Ilveksen kokoonpano 2022-2023

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Eikai tämä nyt ole jo joku huhu? :(
Itse olin KHL:n sortumisen myötä herätellyt vielä toiveita Suomen jatkosta. Jos haluaisi pelata koko uran Ilveksessä ja napata kaikkien aikojen Ilves-legenda tittelin Raipen, Ripan ja Okan edestä?
Ei mikään virallinen. Kyselin onko tietoa. Sc Bernin kanssa ollut yhteyksissä, mutta tiedän sen, että mahdollisesti Ilveksessä jatko mahdollinen. Alkaa palaset pikku hiljaa olemaan täynnä.

vilperi

Luottopelaaja
Maailman tilanne muuttuu niin nopeasti, että ensi kaudeksi on tarjolla KHL-pelaajia tarjolla vasemmalla ja oikealla. Toisaalta, jos esim. Sveitsissä otetaan KHL-pelaajia vahvistamaan, vapautuu siltäkin suunnalta hyviä pelaajia.

Kolikon toinen puoli on taas se, ettemme tiedä edes minkälainen maailma on viikon päästä. Ukrainan sodalla voi olla talouteen pitkäaikaisia vaikutuksia ja yksi, jos toinenkin yritys saattaa olla tukemisen kannalta hieman niin ja näin. Se taas tarkoittanee, ettei seuroilla ole varaa palkata näitä vapailla markkinoilla seilaavia pelureita.

Entä mitä tekevät seurat, jotka ovat jo käytännössä joukkueen rakentaneet valmiiksi. Täälläkin varmaan kirotaan (huhuissa pyörineiden) Tommi Tikan ja Mikko Petmanin, kun samalla vaikkapa Vaasaan raijataan jorilehterää ja markusgranlundia.

Elämme monnellakin tapaa ihmeellisiä aikoja ja yksi mies idässä on ainoa, joka tietää (tai luulee tietävänsä) missä mennään ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

jurgen

Tähtipelaaja
Joka vuosi joukkueen tulee vahvistua, jos ja kun meinataan pysyä "Euroopan huipulla". Tälle kaudelle CHL -paikka ja mitali (mieluiten kultainen tietty).

Itse näkisin niin, että ideaali tilanne olisi jatkaa kutakuinkin samalla poppoolla + muutamalla täsmävahvistuksella. Mutta saapa nähdä.

CHL tulee vaatimaan ihan eri tavalla laajuutta, joten jo pelkästään siksi olisi hyvä roudata joukkueeseen vahvistuksia ja syvyyspelaajia.

Onneksi KHL -lienee kuopattu. Sieltä on mahdollista naarata, jo nyt joukkueessa olevat Haapala ja Anttila.

Soho

Tähtipelaaja
Ihmettelen tätä Mikko Petman Ilves huhua ku Jypin suunnalle on kuulemma menos Harri Kainulainen kanssa.

Tervemenoa vaan. Ensi kaudelle saisi tulla vähän kovempia huhuja. Seppälä ja Räty ainoat, jotka ovat jo vähän sinnepäin.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Mistä minä tiedän? En ole tuollaista sanonut.

en kauheasti vielä tiedä ensikaudesta. Varmaan tässä kohtapuolin minullekin alkaa tippumaan tulijoita. 5 varman uuden pelaajan nimet tiedän vasta.
Onko nämä 5 uutta Ruokonen, Tikka, Petman, Räty ja se tšekki maalivahti, vai ovatko jotain, keitä ei ole mainittu vielä?