Jorman Kivet
Luottopelaaja
Tällä hetkellä joukkue on täysin Eemelin reppuselässä.
Ainoa joka vetää tasollaan. Pikku hiljaa täytyy muidenkin herätä.
Ainoa joka vetää tasollaan. Pikku hiljaa täytyy muidenkin herätä.
Toivotaan et tulosvastuussa myös urheilullisesta menestymisestä…Mitenhän Tillu saa nyt yönsä nukuttua?
Jos on vastuussa, niin varmasti saa nukuttua hyvin. Lyhyt on ilvesläisten muistiToivotaan et tulosvastuussa myös urheilullisesta menestymisestä…
Parikan taso kyllä laskenut viime vuosista. Ei ole ollut samaa tekeminen Jarkolla.Tällä hetkellä itse olen täysin tyytyväinen rooliinsa nähden:
Suomi, Palve, Ikonen, Mäntykivi, Parikka, Clendening, Latvala, Nyman ja Masin.
Muut sitten ovatkin pettymyksiä rooliinsa ja odotuksiin nähden. Muutamat väläyttelee joskus mutta tasaisuus puuttuu.
Itse lisäisin Gunnarssonin tuohon listaan vielä, odotuksiin nähden onnistunut.Tällä hetkellä itse olen täysin tyytyväinen rooliinsa nähden:
Muut sitten ovatkin pettymyksiä rooliinsa ja odotuksiin nähden. Muutamat väläyttelee joskus mutta tasaisuus puuttuu.
Vai onko Ilveksen muun pakiston taso noussut? Ihan hyvin Parikka edelleen sielä operoi mutta muut saavat enemmän huomioo. Parikka on yleensä silloin pelannut helvetin hyvin jos ei näy mitenkään.Parikan taso kyllä laskenut viime vuosista. Ei ole ollut samaa tekeminen Jarkolla.
Itse lisäisin Gunnarssonin tuohon listaan vielä, odotuksiin nähden onnistunut.
Stransky, Kodytek, Friman, Pelli ja Gunnarsson kaikki pettymyksiä?Tällä hetkellä itse olen täysin tyytyväinen rooliinsa nähden:
Pelaa toki vähemmän kuin edelliskausina eli se tietysti vaikuttaa. Virheitä kuitenkin tullut enemmän mitä Parikalta on tottunut näkemään.Vai onko Ilveksen muun pakiston taso noussut? Ihan hyvin Parikka edelleen sielä operoi mutta muut saavat enemmän huomioo. Parikka on yleensä silloin pelannut helvetin hyvin jos ei näy mitenkään.
Tuo nelikko on mielestäni neutraali kategoriaa. Ailahdelleet välillä, mutta kokonaisuudessa täyttäneet ruutunsa. Ylhäällä mainitut oli onnistujia ja sitten on pettymykset erikseen. Friman saattaa odotuksiin nähden kallistua pettymykseksi.Stransky, Kodytek, Friman, Pelli ja Gunnarsson kaikki pettymyksiä?
Meinaatko, että meillä pelais 4 ykköskentää?
Toki sun viestihistorian tuntien oot melkoinen manageri, että ei sillä.
Gunnarsson, Stransky ja Kodytek hoitaneet tonttinsa mielestäni hyvin.Tuo nelikko on mielestäni neutraali kategoriaa. Ailahdelleet välillä, mutta kokonaisuudessa täyttäneet ruutunsa. Ylhäällä mainitut oli onnistujia ja sitten on pettymykset erikseen. Friman saattaa odotuksiin nähden kallistua pettymykseksi.
Gunner odotuksiin nähden ollut onnistuja. Kodytekilla on vieläkin vähän plussan puolella, mutta vahva alkukausi kantaa kyllä vieläkin. Stranskyllä on hyviä pelejä siellä täällä epätasaisen tasainen suorittaja, mutta olen ihan tyytyväinen.Gunnarsson, Stransky ja Kodytek hoitaneet tonttinsa mielestäni hyvin.
Friman ja Pelli alkukaudesta pettymyksiä, mutta pelanneet jo pitkään hyvin.
Eli mun papereissa molemmat onnistuneet.
Stransky, Kodytek, Friman, Pelli ja Gunnarsson kaikki pettymyksiä?
Meinaatko, että meillä pelais 4 ykköskentää?
Toki sun viestihistorian tuntien oot melkoinen manageri, että ei sillä.
Meidän ykkös pyssyjä hyökkäyksessä on Suomi, Palve, Ikonen, Mäntykivi ja Nyman.Nuo kaverit kuuluvat siihen väläyttelevät välillä osioon. Odotin henk.koht kaikilta enemmän. Gunnarsonin unohdin niinkuin jo aiemmin jollekin vastasin.
Ehdottomasti riittää. Se ongelma on oikeasti, kun noiden kaverien jälkeen on valtameri eroa tasossa loppuihin hyökkääjiin. Meillä on 7 hyvää kaveria hyökkäyksessä. Melkein Nymanin paluun jälkeen voisi palata aikaisemmin toimiviin:Meidän ykkös pyssyjä hyökkäyksessä on Suomi, Palve, Ikonen, Mäntykivi ja Nyman.
Eikö todellakaan riitä Stranskylla 36 7+15 ja Kodytekilla 37 15+8 sinne secondary scoring kategoriaan?
Pelli 0,5ppg ei myöskään kelpaa?
Joo siis löytyy meiltä floppeja en todellakaan väitä mitään muuta.Ehdottomasti riittää. Se ongelma on oikeasti, kun noiden kaverien jälkeen on valtameri eroa tasossa loppuihin hyökkääjiin. Meillä on 7 hyvää kaveria hyökkäyksessä. Melkein Nymanin paluun jälkeen voisi palata aikaisemmin toimiviin:
Suomi-Palve-Nyman
Stransky-Mäntykivi-Iksa
Kahdella toimivalla kärkisylinterillä voitetaan jo suurin osa peleistä.
Tässähän se ongelma on. Kodytek menee hyvin kolmosen keskelle, mutta laitapaikat sitten jäävätkin tyhjiksi. Optimitilanne 2-3 ketjujen suhteen on kaksi tasaisesti suorittavaa secondary scoring - ketjua, joiden osalta ei järjestysnumeroista tarvitse välittää. Neloseen/rotaatioon sitten onkin tunkua ja tässä hyvin huomaakin joukkueen rakenteellisen ongelman ja epäonnistumisen joukkueen kasaamisessa:Ehdottomasti riittää. Se ongelma on oikeasti, kun noiden kaverien jälkeen on valtameri eroa tasossa loppuihin hyökkääjiin. Meillä on 7 hyvää kaveria hyökkäyksessä. Melkein Nymanin paluun jälkeen voisi palata aikaisemmin toimiviin:
Suomi-Palve-Nyman
Stransky-Mäntykivi-Iksa
Kahdella toimivalla kärkisylinterillä voitetaan jo suurin osa peleistä.
Kaks pelaajaa sieltä omasta mielestänikin uupuu ja tiedän, että hahmotelmassani Kodytekille jää tuhnut viereen. Mänty laitaan hoitaisi yhden laituripaikan, mutta silloin tosiaan tarvisi sentterin. Könönen tai Meskanen voisi mahdollisesti pärjätä kolmosessa.Tässähän se ongelma on. Kodytek menee hyvin kolmosen keskelle, mutta laitapaikat sitten jäävätkin tyhjiksi. Optimitilanne 2-3 ketjujen suhteen on kaksi tasaisesti suorittavaa secondary scoring - ketjua, joiden osalta ei järjestysnumeroista tarvitse välittää. Neloseen rotaatioon sitten onkin tunkua ja tässä hyvin huomaakin joukkueen rakenteellisen ongelman ja epäonnistumisen joukkueen kasaamisessa:
Könönen
Alvarez
Gergoire
Virtanen
Bau
Meskanen
Päkkilä
Ratinen
Ongelma on se, että näistä ei oikein ketään voi peluuttaa nelosketjua ylempänä muuta kuin tilapäisesti. Secondary scoring -osastolta siis uupuu sentteri ja laituri. Edelleen näkisin myös Mäntykiven mieluummin laidassa.
Tämä, kaksi pelaajaa uupuu, mutta taitaa olla toiveajattelua että kaksi tasokasta ukkoa saataisiin. Jos edes yksi, niin Könönen tosiaan menisi kolmosessa. Ja se että voittaa suurimman osan peleistä, ei välttämättä riitä. Pudotuspeleissä kun täytyisi sitten ottaa ne 12 voittoa.Kaks pelaajaa sieltä omasta mielestänikin uupuu ja tiedän, että hahmotelmassani Kodytekille jää tuhnut viereen. Mänty laitaan hoitaisi yhden laituripaikan, mutta silloin tosiaan tarvisi sentterin. Könönen tai Meskanen voisi mahdollisesti pärjätä kolmosessa.