OTP
Luottopelaaja
Se on oikein että mielipiteitä on mutta eikös ne pidä perustella?
Koen, että olen perustellut mielipiteeni täällä tästä asiasta useampaan kertaan.
Se on oikein että mielipiteitä on mutta eikös ne pidä perustella?
Kertokaapa mistä tuo Nalliviha johtuu? Monille tuntui olevan kelpo perustelu että ylivoima-aikaa, sekä kahdessa kärkiketjussa pelaava Saarela on korvaamaton, mutta Nalli on 3-4 ketjun laituri, ja nyt 13 otteluun 6 pistettä, huonosti? Eri asia jotenkin?
Samaa mieltä, siitä että voimme olla erimieltä. Minä en usko Saarelan tippuvan rosterista, vaikka Gallo tulisi ja kaikki hyökkääjät terveinä.Hauska huomata miten täällä joukko itketään jos joku on erimieltä Itseäni lähinnä huvittaa kiukuttelu mikä aiheutuu viesteistäni koskien tiettyjä pelaajia. En jaksa väitellä asiasta enään kaikilla saa olla mielipiteensä. Kenenkään mielipide ei ole sen oikeampi kuin muidenkaan.
Tämä on totta.. täytejunnut ovat valitettavasti tasoa " juuri ja juuri pari erää uskaltaa peluuttaa ".. ja senkin lyhyitä vaihtoja. Ei puhettakaan haastamisesta, tai murtautumisesta vakiokokoonpanoon. Näin heikko tilanne ei ole tainnut olla vielä koskaan. Toki niinkin, että nyt Ilves on Liigan kärkijoukkue.Onhan Ilveksellä liigatason laitureita nytkin sentään se 9.
Yksi lisää niin tilanne on hyvä. Ilveksen ero muihin joukkueisiin on se, että nuo paikkaavat junnut ovat huomattavasti heikompia kuin monella muulla. Sen vuoksi kokoonpano vaikuttaa heti todella heikolta.
Kaks kertaa viime pelissä av:lla läpi. Toinen läpiajo tais tulla juurikin, että katkaisi syötön, onko tämä sitten huonoa pelisilmää? Saarelan vahvuudethan tukee juurikin alivoimalla pelaamista tuon räjähtävän nopeutensa ansiosta.
Siinä jää pakki jos toinenkin katseleen perävaloja, kun Saarela polkaisee karkuun. Mulle riittää kunhan edes sillon tällön räppää maalin noista läpiajoista.
Pelisilmä ja liike on kaksi eri asiaa joista nostin esiin vain pelisilmän puutteen. Niin kauan, kun alivoima on tuolla tasolla, ei Antin läpiajot pitkässä juoksussa meitä palvele. Jos olet pelejä katsellut, niin muutaman kerran sijoittuminen ollut ihan karseaa ja minkäänlaista karvausta ei olla nähty vaan vetäytymistä niin tiiviiksi neliöksi, että vastustaja saa rauhassa naulata. Hienoa että nyt tuli maali läpiajosta, mutta niin usein nämä kuihtuvat kasaan huonon ratkaisun takia.
Ei kai Saarela sitä AV:ta johda? Jos koko nelikko vetäytyy tiiviiksi neliöksi niin eiköhän tämä ole tullut valmennukselta?
Tulee nimen omaan valmennukselta. Tiivis neliö pyrkii katkomaan syötöt ja pakottamaan vastustajan laukomaan neliön ulkopuolelta, jolloin maalivahti hoitaa laukaukset. Aktiivinen neliö pyrkii häiritsemään, jolloin tilaa jää enemmän neliön sisään poikittaissyötöille, jonka Ilves ilmeisesti tulkitsee vaarallisemmaksi tavaksi. Saarelalla ei tuossa ole kuin tottelijan rooli.Ei kai Saarela sitä AV:ta johda? Jos koko nelikko vetäytyy tiiviiksi neliöksi niin eiköhän tämä ole tullut valmennukselta?
Ei johda ei, mutta on hyvin isossa roolissa siinä. Kyllä sun täytyy tunnistaa tilanteet, ei valmennus tee sitä sun puolesta.
Ja tarkoitin vain tällä puutteellisella pelisilmällä pelinlukutaitoa, jota ei Antilta mielestäni löydy. Kiitos ja anteeksi.
Ei anteeksi tarvitse pyydellä. Jos Antilla olisi kaikki ominaisuudet jo kunnossa niin hän pelaisi tarunhohtoisessa jo.
Mutta mun mielestä nyt on turha luovuttaa hänen kohdallaan kun pelaa parasta peliä ja en usko että kaikkea on vielä nähty.
Itse dissasin aikoinaan Suomea että hänestä ei tule mitään tuolla luistelulla mutta niin vain sain syödä omat sanani kun kehitystä tapahtu vähän myöhemmin.
Itsekin manasin alkukaudesta, että kaveri on taantunut. Ehkä olikin mutta nyt suunta on ollut hyvä ja toivon, että Antti tekee kunnon läpimurron jo kuluvalla kaudella.Ei anteeksi tarvitse pyydellä. Jos Antilla olisi kaikki ominaisuudet jo kunnossa niin hän pelaisi tarunhohtoisessa jo.
Mutta mun mielestä nyt on turha luovuttaa hänen kohdallaan kun pelaa parasta peliä ja en usko että kaikkea on vielä nähty.
Itse dissasin aikoinaan Suomea että hänestä ei tule mitään tuolla luistelulla mutta niin vain sain syödä omat sanani kun kehitystä tapahtu vähän myöhemmin.
Kertokaapa mistä tuo Nalliviha johtuu? Monille tuntui olevan kelpo perustelu että ylivoima-aikaa, sekä kahdessa kärkiketjussa pelaava Saarela on korvaamaton, mutta Nalli on 3-4 ketjun laituri, ja nyt 13 otteluun 6 pistettä, huonosti? Eri asia jotenkin?
Periaatteessa nalli, mieho ja saarela eivät kuulu kahteen ekaan ketjuun, ja mielestäni hyvin pelannut kos on tärkeämpi u20 joukkueessa.Vaikeaahan tuolta on ketään heittää automaattisesti kokoonpanon ulkopuolelle, vaikka vahvistuksia tulisikin, kun Suomi ja Virtanen ovat pelikuntoisia.
Kilpailu pelipaikoista on kovaa ja siinä on Myrrän todellinen haaste: miten kaikki kyetään pitämään motivoituneena ja sitoutuneena, kun oman kehittymisen kannalta tarpeellista peliaikaa ei olekaan tarjolla? Grewe teki jo omat johtopäätöksensä.
Periaatteessa nalli, mieho ja saarela eivät kuulu kahteen ekaan ketjuun, ja mielestäni hyvin pelannut kos on tärkeämpi u20 joukkueessa.