punakone
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen kokoonpano 2013-2014
Kyllä Marjamäki on toiseksi kovin tienaan Ilveksessä mutta en viitsi tänne nyt mitään toisten palkkoja laittaa.Elikkä Corso, Marjamäki ja Järventie ja tuossa järjestyksessä on 3 kärki.
Marjamäkeä kyllä moneenkin seuraa kaupattiin keväällä esim.Hifk(nosti kädet pystyyn kun näki sairaskertomuksen) ja Ruotsissa Örebrossa oli sama tilanne.Jokainen muu seura tiedosti tilanteen mikä Masin tilanne silloin oli.Kukaan tiennyt pelaako peliäkään koskaan vai satunnaisia pelejä tänä vuonna.
merkkari sanoi:Mitä tulee Marjamäen sopimukseen niin en tiedä onko se yli 50ke, mutta lähtökohtasesti ajatellen jopa se on aika paljon palkkaa miehelle joka kuntouttaa itseään ja arvo mitataan lähinnä siinä että käy sidosryhmien edustajille tms antamassa pelipaitoja ja nimmareita. Luulen että tuo 50ke on vielä aika alakanttiin. Enkä usko että on sattumaa että kesällä Masia odotettiin liigan alkuun, sitten maajoukkuetaoulla, sitten marraskuussa ja nyt tammikuussa. On varmasti ollut jo heinä-elokuussa selvää että mies ei syksyllä pelaa. Itse näen tilanteen niin että Ilves on ollut tavallaan pakkoraossa, ja siitä ei voi syyttää ketään muuta kuin johtoa ja omistusta. Usean vuoden taaperrus sekä sekametelisoppa mediassa mm uutisoinnit palkkarästeistä yms on tehnyt sen selväksi että imua seuraan ei ole. Jos minä olisin pelaaja-agentti ja tuntisin pienintäkään ammattiylpeyttä olisi Ilves viimeisten seurojen joukossa mitä omille pelaajilleni tulisi. Sen johdosta Ilves on saanut sopimuksen Masin, Pessin ynnä muiden kanssa jotka ei ole muualle kelvanneet, ja vastaavasti Ilves joutuu maksamaan keskivertoa enemmän pelaajille.
Voidaan myös kysyä, olisiko Masi kirjoittanut jatkosopimusta jos olisi ollut terve ?
Kyllä Marjamäki on toiseksi kovin tienaan Ilveksessä mutta en viitsi tänne nyt mitään toisten palkkoja laittaa.Elikkä Corso, Marjamäki ja Järventie ja tuossa järjestyksessä on 3 kärki.
Marjamäkeä kyllä moneenkin seuraa kaupattiin keväällä esim.Hifk(nosti kädet pystyyn kun näki sairaskertomuksen) ja Ruotsissa Örebrossa oli sama tilanne.Jokainen muu seura tiedosti tilanteen mikä Masin tilanne silloin oli.Kukaan tiennyt pelaako peliäkään koskaan vai satunnaisia pelejä tänä vuonna.