Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalmari sanoi:Juuri samaa olin tulossa kirjoittamaan. Ei siinä että mennään talous edellä mutta kyllä nyt jonkun täytyisi tulla kertomaan (Jalo) tarkennus tavoitteisiin. Kaikkihan tilanteen tietää tuolla ryhmällä. Varmasti ukkoa tulee jossain vaiheessa mutta syyskuu on helvetin tärkeä koko kauden osalta. Lisäksi 14 hyökkääjää ei vaan riitä edes määrällisesti vai ajatteleeko johto ettei tule loukkaantumisia?
Slite sanoi:Lienee äärimmäisen epätodennäköistä, että kauden alkuun mennessä rosteriin tulisi vahvistuksia. Eiköhän sieltä yritetä verorajalla löytää joku arpa, jonka avulla kauden toivotaan jatkuvan vielä marraskuussa. Ja sitten seuraavan kauden alkua odottelemaan.
Kyllä tällä todennäköisesti mennään, ellei tule harjoituskauden aikana loukkaantumisia, jolloin hankitaan joku hätäapu.#68 sanoi:Itse tulkitsin tuota, että katsellaan harkkakaudella tilannetta ja hankitaan sitten vahvistukset niille osa alueille mihin sitä tarvitaan.
Toki tuosta osaisi sokeakin taas nähdä, että tuolla sentteristöllä ei kauteen voi lähteä.
#68 sanoi:Itse tulkitsin tuota, että katsellaan harkkakaudella tilannetta ja hankitaan sitten vahvistukset niille osa alueille mihin sitä tarvitaan.
Toki tuosta osaisi sokeakin taas nähdä, että tuolla sentteristöllä ei kauteen voi lähteä.
agitator sanoi:Missä haastattelussa kivi sanoi ettei hankintoja tule