Eipä se sillai sanonu äläkä valehtele!
Sano että ehkä pelas vähä huolimattomasti koska kuorma on ollu kova poissaolojen mm, Friman,Lancasterin takia. Tarkkuutta Eetu ny pikkuhiljaa miten asiat esitetään.
Ei tietenkään mennyt. Palstalla nyt vain vauhkotaan samaan tapaan kuin case Bloodin aikana. Värilasit ei petä.Onko tästä taklauksesta tullut jonkinmoista klippiä mistä sen näkee kunnolla? Ei tainnut mennä kurinpitoonkaan?
Onko tästä taklauksesta tullut jonkinmoista klippiä mistä sen näkee kunnolla? Ei tainnut mennä kurinpitoonkaan?
Ei tuosta taidettu oikein parempaa kuvakulmaa näyttää.
Eipä se sillai sanonu äläkä valehtele!
Sano että ehkä pelas vähä huolimattomasti koska kuorma on ollu kova poissaolojen mm, Friman,Lancasterin takia. Tarkkuutta Eetu ny pikkuhiljaa miten asiat esitetään.
Ei tietenkään mennyt. Palstalla nyt vain vauhkotaan samaan tapaan kuin case Bloodin aikana. Värilasit ei petä.
Ei tuosta taidettu oikein parempaa kuvakulmaa näyttää.
”Hän on joutunut pelata joskus kahtakymmentäviittäkin minuuttia ja se varmaan sit näky, näky vähän,,, vähän tänään siinä alussa, että että vähän huolimaton oli itsekin siinä tilanteessa.”Reagoitiinpas, pelin jälkeen laittamalla Masin vielä bussin alle:
"Oma syy kun pelasi huolimattomasti"
T: Antti Pennanen
Miten helvetissä tuo yksi tuomari joka oli alta kymmenen metrin päässä tilanteesta ei huomannut taklauksessa mitään väärää... ja jotkut vielä väittää että suomessa on hyvät tuomarit.
”Hän on joutunut pelata joskus kahtakymmentäviittäkin minuuttia ja se varmaan sit näky, näky vähän,,, vähän tänään siinä alussa, että että vähän huolimaton oli itsekin siinä tilanteessa.”
Aika eri tavalla Pennanen kyllä sanoi, ei kyllä yllätä, että valehtelet oman agendasi eteen.
"Vähän huolimaton oli itsekin siinnä tilanteessa" Tämä teksti viittaisi siihen, että myös taklaaja oli huolimaton.En edelleenkään näe tuota valehteluna? Taisin kirjoittaa oma syy kun olit huolimaton.
Eli oliko sittenkin vastustajan syy? Oliko puhe vahingosta?
Oliko vain huonoa tuuria?
Ainoa kenen piikkiin tilannetta laittaa on Masin. Ei sanaakaan että olisi ollut ruma tilanne tai edes turha taklaus tai vastustaja olisi voinut ottaa tilanteen toisin tms.
Miten näet/tulkitset itse lausunnon kerta minä valehtelen agendani mukaan?
Niin, mutta ainoa kenestä suoraan sanoo on edelleen että Masin itse oli huolimaton tilanteessa. Oliko loppu sitten huonoa tuuria, vastustajan typeryyttä, huolimattomuutta vai mitä siitä ei saatu sanaakaan. Valmentaja toi esille vain oman pelaajansa virheen tilanteessa. Siksi sanoin että bussin alle."Vähän huolimaton oli itsekin siinnä tilanteessa" Tämä teksti viittaisi siihen, että myös taklaaja oli huolimaton.
Ja sun tarkoituksena ei ollut saattaa Pennasta huonoon valoon?En edelleenkään näe tuota valehteluna? Taisin kirjoittaa oma syy kun olit huolimaton.
Eli oliko sittenkin vastustajan syy? Oliko puhe vahingosta?
Oliko vain huonoa tuuria?
Ainoa kenen piikkiin tilannetta laittaa on Masin. Ei sanaakaan että olisi ollut ruma tilanne tai edes turha taklaus tai vastustaja olisi voinut ottaa tilanteen toisin tms.
Miten näet/tulkitset itse lausunnon kerta minä valehtelen agendani mukaan?
Ja sun tarkoituksena ei ollut saattaa Pennasta huonoon valoon?
Onhan se nyt vähän eri sanoa, ”Oma syy kun pelasi huolimattomasti”, kuin se, että kertoi ensin perustelut miksi pelasi _ehkä_ vähän huolimattomasti
Kyllä Bau olisi tai ainakin matkalla sinne, mutta ei tässä nykyisessä roolissa.Gregoire ja Bau eivät ole liigatasoa.