Mouhijärven Ilves
Vakiokokoonpanossa
Olet oikeassa. Tosin oli lähisukulainen joka keskusteli ”lähteen” kanssa.
Sanotaan että ”pakosti” oltava totuuspohjaa.
Skandaaliltahan tuo kuulostaa. Ja puuhastelulta kieltämättä.
En tiedä Käsitin että myrrä olisi antanut jollekin/joillekin enemmän vastuuta ja toisinpäin.
Palaan vielä tähän. Eikö sinua tai lähisukulaistasi kiinnostanut keitä suosittiin ja miksi. Jos joku minulle tuollaisen huhun kertoisi, niin monta lisäkysymystä tulisi. Ihan vaan selvittäkseni miksi tuollaista tapahtuu tai onko huhulla mitään totuuspohjaa.Olet oikeassa. Tosin oli lähisukulainen joka keskusteli ”lähteen” kanssa.
Varmasti kiinnostaa mutta et välttämättä lähde henkilöstä riippuen asiaa näin syvältä tenttaamaan.Palaan vielä tähän. Eikö sinua tai lähisukulaistasi kiinnostanut keitä suosittiin ja miksi. Jos joku minulle tuollaisen huhun kertoisi, niin monta lisäkysymystä tulisi. Ihan vaan selvittäkseni miksi tuollaista tapahtuu tai onko huhulla mitään totuuspohjaa.
Teikäläiseltä ei kyllä saa ensimmäistäkään asiallista palautetta.Myrrän kehonkieli ei kyllä muuttunut ulkoisesti mitenkään, toteemina oli edelleen.
Teikäläiseltä ei kyllä saa ensimmäistäkään asiallista palautetta.
Varmasti kiinnostaa mutta et välttämättä lähde henkilöstä riippuen asiaa näin syvältä tenttaamaan.
Tuskin asia kuitenkaan niin on kuin joku voi ajatella että joku sanelee sataprosenttisesti ketjut/ yv-, av pelaajat jne.
Asia varmasti näin että sanottu kelle pitää peliaikaa ja vastuuta antaa ja niin edelleen. Tällöin myrrä joutunut vähentämään pelaajien peliaikaa joille olisi itse halunnut vastuuta antaa.
Itse karsoin kokoonpanoja alkukauden osalta niin tuulola on saanut paljon aikaa/roolia lähes tuonne myrrän potkuihin saakka, kun taas päkkilällä käynyt toisinpäin. Nalli ei pelannut varmaan peliäkään?, ei sekään murrältä kuulosta.
voiko olla että myrrä on ottanut ”ohjat” omiin käsiin, ”astunut varoaille tms?
Myrrä on aina ollut kallellaan nuorten ja omien junnujen puolelle. Mutuilua mutta ahon ja nymanin peluuttaminen voi olla ristiriidassa jos samaan rooliin on kallis värväys. Jollekin ei kelpaa että päkkilä noussut tuulolan ”yläpuolelle”?
Mutuilua.
Itse tuota mietin niin väkisin tuli tuo raipen tulo siinä määrin häiritsemään etten usko kummankaan valmennuskaksikosta ajatuksesta kolmannesta kokista tykänneen. Varmasti moni lisäkseni kiinnitti huomiota penkin takana muuttuneeseen kehonkieleen.
Jokatapauksessa, lähdettä en epäile pätkääkään, enkä lähisukulaistakaan.
Nyt on sun jutuissa taas sen verran mutuilua ja epämääräisiä kuulopuheita, että ei kannata alkaa enempää ajamaan tästä mitään palstatotuutta ja omaa tarinaa.Varmasti kiinnostaa mutta et välttämättä lähde henkilöstä riippuen asiaa näin syvältä tenttaamaan.
Tuskin asia kuitenkaan niin on kuin joku voi ajatella että joku sanelee sataprosenttisesti ketjut/ yv-, av pelaajat jne.
Asia varmasti näin että sanottu kelle pitää peliaikaa ja vastuuta antaa ja niin edelleen. Tällöin myrrä joutunut vähentämään pelaajien peliaikaa joille olisi itse halunnut vastuuta antaa.
Itse karsoin kokoonpanoja alkukauden osalta niin tuulola on saanut paljon aikaa/roolia lähes tuonne myrrän potkuihin saakka, kun taas päkkilällä käynyt toisinpäin. Nalli ei pelannut varmaan peliäkään?, ei sekään murrältä kuulosta.
voiko olla että myrrä on ottanut ”ohjat” omiin käsiin, ”astunut varoaille tms?
Myrrä on aina ollut kallellaan nuorten ja omien junnujen puolelle. Mutuilua mutta ahon ja nymanin peluuttaminen voi olla ristiriidassa jos samaan rooliin on kallis värväys. Jollekin ei kelpaa että päkkilä noussut tuulolan ”yläpuolelle”?
Mutuilua.
Itse tuota mietin niin väkisin tuli tuo raipen tulo siinä määrin häiritsemään etten usko kummankaan valmennuskaksikosta ajatuksesta kolmannesta kokista tykänneen. Varmasti moni lisäkseni kiinnitti huomiota penkin takana muuttuneeseen kehonkieleen.
Jokatapauksessa, lähdettä en epäile pätkääkään, enkä lähisukulaistakaan.
Nyt on sun jutuissa taas sen verran mutuilua ja epämääräisiä kuulopuheita, että ei kannata alkaa enempää ajamaan tästä mitään palstatotuutta ja omaa tarinaa.
Vai eikö myrrä saanut peluuttaa päkkilää koska muille piti antaa peliaikaa? Eikös palstalla olla aikaisemmin ihmetelty myrrän luottoa päkkilään?Siis tarkoitatko nyt, että Päkkilä on ollut Myrrän koirankopissa? Hänen roolinsa on kasvanut Pendon tultua puikkoihin. Nymanin peliaikakin on vain lisääntynyt Pendon aikana. Aho pelasi alkukaudesta muutamassa pelissä, vaikea tuosta on löytää mitään erityistä.
Tuulola on nyt joutunut monen silmätikuksi, mutta eihän se nyt ihme ole, että kaverille on annettu alkukaudesta peliaikaa. Varmasti oli ajatus, että hän pystyisi lunastamaan paikan kärkiketjuista. Kyllä hänen peliaikansa ja paikkansa vaihteli Myrrän aikana ykkösketjusta neloseen ja välillä katsomoonkin. Nyt Pendon aikana on vakiintunut tuonne nelosen tienoille. Reservissähän ei tällä hetkellä ole edes hyökkääjiä paljoa ollut, kun Haapala ja Mieho ovat olleet saikulla.
Mä en itse pidä siitä, että joku/jotkut tuovat tänne "julki" asioita, jotka saattavat aiheuttaa Ilvekselle haittaa. Voisi pitää vaan oman tietonaan, eikä tulla tänne "pätemään"!
Myrrä ei kyllä Nymanin peliaikaa nostanut. Myrrähän piti Nymania penkillä eikä pistänyt ylivoimalle vaikka miehen paras ase on juuri sinne luotu.Vai eikö myrrä saanut peluuttaa päkkilää koska muille piti antaa peliaikaa? Eikös palstalla olla aikaisemmin ihmetelty myrrän luottoa päkkilään?
Eikö nallikin ollut myrrän ”luottopelaajia”?
Mihin katosi?
Pitikö tuulolaa pakosti peluuttaa alkukausi kärkivitjassa vaikka täälläkin yhä epäillään keskenkuntoisuutta?
Myrrä alkoi tiputtaa tuulolaa alemmaksi ja nostikin pienen rahan päkkilän ja nymanin roolia. Sopiko tuo/nuo kaikille?
Pennanen ei varmasti ole suostunut ”ulkopuolisen” ohjeita noudattamaan.
Se lienee selvä.
Turha tätä enempää velloa. Kaikki vedelkööt omat haluamansa johtopäätökset.
Vai eikö myrrä saanut peluuttaa päkkilää koska muille piti antaa peliaikaa? Eikös palstalla olla aikaisemmin ihmetelty myrrän luottoa päkkilään?
Mihin katosi?
Pitikö tuulolaa pakosti peluuttaa alkukausi kärkivitjassa vaikka täälläkin yhä epäillään keskenkuntoisuutta?
Myrrä alkoi tiputtaa tuulolaa alemmaksi ja nostikin pienen rahan päkkilän ja nymanin roolia. Sopiko tuo/nuo kaikille?
Pennanen ei varmasti ole suostunut ”ulkopuolisen” ohjeita noudattamaan.
Se lienee selvä.
Turha tätä enempää velloa. Kaikki vedelkööt omat haluamansa johtopäätökset.
Mihin katosi?