Ei mitään järkevää syytä. Sama, kun Ikosesta ja Suomesta saa eniten irti yhdessä, mutta on kokoajan eri kentissä.Haluisko joku muuten vähän avata minkä takia loistavasti toiminut kenttä rikotaan?
Viittaan siis Könönen-Palve-Nyman ketjuun
Varmaan kokeillaan ja haetaan eri variaatioita.Ei mitään järkevää syytä. Sama, kun Ikosesta ja Suomesta saa eniten irti yhdessä, mutta on kokoajan eri kentissä.
Loukkaantumisten varalle on hyvä, että mahdollisimman monella on kokemusta pelaamisesta keskenään. Eikä tuo hyökkäyspelaaminen ole mitään ilotulitusta ollut, että kai tuossa haetaan edelleen toimivia komboja.Varmaan kokeillaan ja haetaan eri variaatioita.
Mielestäni on monipuolinen, mutta ei ehkä tuo ihan maksimi tehokkuutta irti. Könönen on hemmetin hyvä palanen, mutta ei mikään perinteinen tulosketjun mies. Esimerkiksi Ratisella nään enemmän sitä potentiaalia.Itse en ymmärrä könösen peluuttamista palven vitjassa.
Yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi hyvä ja monipuolinen tuohon ruutuun.
Kyllä Könönen hyvin siinä hämmentää ja luo tiloja.Itse en ymmärrä könösen peluuttamista palven vitjassa.
Könönen juuri on monipuolinen. Jonkun siinä täytyy pelata kahteenkin suuntaan.Itse en ymmärrä könösen peluuttamista palven vitjassa.
Pakko kyllä nostaa hattua, että jaksat trollata päivästä toiseen. Könönen on juurikin todella monipuolinen pelaaja. Jos nyt mietitään ihanteellista ketjun roolitusta, niin Könönen-Palve-Nyman on juuri sellainen ja sen on alkukausikin osoittanut, vielä kun Pendo tajuais olla rikkomatta toimivaa.Itse en ymmärrä könösen peluuttamista palven vitjassa.
Alvarez on pelikuntoon päästessään varmasti mahdollinen palanen pelaamaan vastaavaa roolia, ja ehkä fyysisemmin, mutta hyvin se Könönenkin suorittaa. Toki hyvä jos molemmat taistelevat kärkiketjupaikasta hyvällä menestyksellä. Silloin ollaan oikealla tiellä.Kyllä Könönen hyvin siinä hämmentää ja luo tiloja.
Mutta Alvarezia voisi kokeilla siinä.
Eihän tuo voi olla kuin trollaamista??Pakko kyllä nostaa hattua, että jaksat trollata päivästä toiseen. Könönen on juurikin todella monipuolinen pelaaja. Jos nyt mietitään ihanteellista ketjun roolitusta, niin Könönen-Palve-Nyman on juuri sellainen ja sen on alkukausikin osoittanut, vielä kun Pendo tajuais olla rikkomatta toimivaa.
Sanoit että ei Könönen ole tarpeeksi monipuolinen.Eihän tuo voi olla kuin trollaamista??
Jos ratinen ei olisi loukkaantunut heti kauden alussa, könönen pelaisi todennäköisesti nelosessa.
Ja se riitti trolliksi haukkumiseen?Sanoit että ei Könönen ole tarpeeksi monipuolinen.
Ja Ratinenko on?Mielestäni ei ole kiekollisesti mestaruutta tavoittelevan joukkueen tulosvitjan tasoinen pelaaja.
Vaikka Könö on pelannut ehkä jopa yli omien odotusten, olen tästä asiasta samaa mieltä. Ainakin Könösen osalta jatkaisin vielä ketjulottoa ja kokeilisin häntä alaketjuissa.Mielestäni ei ole kiekollisesti mestaruutta tavoittelevan joukkueen tulosvitjan tasoinen pelaaja.