Rouhija
Luottopelaaja
SC Bern?
Ei ole itsellä mitään tietoa joukkueista, mutta Sveitsi on ainakin ollut ensimmäisten listalla.
SC Bern?
Eikai tämä nyt ole jo joku huhu?SC Bern?
Ei mikään virallinen. Kyselin onko tietoa. Sc Bernin kanssa ollut yhteyksissä, mutta tiedän sen, että mahdollisesti Ilveksessä jatko mahdollinen. Alkaa palaset pikku hiljaa olemaan täynnä.Eikai tämä nyt ole jo joku huhu?
Itse olin KHL:n sortumisen myötä herätellyt vielä toiveita Suomen jatkosta. Jos haluaisi pelata koko uran Ilveksessä ja napata kaikkien aikojen Ilves-legenda tittelin Raipen, Ripan ja Okan edestä?
Okei, toivottavasti jatkaisi. 10 vuoden diilillä ja paita kattoon!Ei mikään virallinen. Kyselin onko tietoa. Sc Bernin kanssa ollut yhteyksissä, mutta tiedän sen, että mahdollisesti Ilveksessä jatko mahdollinen. Alkaa palaset pikku hiljaa olemaan täynnä.
Ei mikään virallinen. Kyselin onko tietoa. Sc Bernin kanssa ollut yhteyksissä, mutta tiedän sen, että mahdollisesti Ilveksessä jatko mahdollinen. Alkaa palaset pikku hiljaa olemaan täynnä.
Ihmettelen tätä Mikko Petman Ilves huhua ku Jypin suunnalle on kuulemma menos Harri Kainulainen kanssa.
Eli tästä päätellen one more year heitto viittaa konnaan?Ei mikään virallinen. Kyselin onko tietoa. Sc Bernin kanssa ollut yhteyksissä, mutta tiedän sen, että mahdollisesti Ilveksessä jatko mahdollinen. Alkaa palaset pikku hiljaa olemaan täynnä.
Mistä minä tiedän? En ole tuollaista sanonut.Eli tästä päätellen one more year heitto viittaa konnaan?
Itse en ole innoissani Konnan jatkosta. Eri asia jos saa taas juonesta kiinni ja jaksaa painaa muiden mukana.
Onko nämä 5 uutta Ruokonen, Tikka, Petman, Räty ja se tšekki maalivahti, vai ovatko jotain, keitä ei ole mainittu vielä?Mistä minä tiedän? En ole tuollaista sanonut.
en kauheasti vielä tiedä ensikaudesta. Varmaan tässä kohtapuolin minullekin alkaa tippumaan tulijoita. 5 varman uuden pelaajan nimet tiedän vasta.
Onko nämä 5 uutta Ruokonen, Tikka, Petman, Räty ja se tšekki maalivahti, vai ovatko jotain, keitä ei ole mainittu vielä?
Joo toi oli vaan mun omaa mutuiluaMistä minä tiedän? En ole tuollaista sanonut.
en kauheasti vielä tiedä ensikaudesta. Varmaan tässä kohtapuolin minullekin alkaa tippumaan tulijoita. 5 varman uuden pelaajan nimet tiedän vasta.
Sekä että. Varmasti voi kaikki kyseiset pitää paikkaansa, mutta varmistusta en ole saanut toistaiseksi kuin osasta noista.Onko nämä 5 uutta Ruokonen, Tikka, Petman, Räty ja se tšekki maalivahti, vai ovatko jotain, keitä ei ole mainittu vielä?
Unohtakaa jo se Petman. Menee Jypiin.