Valittaminen vituttaa, jos asioiden muuttamiseksi ei yritä tehdä mitään valittamisen lisäksi. Päti aikanaan ja pätee edelleen.
Jos joukkue ei tällä hetkellä riitä ja se saa kiukun pintaan, suosittelen marssimista kausikorttikauppaan. Tällä tavalla voi antaa oman panoksensa uusien hankintojen tekemiseen. Kesällä liikkuu isoja kaloja.
Minä jään odottelemaan ilmoitusta "tällä lähdetään kauteen" ja annan näkemykseni joukkueesta sitten. Siinä kohtaa myös kilpailijoiden kokoonpanot ovat valmiihkot.
Valittaminen ja kritiikki on eri asiat. Tälle foorumille mahtuu ja on keskustelua varten, ei pelkkää Ilveksen ylistämistä.
Joillekkin on liikaa kriittiset mielipiteet. Itse olen joka viestissä maininnut sanan tällä hetkellä ja tämän launchin pelaajat.
Olen koittanut ihan pisteiden, roolien ja peilaten viime kauteen perustuen vain ilmaista mielipiteeni joka on että ei vaan riitä. Paitsi jos omaa samankaltaisen loputtoman uskon yksisarvisiin homeopatiaan.
Viimekaudella nähtiin että jos meidän ainoa kärki Haapala puuttui oltiin totaalisesti kusessa ratkaisupeleissä. Haapalalla plus muu tiimi roikuttiin tuloksessa kiinni. Tarvitaan kova ykköskenttä. Kakkosessa meidän Suomi-Mänty-Oden/Räty. On myös aina valitettu, että Suomelta puuttuu tarpeeksi kovat ketju kaverit ja siksi jäänyt kaksissa edellisissä pleijareissa nihkeäksi pistetili. Miten nyt sitten yhtäkkiä lähdetään kauteen Suomi-Mänty-Oden ykkösellä joka Kärpät ja TPS sarjassa ei ollut mitenkään näkyvänä, ja menestys on varmaa?
Kokoonapanon plussat on selkeästi ns.miehekkäämpi ja fyysisempi ilme, voimaa on haettu! Myös sopimusten pituudesta lahjakkukksille plussaa.
Miinus edelleen myös, että mitään hypeä tämä loistavaksi kehuttu launch ei saanut, ei mediassa, ei somessa, ei kannattajissa. Ei ainuttakaan pelaajan naamalla videota, että " Haapala tms tässä moro laita kausari pakettiin ja nähdään hallilla syksyllä, tyylistä settiä. Koska nyt julkistetuista on tuollaista mahdoton repiä. Launch oli hyvä vain parin sadan foorumilaisen mielestä. Joku sanoi vielä että näin sitä hypeä nostatetaan, hmm..
Ja vaikka tänne kuinka perustelee niin jos se on vastoin yleistä mielipidettä olet pelle

(joskin joskus allekirjoittanut ollut myös tunteen palossa täällä täysi pelle)!
Ja kannan kyllä rahojani sekä hallille että oheiseen, saako siis luvan olla mieltä että ei riitä millään tällä hetkellä. Se että Tillu on sanonut että joukkue ei ole kasassa on huonoin syy olla tyytyväinen, moni joukkue ei ole valmis ennen helmikuuta 2023 ja sillä varjolla harva on tyytyväinen.