saadaan vietyä myös keväälle hyvin. Pitää kuitenkin muistaa että tämä Pendon kädenjälki puolustuspelissä on näkynyt nyt vasta hetken aikaa. Tappara, Lukko, Kärpät jne on puolustaneet jo useamman vuoden mallikkaasti.En itse keksi Tapparan lisäksi kamalan montaa joukkuetta joka puolustaa yhtä hyvin kuin Ilves.
Ahokkaan TPS myös melkoinen tilliliha ja kamppailuvaateeltaan äärimmäisen kova, Lehtinen viimeisenä lukkonaan.Parhaillaan Lukolla on aivan erinomainen puolustus, mutta nyt on hetken aikaa ollut vähän heikompaa.
Sentteriosaston vahvistustarpeista on puhuttu. Pohdintaan kuitenkin, että mikä kärkitrion sentteriosastoista on vahvin. Fontaine on Lukossa siirretty laitaan ja Tapparalla Virta ja Rauhala ilmeisen pitkään sivussa.
On kyllä, mutta maaleja ei he taas tee sitten itse paljon yhtään.Ahokkaan TPS myös melkoinen tilliliha ja kamppailuvaateeltaan äärimmäisen kova, Lehtinen viimeisenä lukkonaan.