Onhan näitä kokoajan. Nytkin on huudeltu, että "Ilves on aivan varmasti kilpailukykyinen ensi kaudella", by Punakone, "Ykkösketjun laiturina tullaan näkemään kova kaveri jota kukaan ei ole vielä huhuillut" jne.
Sitten jos ihan ei menekään kuten on huudeltu, niin tulee nämä Blegifanit ja muut vihjailemaan ties mistä sisäpiirin jutuista, joita ei ole kuultu ihan suoraan asianomaisilta itseltään, mutta vain parin välikäden kautta. Tämä nyt oli vain yksi esimerkki, ei mitään kyseisiä nimimerkkejä kohtaan. Paljon annetaan ymmärtää ilman villoja.
Tällaista täällä on paljon.
Kyllä, punakone on erittäin luotettava. Häneen kannattaa kyllä uskoa.
Mutta minä. Ihmettelen suuresti foorumin jäseniä. On teitä ketkä uskotte minun puhuvan paskaa ja se on okei minulle. Toiset taas uskovat jopa minun olevan ties mikä kätyri. Uteliaita ollut liikaa yksityisviesteistä lähtien. Ennemmin haluan olla teidän mielestä paskan puhuja kuin ”kätyri” maineessa.
Mutta silti haluan hieman kommentoida. Itseasiassa on aivansama mistä saan tiedot. Aika vähän olen väärässä ollut ja olen aikaisemmin kommentoinut pukukopin fiiliksestä. Naurettu ainoastaan minulle, mutta aika hyvin Myrrä ja kumppanit ovat juonessani mukana. 95% varmoista huhuistani on osunut oikeaan. Juuri ennen EHT mainostin täällä, että joukkueelle on kerrottu uusien pelaajien saapuvan joukkueeseen. Vasta EHT jälkeen julkaistiin sopimukset, mutta sillä aikaa olin jo jäänyt kymmenien bussien alle.
Ei minuun tarvitse luottaa, mutta paskaa en ole kertaakaan puhunut täällä. Kaikki ovat täysin tosi asioita olleet.
Alunperin tauon jälkeen piti jättää huhut taakseni. Ajattelin silti, että foorumi on parantanut tapansa. Niin ei ole ja jatkossa pysyn hiljaa asioista mitä kuulen. En ole kertaakaan puhunut täällä ”Lakatoksista” yms tai kehunut kuinka helvetin kovan joukkueen ilves on saamassa. Hyvän joukkueen toki, mutta ei tasoa Lukko.