Simultaanieläin
Vakiokokoonpanossa
Siis varakapteeni ja EHT:llä pelannut hyökkääjä? Syön hatullisen jos pelaavat peliäkään Kooveessa.Kierrätyksessä/Kooveessa: Mieho, Virtanen...
Siis varakapteeni ja EHT:llä pelannut hyökkääjä? Syön hatullisen jos pelaavat peliäkään Kooveessa.Kierrätyksessä/Kooveessa: Mieho, Virtanen...
Paska puhetta.Kuppi ei tosiaan sanomastasi asiasta ole kertaakaan mennyt nurin, tai jos sellaisen viestin löydät, niin laita ihmeessä esille. Kommentoin vain sitä, että kesä toistaa itseään, ja taas on kyllä melkoinen toistokonsertti jostain sinua harmittavasta asiasta käynnissä. Muut sitten perustelevat heittojasi yliampuviksi, ja seuraavaksi vaihdat tulokulmaa. Tuttu juttu.
Siinä on muuten kaksi varakapteenia listattu.Siis varakapteeni ja EHT:llä pelannut hyökkääjä? Syön hatullisen jos pelaavat peliäkään Kooveessa.
Sen verran tartun että miten edellä? Kausi ole edes alkanut.Paska puhetta.
Itsellä selkeät mielipiteet jotka eivät vaan itseäsi miellytä.
Olen 15 liigaseurasta pitänyt ainoastaan kahta suurempana suosikkina tällä hetkellä ensikaudeksi. Lisäksi huutanut noita kahta kärkivahvistusta ,jos mielitään kolmanneksi pyöräksi.
Nämä ovat ”kaverinimimerkkiesi” kanssa ollut liikaa.
Nyt te olette alkaneet kritisoinnin jälkeen jankkaamaan samaa mielipidettä että kärpät ja tappara ovat meitä edellä.
Mikä ongelma???
Itse olen tänäänkin esittänyt kysymyksiä jotka komeasti kierretään ja kaarretaan.
Sinä itse olet kyseenalaistamassa tillun ammattitaitoa jos vielä hyökkääjiä tulossa.
Etköhän tämänkin suhteen käännä kelkkaa.
Mielipidepalsta, kuten oli oma mielipiteesikin.Sen verran tartun että miten edellä? Kausi ole edes alkanut.
Ja jos tarkoitat paperilla, niin ei näitä ennenkään ole ennakoissa pelattu. Viimekaudella kaikissa ennakoissa Top3 Tappara, Hifk ja Lukko. Hifk näistä jopa isoin mm Jatkoajan ennakossa. Eipä näkynyt edes välierissä.
Tällä hetkellä pidän Ilvestä ja Tapparaa materiaaleiltaan suht saman vahvuisina.
Ilveksen maalivahti/pakisto on onnistuessaan ehdottomasti liigan paras. Nyt meidän ei tarvitse tehdä lähtökohtaisesti yhtä paljon maaleja kuin viimekaudella koska puolustus on betonia!
Ja juurihan Tillu sanoi, mistä viime keväänä jäätiin vajaaksi. Näihin on tartuttu.
En ymmärrä tätä että ”pakko saada kaksi hyökkääjää”.
Mistäköhän tämän revit?Kelleherin tehot on ruotsin mestiksestä
En enää ymmärrä mitä haet takaa. Olen perustellut nyt useaan kertaan oman kantani, ja vastaat näihin vain, että sinun mielipiteesi eivät miellytä.Paska puhetta.
Itsellä selkeät mielipiteet jotka eivät vaan itseäsi miellytä.
Olen 15 liigaseurasta pitänyt ainoastaan kahta suurempana suosikkina tällä hetkellä ensikaudeksi. Lisäksi huutanut noita kahta kärkivahvistusta ,jos mielitään kolmanneksi pyöräksi.
Nämä ovat ”kaverinimimerkkiesi” kanssa ollut liikaa.
Nyt te olette alkaneet kritisoinnin jälkeen jankkaamaan samaa mielipidettä että kärpät ja tappara ovat meitä edellä.
Mikä ongelma???
Itse olen tänäänkin esittänyt kysymyksiä jotka komeasti kierretään ja kaarretaan.
Sinä itse olet kyseenalaistamassa tillun ammattitaitoa jos vielä hyökkääjiä tulossa.
Etköhän tämänkin suhteen käännä kelkkaa.
Jaa siis SHL on nykyään Ruotsin Mestis?Kelleherin tehot on ruotsin mestiksestä, saa nähdä onko edes Rockwoodia kummempi.
Lopeta jo! Tuo typerä päänsä seinään lyöminen on vaan yksinkertaisesti tyhmää.Muutamat kirjoittavat että älytöntä verrata kevään rosteriin. Faktaa kuitenkin että hyökkäys on paperilla tuosta heikentynyt kun pahimmat kilpailijat, tapu ja kärpät, ovat kevään kokoonpanostaan jo vahvistuneet.
Huomioiden että tapu oli keväällä melko suvereeni.
Ainakin tapparan uskon vielä vahvistavan joukkuettaan ilvestäkin useammalla pelaajalla.
Okei nyt oli puuttellinen taustatyö itsellä. Jotenkin muistin, että Oskarsham pelaa myös Allsvenskania. Toki tällä kaudella pelasi loppu kauden hv71 mikä pelaa Allsvenskania. Voi olla ihan hyvä.Kyllä Ruokosen ja Tikan hankinnat olivat erittäin perusteltuja, vaikka alaketjut pursuilevatkin nyt kilpailua. Alivoimat kaipasivat ehdottomasti vahvistusta, sekä joukkue muutenkin vääntövoimaa ja nyt niitä varten on hankittu roolipelaajia.
Jaa siis SHL on nykyään Ruotsin Mestis?
Ei Kelleheristä tiedä kuinka kova on. Uus maa, uus seura. Itseluottamus pelihän kiekko pitkälti on ja jos saa hyvän Flow päälle ni voi olla ihan kovakin heppu tai vastaavasti ei joulua näe Suomessa. Kärkijoukkueissa kun on se vika et taustalta tulee kyllä joku onnistumaan ja vie äkkiä paikan jos et ite tulosta tee.
En hae mitään. Olen kirjoittanut mielipiteeni johon olet tarttunut koska olet eri mieltä ja puolestani saat sitä olla.En enää ymmärrä mitä haet takaa. Olen perustellut nyt useaan kertaan oman kantani, ja vastaat näihin vain, että sinun mielipiteesi eivät miellytä.
Mielestäni pitää ja olen perustellut harvinaisen kovilla hankinnoilla.Tartuin esimerkiksi tuohon sanomaasi, että Tappara on jo nyt keväästä edellä, vaikka se ei pidä paikkaansa.
Niin, mitä sitten? Itse olen pitänyt kolmantena tapun ja kärppien perässä.Voit käydä seuraamassa vaikka jatkoajasta miten usemman eri joukkueen fanit näkevät voimasuhteet tällä hetkellä, siellä nähdään Ilves joko Tapparan ja Kärppien seurassa kärjessä, tai heti yksinäisenä sutena kolmantena.
En todellakaan ole ainoa, ja vielä useampi huutanut päivittäin pelkän haapalan perään. Onkohan se tullut kaikille tätäkin selvemmäksi?Olet nyt päivittäin huutanut näiden kahden vahvistuksen perään, ja ainoa perustelusi on tämä ”Kärpät ja Tappara ovat edellä”. Se on varmaan tullut jo selväksi meille
Tämän jälkeen kirjoitit;Tillu on lähtökohtaisesti epäonnistunut rahan käytössä ja joukkueen roolittamisessa rajusti. Tämä on siis ihan mahdollista, mutta jos tähän päädytään, niin todella päin helvettiä on joukkue koottu,
Pienet on sinulla marginaalit tillun suhteen.Olen edelleen sitä mieltä, että hyökkäys on yhden kärkihankinnan päässä valmiista.
Päkkilälle olisi vuoden laina jossain alakerran liigajengissä hyvinkin paikallaan. Tuntuu, että ei täällä saa otettua sitä seuraavaa steppiä. Enkä näe mitenkään, että olisi top6 saati top9 hyökkääjissä meillä vaikka parantaisi hieman.Se että alaketjuihin on liikaa tunkua ei voi olla peruste sille että jätetään hankkimatta se ykkössentteri. Haapala + sentteri sisään ja Päkkilän/Virtasen sopimukset purkuun tai lainalle.
Eemeli Suomi - Matias Mäntykivi - Joona Ikonen
Henrik Haapala - Petri Kontiola - Joonas Oden
Panu Mieho - Balazs Sebök - Eetu Tuulola
Miro Ruokonen - Tommi Tikka - Aku Räty