Varmaan itse myös perustelet jos olet erimieltä ja uskot että varmoja kortteja?
Joo voinhan minä perustella ihan mielelläni! En tietysti tiedä tarkoittiko aikasempi kirjoittelija samaa nelikkoa, mutta olettaisin näin.
Roman on ollut tasasen kova suorittaja tilastojen valossa jo monta vuotta kovassa liigassa ja on pelaaja parhaassa iässään. Ymmärsin myös, että kaveri on scouttailtu aika tarkkaan ja en ainakaan häntä pidä minkäänlaisena arpana.
Joni Ikonen ei ole mikään arpa, vaan kivenkova pelimies ja todennäköisesti "liian hyvä liigaan", kun on saanut loukkaantumiset hoidettua, niinkuin nyt ilmeisesti on. Ei ole tasoltaan arpa, vaan varmasti todella hyvä. Joku tietysti voi arvuutella loukkaantumisten takia, itse en.
Vainarista kaikki tietää mitä saadaan. Taistelua ja rouhimista alempiin ketjuihin. Pari kautta jo nähty nuoren miehen työtä, niin ei voi mitenkään arpana pitää.
Saarelastakin tiedetään minkälainen pelaaja saadaan. Tietysti ensi kauden tasoa ja kesän aikana tapahtunutta kehitystä ei voi vielä tietää, että siltä osin ehkä vähän arpa.
Ei tämä mielestäni ole yhtään sen enempää arpa keskikaista, kuin viimekaudellakaan. Nyt tiedetään Saarelan ja Vainarin taso ja pelityyli vielä paremmin ja Roman on suunnilleen yhtä arpa, mitä Leino oli viimekaudella tullessaan Ilvekseen.