Jorman Kivet sanoi:ifor74 sanoi:Helge olisi kyllä turvallinen vaihtoehto lähteä kauteen.
Ihmetyttää vähän kun Ilveksen maalivahdilla menee hyvin niin Korhosta kehutaan melkein liigan parhaaksi maalivahtivalmentajaksi mutta kun moket imuroi niin ei minkään näköistä arvostelua.
Olen vähän pitänyt Korhosen suojatyö paikkana tota.
Itse olen aikas skeptinen Korhosen panokselle, ei ainakaan Ruusu tai Lehtonen ole juuri mennyt eteenpäin tällä kaudella.
Lehtonen ei ole koskaan ollut erityisen lahjakas ja ehkä hänen potentiaali ei vaan riitä tämän parempaan. Ei ole tainnut olla ykkösmolarina koskaan urallaan?
Ruusua en vielä pitäisi menetettynä tapauksena, koska ura on vasta aluillaan.
Itsekin lähtisin Helgellä ensi kauteen ja tandemiksi mielellään Kolppanen. Lehtosen voi ulkoistaa,ei pitäisi olla kallis paperi.
parkano79 sanoi:Jorman Kivet sanoi:ifor74 sanoi:Helge olisi kyllä turvallinen vaihtoehto lähteä kauteen.
Ihmetyttää vähän kun Ilveksen maalivahdilla menee hyvin niin Korhosta kehutaan melkein liigan parhaaksi maalivahtivalmentajaksi mutta kun moket imuroi niin ei minkään näköistä arvostelua.
Olen vähän pitänyt Korhosen suojatyö paikkana tota.
Itse olen aikas skeptinen Korhosen panokselle, ei ainakaan Ruusu tai Lehtonen ole juuri mennyt eteenpäin tällä kaudella.
Lehtonen ei ole koskaan ollut erityisen lahjakas ja ehkä hänen potentiaali ei vaan riitä tämän parempaan. Ei ole tainnut olla ykkösmolarina koskaan urallaan?
Ruusua en vielä pitäisi menetettynä tapauksena, koska ura on vasta aluillaan.
Itsekin lähtisin Helgellä ensi kauteen ja tandemiksi mielellään Kolppanen. Lehtosen voi ulkoistaa,ei pitäisi olla kallis paperi.
Meinaat tosissaan että ensikauden molarit olisi Helenius ja Kolppanen. Saanen kysyä että mitä järkeä tässä olisi?
Tammi 30 sanoi:Kyllähän Korhosella näyttöjä on. Aittokallio,Kolppanen,Korpisalo.Viime keväänä Lehtonen ja nyt Heleniuksen nousu. Eivätkä ne molarit turhaan Korhosta kehu.
Battery sanoi:Olisi kiva jos Liigatasoinen hyökkäys, puolustus ja maalivahtiosasto olisi kasassa kauden alusta lähtien.
Mitä suotta sitten vasta vahvistuksia kun paskat housussa...Battery sanoi:Olisi kiva jos Liigatasoinen hyökkäys, puolustus ja maalivahtiosasto olisi kasassa kauden alusta lähtien.
Mielensäpahoittaja sanoi:Mielestäni voisi kotiuttaa Toni Kallelan ja Joonas Riekkisen ensi kaudeksi. Herroilla todella tehokkaat kaudet alla ulkomaisissa sarjoissa, kustannustehokasta ja tuttuja seuran kulttuurin kanssa. Tämänkaltaiset vahvistukset olisivat tervetulleempia kuin missään khl:ssä jo parhaat päivänsä nähneet geoffplattit ja colbygenowayt
Torski sanoi:Mielensäpahoittaja sanoi:Mielestäni voisi kotiuttaa Toni Kallelan ja Joonas Riekkisen ensi kaudeksi. Herroilla todella tehokkaat kaudet alla ulkomaisissa sarjoissa, kustannustehokasta ja tuttuja seuran kulttuurin kanssa. Tämänkaltaiset vahvistukset olisivat tervetulleempia kuin missään khl:ssä jo parhaat päivänsä nähneet geoffplattit ja colbygenowayt
Jep. Pelaakohan Matti Uusivirta vielä? Veistola voitaisiin ryöstää Mestiksestä.
toskala sanoi:Torski sanoi:Mielensäpahoittaja sanoi:Mielestäni voisi kotiuttaa Toni Kallelan ja Joonas Riekkisen ensi kaudeksi. Herroilla todella tehokkaat kaudet alla ulkomaisissa sarjoissa, kustannustehokasta ja tuttuja seuran kulttuurin kanssa. Tämänkaltaiset vahvistukset olisivat tervetulleempia kuin missään khl:ssä jo parhaat päivänsä nähneet geoffplattit ja colbygenowayt
Jep. Pelaakohan Matti Uusivirta vielä? Veistola voitaisiin ryöstää Mestiksestä.
Eikä kahta ilman kolmatta. Välly kehiin ja vähän äkkiä. Kaikkien aikojen neloskenttä kokoon jo ihan nostalgian takia.
Entäs Jesse? Japanissahan syödään paljon kalaa eikä mitään roskaruokaa ja siellä työnteon kulttuuri on ihan erilainen kuin Suomessa, ei siellä "käydä" töissä. Olisikohan se siellä kasvanut. Pitäiskö antaa mahdollisuus nro. 618.