Rouhija
Luottopelaaja
Itse jäin miettimään, kuka tämä kaveri on? Vähän näyttäisi Haapalalta, oiskohan.
katso liitettä 2587
Tuohan on David Bararuk.
Itse jäin miettimään, kuka tämä kaveri on? Vähän näyttäisi Haapalalta, oiskohan.
katso liitettä 2587
katso liitettä 2587
Number 21Itse jäin miettimään, kuka tämä kaveri on? Vähän näyttäisi Haapalalta, oiskohan.
katso liitettä 2587
Noista junnuista oikeastaan Nyman on ainoa keltä voi olettaa mahdollisesti lunastavansa pelipaikkaa ensi kaudella. Bau ei ollut viime kaudella edes a-junioreissa dominoiva pelaaja ja todella kaukana vielä liigasta. Kossilla ja etenkin Korhosella on kyllä mestiksessä vielä tekemistä. Virtanen historian takia myös hyvin epäluotettava. Itse en usko Mörön jatkavan.Vähän alkaa olla tiukkaa sovittaa Anttilaa tai muitakaan uusia hyökkääjiä kokoonpanoon, vaikka kuinka taitelisi. Äijää on jo koppi täynnä ja viisi pelaajaa rotaatiossa jo ennen uusia hankintoja:
Suomi - Mäntykivi - Räty
Mieho - Kontiola - Oden
Virtanen - Sebök - Ikonen
Ruokonen - Tikka - "Anttila"
Päkkilä - Nalli - Nyman
Kos - Korhonen - Bau
Vähän alkaa olla tiukkaa sovittaa Anttilaa tai muitakaan uusia hyökkääjiä kokoonpanoon, vaikka kuinka taitelisi. Äijää on jo koppi täynnä ja viisi pelaajaa rotaatiossa jo ennen uusia hankintoja:
Suomi - Mäntykivi - Räty
Mieho - Kontiola - Oden
Virtanen - Sebök - Ikonen
Ruokonen - Tikka - "Anttila"
Päkkilä - Nalli - Nyman
Kos - Korhonen - Bau
"Henkka" - Konna - Räty
Joona - Seppo - "Tuulola"
Suomi - Mänty - Oden
Mieho - Tikka - Kiertävä (Ruokonen, Virtanen, Nalli, Päkkilä jnejne)
Parikka - Les
Lööf - Kiekollinen
Latvala - Allround
Salmela
Lankku
Zhirk
Malek
Voihan olla et sellanen sopimus meni silppuriin.Edelleenkin mietin sitä punakoneen vihjettä, jonka antoi jo aikoja sitten. Sieltähän tuli, että Baptisten korvaaja on ulkomaalainen.
Eikös meilläkin ollut pahvi Petmanin kanssa, mutta ei toteutunut.näin ne asiat voi muuttua ja sopimukset purkautua
Tai sitten samasta syystä miksi Ilves panttaa omiaan. Halutaan julkistaa nippuna useampi, mutta erinäisistä syistä (pykälät, kisat, kaudet kesken jne.) joidenkin pelaajien julkistusta joudutaan odottamaan.Minua mietityttää, että jos kerran Masin on tehnyt Tsekkiin aikaa sitten sopimuksen niin miksi tämä Tsekkiseura sitä on pantannut jo yli kuukauden oman ja Ilveksen kauden loppumisen jälkeen?
Tai sitten samasta syystä miksi Ilves panttaa omiaan. Halutaan julkistaa nippuna useampi, mutta erinäisistä syistä (pykälät, kisat, kaudet kesken jne.) joidenkin pelaajien julkistusta joudutaan odottamaan.