Ilveksen kokoonpano 2024-2025

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 964
Täällä on huudettu esim nyt Meskasta aika kovaan joka asettaa katsontakannan negatiivis sävytteiseksi. Samoin Bau ja Nättinen. Viime pelissähän pojat pelasivat oikeastaan ihan kelpo pelin.
Meskasen ja Baun kohdalla viime kausi ja tämän kauden harjoituspelit ja CHL on niin kova painolasti, että melkoisia taikatemppuja pitää esittää, että yleinen sävy puheessa muuttuisi.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 588
Tulin pelaajien ketjuista tänne yleisesti pohtimaan seuraavaa. Kuinkahan paljon meidän itse kenenkin mielipiteisiin vaikuttaa pelaajien otteiden seuraamisessa
A) kuinka paljon itse pitää tai ei pidä pelaajasta.
B) kuinka arvostettu pelaaja yleisesti on.
C) kuinka hyvin joukkue pelaa ja onko viimeisin peli voitettu vai hävitty.
D) mitä kohtaa kaudesta pelataan.

Itse voin tunnustaa että sorrun enemmän ja vähemmän kaikkiin noista.

Nyt huomasin että aika moni uskalsi arvostella ykköskentän peliä sen jälkeen kun Hölö sanoi sen ääneen totuudeksi.

Täällä on huudettu esim nyt Meskasta aika kovaan joka asettaa katsontakannan negatiivis sävytteiseksi. Samoin Bau ja Nättinen. Viime pelissähän pojat pelasivat oikeastaan ihan kelpo pelin.

Najmanista monet halusivat nähdä hyvää niin ehkä sitä sitten näkee. Sama taitaa olla vähän Löökessä, halutaan uskoa että on ykkösen kaveri niin ne hyvät suoritukset korostuvat omissa aivoissa. Saman laista korostumista ei saa aikaiseksi Baun viime pelin hyvät suoritukset koska oli vaan Bau.

Samoin posia on niin paljon helpompi etsiä kun joukkue on voittanut.

Turhan päivästä pohdintaa, mutta ihan erilailla sitä pystyy seuraamaan muiden joukkueiden pelejä. Ainakin minä.
En tunne ketään pelaajista henkilökohtaisesti, joten en muodosta yhdestäkään mielipidettä peliesitysten ulkopuolelta. En myöskään koskaan foorumilla dissaa ketään, pysyn positiivisena kommenteissa. Jonkun pelaaja kohdalla saatan olla sitä mieltä, ettei kuulu pelaavaan kokoonpanoon, mutta se on aina vaan peliin pohjaavaa. Lähtökohtaisesti tykkään kaikista pelaajista, jotka logolle pelaa.

Toki sitten muuten olen aika puolustusorientoitunut ja se värittää omaa huomion kiinnittämistä pelaajien edesottamuksiin.
 
Ylös