Ilveksen kokoonpano 2024-2025

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 938
Jotenkin olen ihan älyttömän fiiliksissä tästä viimeisestä palasesta pakistoon.
Sama täälä.

Pidän Johanssonia aivan helposti Liigan top3 all-around puolustajana.

Naapurin Leskinen mahtuu sinne myös, mutta kukakohan se kolmas siihen sitten olisi.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 606
Naapurin Leskinen mahtuu sinne myös, mutta kukakohan se kolmas siihen sitten olisi.

Samaa tuossa pohdiskelin, että Leskinen on yleispuolustajana lähtökohtaisesti edellä ja joku varmaan sinne TOP3:een laittaisi veri-Jordanin siihen kolmanneksi, mutta minä en suostu häntä listaamaan mihinkään positiivisessa hengessä. Muita en kyllä millään löytänyt mistään joukkueesta.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 902
Jotenkin olen ihan älyttömän fiiliksissä tästä viimeisestä palasesta pakistoon.
Et ole ainoa.
Kyllä on ihan yhtä hymyä tullu oltua tämä päivä tuon sopimusjulkistuksen jälkeen. :)

Näitä pakkipareja vois pyöritellä melkein miten vain, mutta toivotaan että ne hyvät parit löytyy nopealla aikataululla.

Oma veikkaus, että Latvala tai Pelli on ”seiskapakki”. Peliaikaahan kaikki 7 kokoonpanossa olevaa puolustajaa tulee samaan.
Soini isolle vastuulle U20-joukkueeseen ja sieltä paikkailemaan mahdollisia loukkeja yms. Rauta on aika ideaali 8 pakki.

Hieno tilanne meillä pakistossa.
 

Levitön Äijä

Rivipelaaja
Viestejä
61
Tillun tilalle voisi haaveilla yhtä kaveria Lahdesta. Tuntuu löytävän varsin päteviä ulkomaan tekijöitä.
Nupee..? Skulais dösähommat samalla kun kokoais joukkueen saunailtaan...
 

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
471
Samaa tuossa pohdiskelin, että Leskinen on yleispuolustajana lähtökohtaisesti edellä ja joku varmaan sinne TOP3:een laittaisi veri-Jordanin siihen kolmanneksi, mutta minä en suostu häntä listaamaan mihinkään positiivisessa hengessä. Muita en kyllä millään löytänyt mistään joukkueesta.

Seth Barton. Hänet voisi ostella kyllä ensi kaudeksi pois tuolta KooKoosta kuleksimasta.

Luke Martin on kyllä hyvä myös mutta puolustustaidot ovat hyvin kyseenalaiset.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 938

IlvesTani

Rivipelaaja
Viestejä
11
Mä lähtisin ite kokeileen Gazdaa vasemmalla pointilla yyveellä. Vois dominoida siinä vähän Robin Press tyylisesti. Kaverilla maailmanluokan veto ja sitä pitää hyödyntää mahdollisimman paljon. Kyllä viivallakin tuhoo sillä selkeesti saa aikaan. Viisaammat päättää onneksi
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 683
Sama täälä.

Pidän Johanssonia aivan helposti Liigan top3 all-around puolustajana.

Naapurin Leskinen mahtuu sinne myös, mutta kukakohan se kolmas siihen sitten olisi.
Eiköhän pelikanzin pakisto ole jo varannut liigan TOP-6 sijoitukset.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 993
Osalle kirjoittajista pelaajabudjetti tuntuu tarkoittavan summa joka on kiinni rosterissa 1.9. Tämähän ei pidä paikkaansa vaan se tarkoittaa paljonko pelaajiin meni kun kalenterissa on 1.6. Eli eiköhän siellä ole edelleen varattuna pinkkaa vahvistusten varalle.
Niin, tai siis budjetti on arvio/suunnitelma, paljonko pelaajiin on käytettävissä. Toki tuon voi jättää vajaaksikin tai ylittää.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 837
Tuossa on nyt 4 eri tyylistä ja tyyppistä sentteriä - Borg, Mäntykivi, Najman, Nättinen. Ihan kivasti valmennukselta löytyi vastuuta kaikille eri tilanteisiin. Tuo olisi mainiota, kun ei olisi kiveenhakattuja 1-4 sentterin rooleja vaan päivän, pelin ja pelitilanteiden mukaan jaettaisiin roolit.
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
298
Tuossa on nyt 4 eri tyylistä ja tyyppistä sentteriä - Borg, Mäntykivi, Najman, Nättinen. Ihan kivasti valmennukselta löytyi vastuuta kaikille eri tilanteisiin. Tuo olisi mainiota, kun ei olisi kiveenhakattuja 1-4 sentterin rooleja vaan päivän, pelin ja pelitilanteiden mukaan jaettaisiin roolit.
Mites laiturien rooli? Rooli määrittyy heidän sentterin mukaan vai vaihtuuko laituriparit sentterien suoritusten mukaan?
 
Ylös