NäppiläKuka mahtaa olla Korhosen instagrammissa tuossa toisessa pätkässä oleva kikkarapäinen kaveri. Ainakan tietääkseni ei seurassa ole useampia kikkarapäitä. Vai joku junnu?
Voi hyvinkin olla.Näppilä
Tarkoituksella naama piilossa no ehkä eiItse jäin miettimään, kuka tämä kaveri on? Vähän näyttäisi Haapalalta, oiskohan.
katso liitettä 2587
Eiks niiltä palanut tehdas just…vanha sanonta konkurssi hyvä mut ei tulipalon voittanutta….Kukahan noi kaikki JYP :n hankinnat maksaa. Valtra varmaan.
Kuvasta paha varmaksi sanoa mutta paljon on samaa myös kuin Peetro Seppälä kanssa.Sekin vielä et olipa treeneis ketä hyvänsä se ei automaattisesti tarkoita täällä pelaamista...Tarkoituksella naama piilossa no ehkä ei
Eikös Dostykin puhunut treenaavansa kesän Ilveksen ringissä?Kuvasta paha varmaksi sanoa mutta paljon on samaa Peetro Seppälän kanssa.Sekin vielä et olipa treeneis ketä hyvänsä se ei automaattisesti tarkoita täällä pelaamista...
On se niin sanonu ja tuskimpa hyvää käytäntöä muuttaa.Toki nyt loukista ole sen suurempaa tietoa.Eikös Dostykin puhunut treenaavansa kesän Ilveksen ringissä?
Eiks niiltä palanut tehdas just…vanha sanonta konkurssi hyvä mut ei tulipalon voittanutta….
Näyttää kovasti kyllä Henkalta, voi olla kyllä joku muukin.Itse jäin miettimään, kuka tämä kaveri on? Vähän näyttäisi Haapalalta, oiskohan.
katso liitettä 2587
Heitetääs finaali päivän kunniaksi vettä kiukaalle...Jo pronssi ottelu päivänä kuului iloinen laulu Konna,Jori,Haapala yhdessä pelaa...Kaveriksi vielä Lempäälän Lemieux ni alkaa hyökkäys olla hyvällä mallilla...
No nyt on kova.
Turhaan inissyt, jos tämä pitää...
Pelikirja tuskin turhaan huutelee. Tää olis hieno. Veijareita ja Virtuooseja vuosimallia 2022.
Kyllä se mun silmään Henkka onItse jäin miettimään, kuka tämä kaveri on? Vähän näyttäisi Haapalalta, oiskohan.
katso liitettä 2587
Näyttää Santeri VirtaseltaNäyttää kovasti kyllä Henkalta, voi olla kyllä joku muukin.
Joooooooori Lehterä JORI LEHTERÄ!!!Itse jäin miettimään, kuka tämä kaveri on? Vähän näyttäisi Haapalalta, oiskohan.
katso liitettä 2587