Pok
Tähtipelaaja
Kolmannen kerran. Jukureiden vika kun Savi ja Masin ei pysy kasassa?
Onko Jukureiden maajoukkuekutsut sitten Ilveksen vika? En ihan ymmärrä tämän vertaillun pointtia?
Kolmannen kerran. Jukureiden vika kun Savi ja Masin ei pysy kasassa?
Pointti oli verrata millainen Ilveksen kokoonpanoon olisi tänä päivänä kun viisi parasta pisteukkoa otetaan pois hyökkäyksestä + loukkaantuneet. Kuten Jukureilla tänään.Onko Jukureiden maajoukkuekutsut sitten Ilveksen vika? En ihan ymmärrä tämän vertaillun pointtia?
Pointti oli verrata millainen Ilveksen kokoonpanoon olisi tänä päivänä kun viisi parasta pisteukkoa otetaan pois hyökkäyksestä + loukkaantuneet. Kuten Jukureilla tänään.
Joo jos vältetään Pelicans, Lukko ja TPS playoffeissa.Kerron teille pointin. Ilves on suurin mestarisuoikki tällä hetkellä ja nykyisillä rostereilla.
Ei tarvi välttää ketään. Ilves on silti suurin suosikki tällä hetkellä. Ainakin mun silmissä. Ihan sama kuka tulee vastaan ja milloin.Joo jos vältetään Pelicans, Lukko ja TPS playoffeissa.
Siinä tapauksessa saat isoja ylikertoimia jokaiselta vedonlyöntiyhtiöltä. Kannattaa iskeä kiinni.Ei tarvi välttää ketään. Ilves on silti suurin suosikki tällä hetkellä. Ainakin mun silmissä. Ihan sama kuka tulee vastaan ja milloin.
Unibetin katsoin Tappara 4 Ilves 4.5 ja sitten on eroa muihin aika paljon. Lähellä on sieläkin ettei Ilves olisi isoin suosikki.Siinä tapauksessa saat isoja ylikertoimia jokaiselta vedonlyöntiyhtiöltä. Kannattaa iskeä kiinni.
Oon lyönyt jo kesällä. Olikohan kerroin jotain 9. En edes muista. Se veto riittää. Vähän parempi kerroin kuitenkinSiinä tapauksessa saat isoja ylikertoimia jokaiselta vedonlyöntiyhtiöltä. Kannattaa iskeä kiinni.
Oon lyönyt jo kesällä. Olikohan kerroin jotain 9. En edes muista. Se veto riittää. Vähän parempi kerroin kuitenkin
Eli vain Tapparalla pienempi kerroin kuin Ilveksellä. Kumpaa sinä pidät suosikkina?Siinä tapauksessa saat isoja ylikertoimia jokaiselta vedonlyöntiyhtiöltä. Kannattaa iskeä kiinni.
Tappara on tällä hetkellä hienoinen suosikki kotietuun meitä vastaan. Uskon että nuo kertoimet Tappara 4.0 ja Ilves 4.5 pitävät paikkansa. Ihan 50-50 sitten taas Jukureita vastaan.Eli vain Tapparalla pienempi kerroin kuin Ilveksellä. Kumpaa sinä pidät suosikkina?
Onko runkosarjan keskinäisetkään loppujen lopuksi kovin hyvä mittari playoff-sarjaan? Ehkä vähän kliseisesti sanottu, mutta kevään pelit on ihan oma maailmansa. Samalla logiikalla naapuri olisi meille pala kakkua myös playoffeissa.Sen sijaan eniten pelkään TPS:sää ja Lukkoa. Heitä vastaan ollaan minun kirjoissa selvästi altavastaaja paras 7 sarjassa. Unohtakaa sarjataulukko. Katsokaa keskinäisiä viime kausilta.
Itse puhuit kertoimista. Vain Tappara on edellä niissä.Tappara on tällä hetkellä hienoinen suosikki kotietuun meitä vastaan. Uskon että nuo kertoimet Tappara 4.0 ja Ilves 4.5 pitävät paikkansa. Ihan 50-50 sitten taas Jukureita vastaan.
Sen sijaan eniten pelkään TPS:sää ja Lukkoa. Heitä vastaan ollaan minun kirjoissa selvästi altavastaaja paras 7 sarjassa. Unohtakaa sarjataulukko. Katsokaa keskinäisiä viime kausilta.
Pelicans on myös todella paha Ilvekselle. Ihan 50-50.
Tappara on tällä hetkellä hienoinen suosikki kotietuun meitä vastaan. Uskon että nuo kertoimet Tappara 4.0 ja Ilves 4.5 pitävät paikkansa. Ihan 50-50 sitten taas Jukureita vastaan.
Sen sijaan eniten pelkään TPS:sää ja Lukkoa. Heitä vastaan ollaan minun kirjoissa selvästi altavastaaja paras 7 sarjassa. Unohtakaa sarjataulukko. Katsokaa keskinäisiä viime kausilta.
Pelicans on myös todella paha Ilvekselle. Ihan 50-50.
Itse puhuit kertoimista. Vain Tappara on edellä niissä.
Suorastaan vitsi keskinäisistä huolimatta pitää Tepsiä,
Lukkoa, Jukureita tai Pelsuja suosikkina Ilvestä vastaan. Eivät todellakaan ole kukaan.
Ilves on ylivoimainen suosikki noita sun pelkäämiä joukkueita vastaan
No kumminkin mielestäni hölmöä puhua että Ilves ei ole suosikki jos vastaan tulee Lukkoa tai Tepsiä ym.Ei sentään ylivoimainen suosikki Jukureita ja Pelsua vastaan, mutta suosikki kyllä. Lukkoa vastaan hieman vielä selvempi suosikki ja TPS:ää vastaan todella selvä suosikki.
Paskapuhetta. Todellakin on vaikutusta keskinäisillä.Onko runkosarjan keskinäisetkään loppujen lopuksi kovin hyvä mittari playoff-sarjaan? Ehkä vähän kliseisesti sanottu, mutta kevään pelit on ihan oma maailmansa. Samalla logiikalla naapuri olisi meille pala kakkua myös playoffeissa.