Jos jäisi, niin "ykkössentteri-hillot" voi kyllä surutta lusikoida Lucasille.Tottakai kaikki pennit Dostaliin, jos se mahdollisuus on pöydällä.
Päkkilä on varmaan kehittynyt kesän aikana hyvin, ainakin toivottavasti.Suomi - Roman - Meskanen
Maccelli - Ikonen - Ikonen
Lepaus - Saarela - Antonen ???
Vartiainen - Vainionpää - Mieho
Muuten näyttää jo kohtalaiselta, mutta tuo kolmonen mietityttää. Toivottavasti viime kausi oli ohi kausi. Jos sama munaton läpsyttely jatkuu pojat vaihtoon.
Jokaisella on tietenkin täysi oikeus odottaa ja vaatia vahvistuksia, aivan kuin vaikkapa maksukanavan ostaneella on oikeus vaatia kanavapaketilta hyvää sisältöä. Jos odotukset eivät täyty, voi sitten harkita, kannattaako tuotteesta maksaa.
Ja sinäkin voisit "ymmärtää", että täällä fanien keskustelupalstalla on muitakin mielipiteitä kuin sinun mielipide. Anna nyt keskustelun laukata.Ei ole tulossa uutta sentteriä. Ymmärtäkää hyvät ihmiset jo että ensi kausi mennään sentteristöllä Roman-Jon. Ikonen-Saarela-Vainionpää
Minua huolestuttaa aloitukset. Jollei Saarela, Mieho, Vainionpää akseli paranna roimasti aloitusprosenttia viime kaudesta niin nesteessä ollaan (Ikosen aloitustaidoista minulla ei ole hajuakaan). Siksi vielä yksi hyvin aloittava sentteri olisi mukava juttu. Tietysti CHL- kuorma näkyy myös hyökkääjissä jos siellä mennään pidemmälle.Jos Suomi ja Macce jää niin ei ole mitään hätää enää, sanoisin että hyökkäys olisi siinä kohtaa valmis. Mutta jos jompikumpi onnistuu paikan saamisessa PAmerikkaan niin täytyy hankkia kyllä joku kova hyökkääjä vielä.
Minua huolestuttaa aloitukset. Jollei Saarela, Mieho, Vainionpää akseli paranna roimasti aloitusprosenttia viime kaudesta niin nesteessä ollaan (Ikosen aloitustaidoista minulla ei ole hajuakaan). Siksi vielä yksi hyvin aloittava sentteri olisi mukava juttu. Tietysti CHL- kuorma näkyy myös hyökkääjissä jos siellä mennään pidemmälle.
Osaako joku kaivaa aloitustilastoja? En löytänyt itse.Millanen aloittaja Roman on? Ikonen oli hiukan vajaa 50 pinnaa niissä vähissä peleissään. Toivottavasti aloitukset kuuluu Tsekin vahvuuksiin.
Ikosen aloitus% samaa tasoa Miehon kanssa. Tykkäsin kyllä Jassesta, pelikin parani loppukaudesta ja otti roolia jos ykköskorin miehillä peli tökki.Jasse Ikoselle voisi jatkon sorvata edullisella pahvilla. Mutta lienee muut ajatukset toimistolla jatkon suhteen.
Jasse Ikoselle voisi jatkon sorvata edullisella pahvilla. Mutta lienee muut ajatukset toimistolla jatkon suhteen.