Kaukofani
Luottopelaaja
Jep jep vähän tarkkaivaisuutta...Onks tää Anttonen uus vahvistus?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep jep vähän tarkkaivaisuutta...Onks tää Anttonen uus vahvistus?![]()
Nyt on tärkeää kerätä sitä ennen paljon pisteitä ja pelata hyvin. Pelin luistaessa nousee esiin uusia nimiä.. Saarela, Järventie, Hatakka,...Suoraan sanottuna hirvittää tämä skenaario. Top 6 tulee tekemään tiukkaa.
Tässä tapauksessa sentteristö olisi tasoltaan vitcovicen viimekauteen verrattavissa? Riittääkö liigan kärkikahinoihin?
Ei harmainta aavistusta. Yleisesti minulla tapana kirjoittaa mutuiluna, omana mielipiteenä/ajatuksena ja esim kysymysmerkkiä käyttäen. Tässä olen ajatellut että sentteristö saarela, mieho, vainionpää eivät ole sijoille 11-15 kaavailtujen kotoisen liigajoukkueiden sentteristöä juurikaan parempi.Pakko vielä ihan mielenkiinnosta kysyä, mikä mahtaa olla Vitkovicen viime kauden sentterikokoonpano mihin vertaat Ilveksen nyt vastaavaa? Heitä nimet tiskiin niin vertaillaan edes jollain faktapohjalla.
Kerro nyt vielä miten Romanin pelinopeus ei Liigaan riitä muutaman treenipelin ja kahden runkosarjamatsin perusteella, runkosarjamatsin jossa tyyppi heitti jo 1+1 enkä kyllä itse ainakaan nähnyt etteikö olisi vauhdissa pysynyt. Edelleen pitää myös muistaa että kaverilla huhun mukaan jotain loukkaantumistakin ollut tässä.Ei harmainta aavistusta. Yleisesti minulla tapana kirjoittaa mutuiluna, omana mielipiteenä/ajatuksena ja esim kysymysmerkkiä käyttäen. Tässä olen ajatellut että sentteristö saarela, mieho, vainionpää eivät ole sijoille 11-15 kaavailtujen kotoisen liigajoukkueiden sentteristöä juurikaan parempi.
Hyvin mahdollista että olen yliarvioinut vitcovicen sentteristön mutuiluna siitäkin syystä että tapolakin aamulehden mukaan sanonut ettei tsekin liiga ole pelinopeudessa ja liikkeessä kotoisen liigan tasolla, kuten se tosiaan pääasiassa siellä pelanneesta romanista todellakin näkyy.
Ollut mukana elokuusta asti. Tämä on oma mielipide että romanin kamppailupelaaminen ei ole liigaan riittävällä tasolla ja liike ei ole riittävää kärkiseuran ykkös- tai kakkossenaksi. Perustuu omin silmin nähtyihin otteisiin.Kerro nyt vielä miten Romanin pelinopeus ei Liigaan riitä muutaman treenipelin ja kahden runkosarjamatsin perusteella, runkosarjamatsin jossa tyyppi heitti jo 1+1 enkä kyllä itse ainakaan nähnyt etteikö olisi vauhdissa pysynyt. Edelleen pitää myös muistaa että kaverilla huhun mukaan jotain loukkaantumistakin ollut tässä.
Totta, ja aren tilastoa kun katsoo ei pitäisi tämän lähtö tuntua missään.Roman on tehnyt tähän mennessä piste per peli ja +/- saldo on myös +2. Sanoisin, että vähän maltillisempikin tahti riittää kaķkossenalle hyvin.
Totta, ja aren tilastoa kun katsoo ei pitäisi tämän lähtö tuntua missään.
Sinun mielestäsi.Roman on ollut kuitenkin Ilveksen paras sentteri kaksi ensimmäistä oikeata runkosarjapeliä,
Sinun mielestäsi.
Omasta mielestä arttu ei ole onnistunut ensimmäisissä peleissä mutta siitäkin huolimatta ollut pelillisesti, kokonaisvaltaisesti selvästi meidän paras sentteri.
Kaikilla omat näkemyksensä, ja saakin olla.
Ollut mukana elokuusta asti. Tämä on oma mielipide että romanin kamppailupelaaminen ei ole liigaan riittävällä tasolla ja liike ei ole riittävää kärkiseuran ykkös- tai kakkossenaksi. Perustuu omin silmin nähtyihin otteisiin.
Olen puolestasi onnellinen jos näet asian toisin.
Itse oletan ”vanhanaikaisesti” että kakkossena pystyy rytmittämään ketjunsa peliä ja olemaan ketjun pelinrakentaja.
Näitä ominaisuuksia en ole vielä nähnyt yhtään.
Toivon että olen väärässä.
Sano oma mielipiteesi mitä mestaruudesta tosissaan tappelevan joukkueen kakkossenalta tarvitaan, pelillisesti/pisteiden muodossa?
Minua syytetty asian jankkaamisesta ja taas pyydetään jankkaamaan. Enköhän ole tähänkin jo tämänkin päivän aikana vastannut.Siihen siis nyt lähinnä vastausta kaipailisin, että miksi tällä hetkellä mielestäsi Roman ei ole pätevä kakkossentteri?
Pystytkö sinä vastaamaan tuohon aikaisemmin laittamaani viestiin kun en ole siihen muualta vastausta saanut?Sano oma mielipiteesi mitä mestaruudesta tosissaan tappelevan joukkueen kakkossenalta tarvitaan, pelillisesti/pisteiden muodossa?
Ilveksen tämän hetkinen pelitapa ei juurikaan anna keskushyökkääjille mahdollisuutta rytmittää peliä. Siksi olenkin pohtinut, että Roman saattaa olla hieman vääräntyyppinen pelaaja tämän kauden Ilvekseen. Mutta niin olisi saattanut olla Leinokin, jonka suurimmat puutteet olivat lähtö- ja suoranopeus.Ollut mukana elokuusta asti. Tämä on oma mielipide että romanin kamppailupelaaminen ei ole liigaan riittävällä tasolla ja liike ei ole riittävää kärkiseuran ykkös- tai kakkossenaksi. Perustuu omin silmin nähtyihin otteisiin.
Olen puolestasi onnellinen jos näet asian toisin.
Itse oletan ”vanhanaikaisesti” että kakkossena pystyy rytmittämään ketjunsa peliä ja olemaan ketjun pelinrakentaja.
Näitä ominaisuuksia en ole vielä nähnyt yhtään.
Toivon että olen väärässä.
Sano oma mielipiteesi mitä mestaruudesta tosissaan tappelevan joukkueen kakkossenalta tarvitaan, pelillisesti/pisteiden muodossa?