Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
Ei toki. Mutta onko paikka ykkös yv::ssä?Jamppaa ei todellakaan laiteta villaan.
Ei toki. Mutta onko paikka ykkös yv::ssä?Jamppaa ei todellakaan laiteta villaan.
No koko yv ollut ihan paskaa sisäänviennistä lähtien.Ei toki. Mutta onko paikka ykkös yv::ssä?
Lisäksi se kiekon ylöstuonti helpottuis myösMun mielestä Mäntyn vois nostaa ykkösyyveeseen Jampan tilalle, missä olikin aikasemmin. Jos se onetimeri ei tuu täydellisesti jalkojen väliin niin ei tarvii Malekilta hakee vaan on käsiä ja visioo saada se takas kiertoon
Mun mielestä Mäntyn vois nostaa ykkösyyveeseen Jampan tilalle, missä olikin aikasemmin. Jos se onetimeri ei tuu täydellisesti jalkojen väliin niin ei tarvii Malekilta hakee vaan on käsiä ja visioo saada se takas kiertoon
Tätä tarkoitin. Tuntuu täysin hullulta toivoa pelastajaa hänestä.Ei tietoa. Kunnossa varmaan fyysisesti mutta ei henkisesti.
Könölle kaikkea hyvää, mutta ensin on miehen hoidettava itsensä vasta sitten Ilves.Tätä tarkoitin. Tuntuu täysin hullulta toivoa pelastajaa hänestä.
Mitä kirjottaisit jos Supin ohjaus olisi mennyt sisään eikä rimaan?Nymanin peli on ollut ihan karseeta, ylivoimalla ei saisi saada kiekkoa yhtään ennenkuin veto lähtee ja nekin on nyt mennyt seinille. Toivottavasti löytyisi sitä terävyyttä ja nälkää ensi peleissä, nyt on ollut täys bambi ja heikkoudet paistanut.
Ei yksittäinen tilanne muuta sitä millaista Nymanin peliä on ollut seurata. Yksi iso syy on ollut heikolle ykkös ylivoimalle joka pelaa vielä enemmän. Heikkoja kömpelöitä ratkaisuja ja nyt, kun laukauksetkaan ei ole onnistunut.Mitä kirjottaisit jos Supin ohjaus olisi mennyt sisään eikä rimaan?
Juu en nyt varsinaisesti puolustele Nymanin otteita. Kunhan kysyin.Ei yksittäinen tilanne muuta sitä millaista Nymanin peliä on ollut seurata. Yksi iso syy on ollut heikolle ykkös ylivoimalle joka pelaa vielä enemmän. Heikkoja kömpelöitä ratkaisuja ja nyt, kun laukauksetkaan ei ole onnistunut.
Itse näkisin niin, että jos ykköseen joku muutos pitäisi tehdä, niin siihen pitäisi tuoda Nymanin tilalle joko Ikonen tai Päkkilä tuomaan jalkoja.Itse lähtisin seuraavaan peliin näin:
Suomi - Palve - Meskanen
Stransky-Mäntykivi-Ikonen
Päkkilä-Kodytek-Nyman
Virtanen-O'Leary-Gregoire
Ikonen ehdottomasti.Itse näkisin niin, että jos ykköseen joku muutos pitäisi tehdä, niin siihen pitäisi tuoda Nymanin tilalle joko Ikonen tai Päkkilä tuomaan jalkoja.
Ei kyllä missään nimessä voi lyödä tuollaista ketjua kasaan. Jääkiekkoon kuuluu puolustaminenkin.Ikonen ehdottomasti.
Nyman sitten Stranskyn ja Mäntykiven seuraksi nauttimaan mahdollisesta tarjoilusta.