AinaIlves
Luottopelaaja
Veeti Hietaniemi, mutta ilmeisesti hän on ollut loukkaantuneena pidemmän aikaa.Onkos sieltä junnuista nousemassa muita tän ihan terävimmän kärjen takana? Lähinnä puolustajia tässä mietin?
Veeti Hietaniemi, mutta ilmeisesti hän on ollut loukkaantuneena pidemmän aikaa.Onkos sieltä junnuista nousemassa muita tän ihan terävimmän kärjen takana? Lähinnä puolustajia tässä mietin?
Laurikainen
Zherenko
Ei nyt suoranaisesti, pitkälti ollut vissiin fantasiointia sen perusteella, että kerhosta olis kolme pelaajaa tulossa.Onko jossakin liikkunut huhua Laurikaisesta? Itse toivon Langhamerin jatkoja.
Suomi - Mäntykivi - Räty
Mieho - Leino - Joly
Ruokonen - Tikka - JuIkonen
Petman - Kontiola - Oden
(Päkkilä, Nalli, Virtanen)
Sandellille ostetaan uusi polvi ja Raipe pumpataan täyteen mitä tahansa litkua se onkaan jolla Brittikuninkaalliset pidetään nuorekkaina.Ai tänne on tulossa puolet Kerhon hyökkäyksestä... ja Leinokin. Ja Konnakin jatkaa nelossentterinä.
Itse ehkä Ruotsalaisen tuohon vielä hankkisin ja vaikka Rajalan sopparin voisi ostaa ulos.
Suomi - XXX - XXX
XXX - Mäntykivi - XXX
Mieho - Tikka - Ikonen
Ruokonen - XXX - Nalli
lisäsin Tikan ja Ruokosen, koska pidän näitä suhteellisen varmoina. Lopuille X:ille hyökkäykseen pitäisi löytää pelimiehet. Baptistelle henk.koht toivon myös jatkoa täyttäisi hyvin yhden X:n paikan. Onhan siellä Jolyä ja Rätyä huhuttu, mutta uskon vasta kun näen.
Petmanille ja Juuso Ikoselle en näe käyttöä.
Päkkilälle en näe paikkaa pelaavassa kokoonpanossa. Saarelan, Sebökin ja Jonin uskon jatkavan muualle. Kontiola tod.näk lopettaa uransa mestarina.
Mielestäni sopimuksen alainen Oden on tämän kauden näytöillään ansainnut paikan pelaavassa kokoonpanossa.
Itse mainitsin aikaisemmin jo, että tuo Jokinen olisi tillumainen hankinta. Eikä Erikssonkaan mitenkään hirveän kaukana sellaisesta ole, jos siis purkaa sopimuksensa Ässien kanssa.Luulisi, että näissä lainasopimuksissa on joku logiikka takana. Ettei vain revitä pelaajia joita voidaan saada yhteen otteluun.
Itse mainitsin aikaisemmin jo, että tuo Jokinen olisi tillumainen hankinta. Eikä Erikssonkaan mitenkään hirveän kaukana sellaisesta ole, jos siis purkaa sopimuksensa Ässien kanssa.
Ainut vaan että meillä on jo huhujen perusteella laitureita varmaan seitsemään ketjuun.