Paatelainen
Luottopelaaja
Kovuutta meiltä puuttui oman maalin edustalta. ”mikael seppälä” ja ”blood” tarvittas.
Puuttui molempien maalien edustoilta.
Kovuutta meiltä puuttui oman maalin edustalta. ”mikael seppälä” ja ”blood” tarvittas.
Pääpaino tulisi olla sellaisissa pelaajissa, jotka ovat parhaimmillaan pudotuspeleissä. Meillä on nyt kahtena vuotena ollut aivan liikaa pelaajia joiden vauhti tai kovuus ei riitä pudotuspeleissä. Lisäksi näitä voittajatyyppejä on löydyttävä ulkoa joukkueeseen, koska Ilveksestä ei sellaisia löydy.
Tämäpä tämä. Jos rosteri on ensimmäisen kaltainen niin voinee sanoa, että Tillu ulos, jotain on sitten tehty pahasti väärin. Alempi on sitten oikeasti sen tasoinen, että pitäisi pärjätä.Jos halutaan jatkaa isojen (ennen kaikkea naapurin) haastajana sekä luottaa edelleen potentiaaliin, niin jotenkin näin:
Suomi - Kodytek - Ikonen
Mäntykivi - "Arpa" - Ratinen
Könönen - Somppi - Nyman
Päkkilä - Bau - Virtanen
Junnuja
Parikka - Lancaster
Pelli - "AHL-jyrä"
Latvala - Jurmo
Salmela
"Gunnarsson"
Malek
Jos taas halutaan selkeästi päästä lähemmäksi Tapparaa ja taistella tosissaan mestaruudesta, niin kokoonpanon tulisi näyttää jotenkin tältä:
Suomi - "Ruohomaa" - Ikonen
Mäntykivi - "Kunyk" - "Repo"
Könönen - Kodytek - Ratinen
Päkkilä - "Koskiranta" - Nyman
Virtanen, Bau
Parikka - Lancaster
"Seppälä" - Pelli
Latvala - Jurmo
Salmela
"Lehtinen"
Malek
Tämäpä tämä. Jos rosteri on ensimmäisen kaltainen niin voinee sanoa, että Tillu ulos, jotain on sitten tehty pahasti väärin. Alempi on sitten oikeasti sen tasoinen, että pitäisi pärjätä.
Ja eikös sitä aikanaan puhuttu jotenkin siihen malliin, että "tulevaisuudessa sentterin rooliin", siis (urheilu-?)johdon taholta?Itse veikkaan että Mäntykiveä kyllä kaavaillaan sentteriksi ensi kaudelle takaisin, eikös hän kuitenkin sentteriharjoitteissa ole koko tämänkin kauden pyörinyt? Tai näin olen käsittänyt.
Eikö se nyt ole jo nähty, ettei se sentterin roolissa osaa pelata niin kuin laidassa.Itse veikkaan että Mäntykiveä kyllä kaavaillaan sentteriksi ensi kaudelle takaisin, eikös hän kuitenkin sentteriharjoitteissa ole koko tämänkin kauden pyörinyt? Tai näin olen käsittänyt.
Tulee tulee mut menee naapurin koppiin….Juu toi yks Manninen tulee ykkössentteriksi.
Varma juttu.
Ihan normi vouhotusta todellisuus lyö päin naamaa kun potentiaalia kehittyä huipuiksi julkaistaan….Siis onko noi Ruohomaa ja Kunyk huhut nyt ihan oikeesti huhuja vai mutuilua/spekulointia?
Nythän siellä tuo ison profiilin Pelicans pelaa finaaleita. Hienoa että näitä ei edelleenkään paperilla pelata. Eikä koskaan tulla pelaamaankan.Odotan kyllä kasvavalla mielenkiinnolla hankintoja. Nyt täytyy löytyä paalua ja koota ison profiilin joukkue, mutta ennen kaikkea ne sopivat pelaajat. Ehkä ne Pennasenkin avut nousevat taas paremmin esiin .
Tästä kyllä täysin erimieltä. Masin, Latvala, Parikka sekä Jokipakka (kyllä) olivat tässä mielestäni Liigan paras nelikko.Kovuutta meiltä puuttui oman maalin edustalta. ”mikael seppälä” ja ”blood” tarvittas.
Mulla ei oo mitään huhuja, mutta heitän vain oman kokoonpanon ”koodinimillä”:
”Vesalainen”-”Tähtipelaaja”-”Laatulaita”
Suomi-”Ruohomaa”-Ikonen
Mäntykivi-”Hyvän potentiaalin omaava-Nyman
”Könönen/Ratinen”-”Kahen suunnan sentteri”-Virtanen/Päkkilä
Reservissä Virtanen/Päkkilä, Bau, Ruokonen (en tiiä jatkaako), Kos
Parikka-Lancaster
”Seppälä/Vittasmäki”tyyppine-Pelli
Latvala-”Laadukas kokenut pakki”
Jurmo
Salmela, Aho, Airola
Tähtiluokan veska
Malek
Tämä on ihan totta ja hyvä niin.Nythän siellä tuo ison profiilin Pelicans pelaa finaaleita. Hienoa että näitä ei edelleenkään paperilla pelata. Eikä koskaan tulla pelaamaankan.
Näin jälkijunassa harmittaa Miehon ja Odenin menetykset. Olisi ollut tarvetta. Tuulola ja Ruokonen pettivät niin pahasti. Miltä Lajunen kuulostaisi? Nimimiehiä tarvitaan..