Babbel
Vakiokokoonpanossa
Jotkut on maailmanmestareita, Olympiavoittajia jne. Toisella on 8 Eht matsia. Mutta ei siinä..Ja Gretzkyyn vasta matkaa onkin. Ihan tusinapelaaja siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotkut on maailmanmestareita, Olympiavoittajia jne. Toisella on 8 Eht matsia. Mutta ei siinä..Ja Gretzkyyn vasta matkaa onkin. Ihan tusinapelaaja siis.
Jotkut on maailmanmestareita, Olympiavoittajia jne. Toisella on 8 Eht matsia. Mutta ei siinä..
Myös 1982 on nähty "liigahalleissa" helsingissä ja tampereella.Gretzky on liigahallissa nähty vain hakkaamassa Jokerit ja ottamassa Ilvekseltä käkeen.
Juu. Ja se pointti oli siinä että missä rahat Hifk:lla riittävät Nättiseen. Ne eivät riitä Granlundiin/Hartikaiseen.Pointti oli, että tässä sarjassa Nättinen on tähtipelaaja todistetusti. Vaikka Nättistä parempia pelaajia maailmasta löytyykin, niin Hartikainen ja Granlund ovat viimeksi joutuneet Liigaa pelaamaan joskus isoisien aikaan ja Gretzky on liigahallissa nähty vain hakkaamassa Jokerit ja ottamassa Ilvekseltä käkeen.
Mutta sinänsä aika hauska näkökulma että Nättinen on liigassa tähtipelaaja, mutta Granlund joutuisi täällä tasonsa näyttämään
Hyvää keskustelua Ilveksen kauden 2022-23 kokoonpanosta. Juuri noin minäkin asiat näkisin.
Myöskään itse kokoonapanosta ei saa keskustella.
-On vasta toukokuu.
-Ilveksellä on asiat perkeleen hyvin.
-Tilluun on luotto.
-Muutkaan ei ole julkaissut vielä koko joukkuetta.
-Realiteetit nyt hei.
-Koska viimeks näin hyvä kokoonpano.
-MALTTIA
Jos spekuloi tän hetken kokoonpanolla on pelleparempi siis spekuloida Wäinöstä, Härskistä, Nättisestä tai Granlundista siis vielä. Oikeasti siis
![]()
Myöskään itse kokoonapanosta ei saa keskustella.
-On vasta toukokuu.
-Ilveksellä on asiat perkeleen hyvin.
-Tilluun on luotto.
-Muutkaan ei ole julkaissut vielä koko joukkuetta.
-Realiteetit nyt hei.
-Koska viimeks näin hyvä kokoonpano.
-MALTTIA
Jos spekuloi tän hetken kokoonpanolla on pelleparempi siis spekuloida Wäinöstä, Härskistä, Nättisestä tai Granlundista siis vielä. Oikeasti siis
![]()
Lopeta nyt jo se marttyrointi. Kukaan ei ole sanonut mitään sen suuntaista, ettei kokoonpanosta saisi keskustella. On eri asia keskustella kokoonpanosta ja siitä mitä se tarvitsee, kuin nillittää päivästä toiseen kuinka on paska joukkue ja tällä mennään maksimissaan sääleihin ja Ilves ei herätä mitään mielenkiintoa ja mitä kaikkea vielä. Siihen päälle sitten niputtaa erittäin hyvät runkopelaajien hankinnat "HPK:n jämäpelaajiksi", mikä nyt jo oikeastaan itsessään kertoo paljon kyseisen nillittäjän ymmärryksestä jääkiekosta. Jotkut muutkin ovat olleet huolissaan kokoonpanon tilanteesta ja esittäneet jotain konkreettista huolenaihetta siitä toistelematta samoja asioita ja tuomalla oikeasti jotain keskusteluun. Ei nämä ole saaneet samanlaisia vastauksia. Mistäköhän voisi johtua?
Lopeta nyt jo se marttyrointi. Kukaan ei ole sanonut mitään sen suuntaista, ettei kokoonpanosta saisi keskustella. On eri asia keskustella kokoonpanosta ja siitä mitä se tarvitsee, kuin nillittää päivästä toiseen kuinka on paska joukkue ja tällä mennään maksimissaan sääleihin ja Ilves ei herätä mitään mielenkiintoa ja mitä kaikkea vielä. Siihen päälle sitten niputtaa erittäin hyvät runkopelaajien hankinnat "HPK:n jämäpelaajiksi", mikä nyt jo oikeastaan itsessään kertoo paljon kyseisen nillittäjän ymmärryksestä jääkiekosta. Jotkut muutkin ovat olleet huolissaan kokoonpanon tilanteesta ja esittäneet jotain konkreettista huolenaihetta siitä toistelematta samoja asioita ja tuomalla oikeasti jotain keskusteluun. Ei nämä ole saaneet samanlaisia vastauksia. Mistäköhän voisi johtua?
@Eetu Fucking Mäkiniemi Oletan, että tällä palstalla valtaosa on lukutaidollista porukkaa, en tietenkään voi olla varma, mutta näin oletan.
Kirjoituksiesi suurin ongelma tuntuu olevan tuo jankkaaminen ja samojen asioiden toisteleminen. Näin lyhyesti: Asiasi on tullut selväksi, kirjoitellaanko seuraavaksi jostain muusta?
Kokoonpanosta saa keskustella, mikäli on sitä mieltä että launch oli perkeleen hyvä ja hankitut pelaajat just hyviä ja turha spekuloida kun vielä Tillu räjäyttää pankin.
Olen kyllä esittänyt, että mielestäni launch oli floppi ja ihan perusteluineen. Ja olihan se, se että ei tullut ainoatakaan valovoimaista peluria on aika yleinen mielipide tällä hetkellä. Siihenkin vasta argumentit yllä listattu ranskalaisinviivoin.
Olen esittänyt miltä paikoilta puuttuu pelaajia, jotta ensi kaudella taistellaan menestyksestä. Yllä ranskalaisinviivoin vastauksia.
Myös sinun vastauksesi lähinnä henkilöön/kirjoittajaan menevää v**tuilua ja ylläolevia ranskalaisiaviivoja mitä käytät vastauksina jos spekuloi tän hetken joukkuetta ja mitä puuttuu tai tarvittaisiinVain nillittäjät ei ole tyytyväisiä ja fantasiamanageroivat.
@Eetu Fucking Mäkiniemi Oletan, että tällä palstalla valtaosa on lukutaidollista porukkaa, en tietenkään voi olla varma, mutta näin oletan.
Kirjoituksiesi suurin ongelma tuntuu olevan tuo jankkaaminen ja samojen asioiden toisteleminen. Näin lyhyesti: Asiasi on tullut selväksi, kirjoitellaanko seuraavaksi jostain muusta?
Kokoonpanosta saa keskustella, mikäli on sitä mieltä että launch oli perkeleen hyvä ja hankitut pelaajat just hyviä ja turha spekuloida kun vielä Tillu räjäyttää pankin.
Olen kyllä esittänyt, että mielestäni launch oli floppi ja ihan perusteluineen. Ja olihan se, se että ei tullut ainoatakaan valovoimaista peluria on aika yleinen mielipide tällä hetkellä. Siihenkin vasta argumentit yllä listattu ranskalaisinviivoin.
Olen esittänyt miltä paikoilta puuttuu pelaajia, jotta ensi kaudella taistellaan menestyksestä. Yllä ranskalaisinviivoin vastauksia.
Myös sinun vastauksesi lähinnä henkilöön/kirjoittajaan menevää v**tuilua ja ylläolevia ranskalaisiaviivoja mitä käytät vastauksina jos spekuloi tän hetken joukkuetta ja mitä puuttuu tai tarvittaisiinVain nillittäjät ei ole tyytyväisiä ja fantasiamanageroivat.
Tuossa on hyvin kiteytetty lounchin merkitys. Se että kaikki sopimukset olivat jo olleet esillä huhuissa ja pelaajien vapautuminen olisi tullut esiin edellisten seurojen toimesta ei ole mikään syy tehdän verkkosivuille uutinen ranskalaisin viivoin ja lyhyt lehdistötiedote. Kun ollaan ammattimainen organisaatio, niin nämäkin toteuteukset tulee siitä kertoa. Ja kuten todettua on näissäkin sponsorinäkyvyys tärkeä prioriteetti. Itse sopimuksista olen tyytyväisin Aku Rädyn 2v pahviin.Itse olen esimerkiksi sanonut, että launchien tarkoitus ei ole pelkästään julkaista valovoimaisia pelureita vaan luoda ammattimaista kuvaa organisaatiosta järjestämällä ammattimainen tilaisuus. Ilveksen runkopelaajien julkistustilaisuus oli selkeästi paremmin toteutettu kuin Kärppien tilaisuus, jossa julkistivat yhden Liigan parhaista hankinnoista, hankinta jonka onnistuivat vahingossa teaserissään vielä paljastamaan etukäteen. Toki ymmärrän tässä pointtisi, sillä varmasti nimenomaan kannattajan näkökulmasta tuo tuntuu hieman lässähtäneeltä. Kannattaa kuitenkin miettiä tuota launchia myös vaikkapa Toyota Auto Finland Oy:n joka vastaa Suomessa Lexuksen myynnistä ja markkinoinnista näkökulmasta. Heille tärkeämpää on se, että he olivat isosti esillä ammattimaisesti tuotetussa tilaisuudessa joka keräsi keskellä arkipäivää yli 6000 katselua, kuin se ketä pelaajia tuossa julkistetaan.